Van egy kozeli autosbolt. En ebbol a magyarbol az 5.1 et veszem, mindig rohog, hogy azt csak en szoktam. Meselte, szervizek viszik a magyar 4 est kartonszam. Aztan egyiknel kitalaltak, hogy csak premium termekekkel dolgoznak, vittek helyette ketszer annyiert "markasat". Aztan visszavittek, mert ramertek es nem stimmelt mar a forraspont. Annyit allt szerencsetlen a raktarakban. Ez meg forog...
Köszi!
Frankón csak a márkanév adja a több eFt-os árkülönbségeket?
Fagyállóból is mindegy mit veszek? Csak mert a gyárinál a "gyengébbre" 2x olyan sűrű (12ekm) csereciklust ír.
Sziasztok!
Fék/hűtő/kuplung folyadék márkákban mit érdemes nézni és miből mennyi kell (GSX650F)?
A hűtőfolyadékra 3 litert ír, de fék, ill. kuplungra (dot4, ua. kell mindkettőbe) nem írt mennyiséget a manual.
Előre is köszi!
L.
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Nem tudom működésre bírni az első fékem. A dolog ott kezdődött, hogy egy kis állás után a fékkar felkeményedett és csak nehezen állt vissza alaphelyzetbe. Gondoltam ráfér egy takarítás a főfékhengerre így meg is csináltam azt. De az igazi gondok csak innen kezdődtek. Összeszerelés után sehogy nem akart felkeményedni a kar. A rendszer biztos, hogy légmentes volt, mert csináltam már ilyet nem egyszer. Akárhogy pumpáltam a (visszanyomott) dugattyúk csak "lüktettek" ahogy húztam a kart. tehát valamennyit mozdultak a dugattyúk csak kb. pont annyit, mint amennyit visszafelé is. Arra tippeltem, hogy biztosan a karmantyú elfáradt. Nem mai darab már. Ma meg is érkezett a felújító készlet a főfékhengerhez. Összeraktam. Friss olaj, légtelenítés de semmi nem változott.
Ti mire tippeltek mi lehet a probléma? A furat annyit kopott volna, hogy már nem tud elég folyadékot nyomni a rendszer? Vagy valami más lehet?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Néztem én is (lassan aktuális a 24e-s). A korábbiak alapján szerintem is így van, ahogy mondod. Max a kulcstartót nyerjük rajta. Tekintve, hogy kedvezmény csak gyári cuccra van nem biztos, hogy megéri, de hátha. Kérek egy ajánlatot és beszámolok.
Nyilvan a szemle ingyenes, a feltart valos vagy velt hibak elharitasa zsebbenyulos.
Gondolom amolyan felszinesen szemrevetelezheto elemek, mint fek,futomu, vilagitas, gumik...,meg talan vajt füllel motorhang alapjan, hogy kell e szinkron, vagy szelepallitas...
Tobb szem tobbet lat alapon kivancsisagbol be lehet tolni, aztan a szervizdijak osszeadasakor meg orara nezve:-most rohannom kell, de majd benezekkel... elvagtatnai.
Bocsi,nem egészen banditos téma:: Van valakinek pontosabb infója a jövő szombati kékestetői motoros megemlékezéssel kapcsolatban?
Leginkább a gyöngyösi indulás időpontja érdekelne.
Heyho mindenki
Első szériás 600-as Banditához szükségem lenne rendszámtábla világításra esetleg valakinél elfekvőben, netán bontódik valami? Köszi szépen
Nagyon átfogó elemzést még nem tudok adni, mivel csak itt a környéken tudtam vele csapatni, de az eddigi tapasztalatok felülmúlják az egyébként nem alacsony szintű elvárásokat. Eddig kb 400km-t tettem bele, viszont ebben volt eső, város, pálya, stb.. Röviden kurva jó. Bővebben kib*szottul kurva jó Teljesítmény kb azonos a banditoméval. Dynamicra állítva harap rendesen, de nehéz összehasonlítani, mert hasonló csapatásnál más ennek a hangja, mint a bandité. Aprop hang.. Hát néha jön belőle olyan hang, mintha éppen a váltó fogaskerekeit darálná le, de nem a váltóból jön, hanem a motorból. Azt tudtam, hogy a boxer tud durva hangokat adni, de amikor élőben hallottam, akkor azért elbizonytalanodtam és felhívtam Mackót, hogy elmennék hozzá, hallgassa már meg, hogy ez normális-e? Ha igen, engem nem zavar, együtt tudok élni vele, csak tudjam, hogy nem a hattyúdalát énekli a motor. Meghallgatta, nem is értette mit akarok, aszonta ez normális. Hát jó, ha ő mondja :) Egyéb "gond" nem volt vele, baromi kényelmes, a lábam nincs kétrét hajtva, ülés nagyon jó, futómű egy álom, de tényleg. Egymagam normál tempóban, normál úton egyszemély+soft üzemmódban megy. Út egyenetlenséget nem észlelni, hacsak nem nagyon durva, de a bandithoz hasonlítva mondhatjuk, hogy nem létezik nem sima út. Szuperlatívuszok, na Ami aggaszt kicsit, az a gyárilag szerelt Anakee 3 gumi. Kurva zajos, de ettől még lehet akár jó is, csak éppen szerpentinre nem jutottam még el vele. Autópálya kihajtókon simán tudja amit a bandittal megszoktam, de hát ez ugye lehet az én visszafogottságom is - bár nagyobb tempóban abszolválom ezeket mint a bandittal - meg hát a baromi hőség, amikor még a bakelit is tapad :) Esőben nem volt vele gond, direkt próbálgattam kigyorsításoknál, hogy mikor szól bele a kipörgés gátló - ilyenkor rain üzemmódban megyek - de nem volt rá szükség. Teszi a dolgát. Annyiban egyetértek Bagi kollégával, hogy senki ne tanuljon/kezdjen ezen a gépen motorozni, mert csak addig él, amíg át nem ül egy másik vasra.. Közben sikerült már álló helyzetben elborítani, sajnos/szerencsére olyan alacsonyan van a súlypontja, hogy amikor oldaltámaszon volt és nekidőltem, félig ráülve, mint szoktam a bandittal, simán átbillent és mire észrevettem, hogy nem tart, már nem tudtam olyan gyorsan megfordulni, hogy megtartsam. Kár nincs, hengerfej védő műanyagján lett némi karc, nemigen látszik, nagyobb baja sose legyen. Egyelőre úgy tűnik, hogy ennél jobb döntést nem hozhattam volna. Holnap reggel elhúzok a horvátokhoz 9 napra a családdal, ha visszajövök elmegyek szerpentinezni és majd elmondom a tapasztalatokat. Ha otthon leszel, lemegyek és mehetünk egyet a mecsekben, ki is próbálhatod, aztán írhatsz autentikus véleményt
Frankón csak a márkanév adja a több eFt-os árkülönbségeket?
Fagyállóból is mindegy mit veszek? Csak mert a gyárinál a "gyengébbre" 2x olyan sűrű (12ekm) csereciklust ír.
Fék/hűtő/kuplung folyadék márkákban mit érdemes nézni és miből mennyi kell (GSX650F)?
A hűtőfolyadékra 3 litert ír, de fék, ill. kuplungra (dot4, ua. kell mindkettőbe) nem írt mennyiséget a manual.
Előre is köszi!
L.
Nem tudom működésre bírni az első fékem. A dolog ott kezdődött, hogy egy kis állás után a fékkar felkeményedett és csak nehezen állt vissza alaphelyzetbe. Gondoltam ráfér egy takarítás a főfékhengerre így meg is csináltam azt. De az igazi gondok csak innen kezdődtek. Összeszerelés után sehogy nem akart felkeményedni a kar. A rendszer biztos, hogy légmentes volt, mert csináltam már ilyet nem egyszer. Akárhogy pumpáltam a (visszanyomott) dugattyúk csak "lüktettek" ahogy húztam a kart. tehát valamennyit mozdultak a dugattyúk csak kb. pont annyit, mint amennyit visszafelé is. Arra tippeltem, hogy biztosan a karmantyú elfáradt. Nem mai darab már. Ma meg is érkezett a felújító készlet a főfékhengerhez. Összeraktam. Friss olaj, légtelenítés de semmi nem változott.
Ti mire tippeltek mi lehet a probléma? A furat annyit kopott volna, hogy már nem tud elég folyadékot nyomni a rendszer? Vagy valami más lehet?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Gondolom amolyan felszinesen szemrevetelezheto elemek, mint fek,futomu, vilagitas, gumik...,meg talan vajt füllel motorhang alapjan, hogy kell e szinkron, vagy szelepallitas...
Tobb szem tobbet lat alapon kivancsisagbol be lehet tolni, aztan a szervizdijak osszeadasakor meg orara nezve:-most rohannom kell, de majd benezekkel... elvagtatnai.
Leginkább a gyöngyösi indulás időpontja érdekelne.
Első szériás 600-as Banditához szükségem lenne rendszámtábla világításra esetleg valakinél elfekvőben, netán bontódik valami? Köszi szépen