400 kiloból ilyen állapotu ilyen tudásu motort szerintem müvészet ...
lehet venni sok pénzből jó motort ........... mi kell hozzá pénz !
lehhet venni sok pénzből jó kocsit is ...... csak pénz kérdése ...
igy van ? de kevés pénből ütös jó motort .....,,,,,?
vagy relative kevés pénzből egy birodalmi lépegetöt venni ami 2 tonna és le tolja az össze s szar kupacot az utrol ugy hogy nem kell állandoan a serviz elöt sátrat verni ... szerintem ezt is müvészet ..
persze érteni kell hozzá és lelki ismeretesen javitani .. hiszen amit használnak az el is romlik .............
nézd ez nem ugy jött ,,, hogy tetszik valami és meg veszem aztán vakarozok ..............
motorból szerintem tudás és legenda szerelhetöség stb a leg jobb az olajos 1100 ......... nos ebböl van
a fiamnak is kész a teáskana 400 000 forintból cak -pakk
lehet rugozni lehet veni dugatit ,,, hondát meg minden féle ipari huladékot amit ugy 1995 -2000 után tol a gépjármü ipar ...
vetem egy w211 es 320 mercedest 6700 km mentem vele
egyszer nem érzékelte az elektronika hogy ki vettem a kulcsot és a üzemanyag pumpa tovább müködött ..... reggel tákim ..tákim 86 000 pénz
1 honap után hiba üzenetet a müszer falon de minden faszán mükszik ...... 3 beindtás után villog minden és a 7 sebeségből csak 1 es van és rükverc 180 000 ezer haveri alapon
aztán ami betette a kis kaput hogy egyik inditás után el gyengült a kocsi .... fogyasztása 9 literől 15 re ugrott
levegő hömérséklet jeladó de nem a szivo torokban lévő hanem a másik a kombinált ami méri a víz hömérsékletet is és jelet ad a müszerfalon lévő belső és külsö hömérsékletnek is //- 30 fokot küldöt a számito gépnek //
114 000 ft ................
1.8 vetem és sikerült eladni 2 ért ........
de mivel van nekem egy öreg 124 / 300 e amit 1000 euroért vetem és mentem vele tavaj oktobere otta 30 000 kilcsit .. egy hibát nem produkált a klimátol a szelep sapkáig minden mükszik és kajol 10 liter gázt ........
ebből ki indulva rá kellet jöjek egy hétvégi izom autonak tökéletesen meg felel nekem az ösrégi teknika w124 500 e a 420 e talán azért nem olyan jo mivel eből alig gyártotak és drágább az alkat rész hozzá .. ugyan akkor a 420 v/8 nak allap a futomüve és vas ... a 500 e -nek okositott és aluminium lengökaros fogyasztása ............. 1-2 literel nagyobb amugy ez a v/8 500 motort a porséval közösen csinálta a merci jobb mint az amcsi v/8 ok eleve 32 szelepes az amcsi ijen idö tájt még csak 16 szelepes toltak ... /persze volt a nagy vasaikban 32 szelepes is //
talán a 4 sebeséges hidro válto az ami buta ezekben a w 124 ben a 210 ben már 5 hidro válto van azokat szokták alá szurni
szoval nem untatom a bandát .. de igen ki ismertem magam merci ügyben álithatom a világ leg jobb mercije a w126 /500 de sajnos szépek 3.5 - 4 millkánál kezdödnek enyi pénzem nincs igy marad a w124 /500 ami már 2.5 töl viszont szépek vannak és engem már halálomig ki szolgálnak ...........
én azt nézem, ha valaha V8, akkor valami amcsi tepsit veszek szerintem, amiből kellően sokat csináltak. Azok eléggé berúgós technikák a mostaniakhoz képest. Mindenesetre, ha most kéne szakmát választanom, az autodiagnosztika lenne a csapásirány.
Nekem is nagyon tetszik a V8, és gyakran eszembe jut, hogy le kellene cserélni a 2.6 V6-ot 4.2 V8-ra. Csak igazából eléggé félek már ezektől a tizen-huszonéves (szerintem szopóroller) luxus németektől. Mindenesetre remélem, hogy lesznek majd videós beszámolók a V8 szereléséről / hangjáról, stb. De ne csak arról, mikor működik, hanem arról is, amikor pl. havonta háromszor leáll a birodalmi technika. Hogy objektív legyen a történet
A Citroen XM-em motortér tüze után a orrban lévő kábeleket cserélnem kellett (ECU, injektorok, szenzorok, ABS, relék, egyéb finomságok) Mindezt egy 10 emeletes ház előtt a parkolóban. A végére egész komoly szurkolótáborom lett, hisz 2 hétig hallgatták az ízes káromkodásaimat minden délután... (pl a benzinpumpa szakaszos relézése még mindig rejtély előttem, de 8.000 km óta működik ) Az XM nem egy egyszerű autó, de sehol nincs egy fullos Mercihez képest.
Szóval megoldható, de sziklaszilárd elhatározás kell hozzá! Tasinak sikerülni fog!
értelek .......... egy teszt ből másoltad ki ezt a szöveget ... van is benne valami ... mert tényleg el öregszik e kábel köteg szigetelése a hötöl ... EZ igy van ... kb 15 - 20 év után és vagy 600 - 700 ezer kilométer után ... amikor ezzek a hibák nap világra kerültek ..mindenki tolta hogy ilyen szar meg olyan drága ..........
mára febi után gyártott kábel köteg 47 000 ft de még vag gyári beszálitos is csak 70 000 ft
Biztosan jó ötlet a V8 W124-en belül?
"A 420-as, és minden 124-es V8-as mercinek a legnagyobb baja, hogy a motorterében iszonyú meleg van. Ez megeszi a gumialkatrészeket, a műanyagokat, és ami a legfontosabb, szinte az autó teljes kábelezését is, ami onnantól fogva rejtélyes hibák sorozatához vezet. Vészüzembe kapcsol a motor, nem megy az ASR, nem megy az ABS vagy épp ezek egyszerre. Egy ilyen hiba feltárása és megszűntetése nagyjából azzal jár, hogy a teljes kábelköteget cserélni kell, ami nem olcsó" ( innen )
2 honap allatt a w211 merzso 3 romlot el .. ..........
hála a megváltonak sikerült bukás nélkül eladni ...
következő ha valakinek a köreiben ,, ismerösének van eladó w 124 / 500 v/8 vagy w126 /500 v/8 esetleg w 126 560 v/12 merci ne tartsa magában telom az adatlapon üdv tasi
180-ért adtunk el márciusban egy yamát és a sár nem íratta át azonnal, de mi lejelentettük.....volt bünti sőt mivel nem írtunk km óra állást vagy óra-percet (már nem tudom melyik maradt el) azért minket is meghurcoltak nem kicsit, kellett járni rendesen a hivatalba papírokkal.
Mondjuk egy 3 kilós motornál már maga a "vagyon"szerzési illeték is mint olyan nevetséges.. ha ezt még megtámogatták volna egy büntetéssel is... szerintem érezte már az ügyintéző is, hogy itt durva aránytalanság alakulna ki
Egyébként még határidőn belül bementem az összes papírral, de még műszaki nélkül hogy mi a helyzet ilyenkor, a szándék megvan de a műszaki még alakulóban. Mondom a szándékot valaki hitelesíthetné legalább egy aláírással.. de azt mondták no para. Utána amikor minden klappolt ugyan oda mentem, de más ügyintéző volt, és nem volt probléma.
Nekem majd másfél hónapra sikerült átíratni idén az XT-t (műszaki, meg forgalmiban adatmódosítás miatt), de előtte bementem megkérdezni, és azt mondták nem büntetnek ilyen kis túllépést. Aztán nemcsak hogy ezt mondták, de nem is büntettek meg. Egy dologra kell figyelni, hogy ha az adásvételi napján kötsz kgfb-t akkor az 30 nap után átírás hiányában automatikusan megszűnik és utána pörög a fedezetlenségi díj.
400 kiloból ilyen állapotu ilyen tudásu motort szerintem müvészet ...
lehet venni sok pénzből jó motort ........... mi kell hozzá pénz !
lehhet venni sok pénzből jó kocsit is ...... csak pénz kérdése ...
igy van ? de kevés pénből ütös jó motort .....,,,,,?
vagy relative kevés pénzből egy birodalmi lépegetöt venni ami 2 tonna és le tolja az össze s szar kupacot az utrol ugy hogy nem kell állandoan a serviz elöt sátrat verni ... szerintem ezt is müvészet ..
persze érteni kell hozzá és lelki ismeretesen javitani .. hiszen amit használnak az el is romlik .............