Azért egy sarut használni kötésre úgy, hogy a két vezetéket bele rögzítjük, majd letekerjük szigszalaggal... Az kókány megoldás. Közben rájöttem mi célt szolgált a relé. Nincs helye a körben. a vezetékek mostani kötése már szakszerű, és minőségi.
Köszönöm a hasznos infókat!
A kötés alkalmazása valóban nem feltétlen gányolás. Igaz én össze szoktam forrasztani és zsugorcsővel fedem le, vagy szövetes szigetelő szalaggal. Ebből pl. vízálló is kapható.
Igazából ez egy úgynevezett váltó relé. A normál relének egy, a váltó relének két kivezetése van. Az dönti el, hogy melyik kivezetésen folyik át az áram, hogy a relé kap-e + áramot vagy nem. (pl. Gáz/benzines autóknál alkalmazzák. Vagy a gáz szelep, vagy a benzin szivattyú kap áramot, így az autó előzés közben sem maradhat nafta nélkül)
A személyeskedéshez annyit, hogy ha neked ezek nem kókány dolgok barátom, akkor jobb, ha hozzád sem visznek motort szerelni, mert szerinted ezek normális megoldások...
A kókányolásról pedig....
A mellékelt képek esetén NEM CSATLAKOZÁSOKRÓL BESZÉLÜNK, hanem KÖTÉSEKRŐL! A mélyen tisztelt kolléga a sarukat, és kapcsokat nem arra használta, hogy valamilyen alkatrészre rögzítse a k. kábelokat, hanem hogy egymáshoz kösse őket! Szóval ne nekem írogasd kedves taschner kolléga, hogy a TE überbrutál szakmai hozzáértésedhez én senki vagyok, meg kókányolok...
Továbbá, engem "okosozol" le fölényeskedően, amikor én vissza akarom állítani a normális gyári állapotát a motornak (ahogy már ezt több esetben, több motornál sikeresen megtettem), mikor az előző banditfórumos tulajdonos pl. összeragasztotta az idomokat epoxi-ragasztóval hogy ne rezonáljanak. (mert nehezebb lett volna mondjuk szivacsot ragasztani közéjük), vagy hogy rozsdás laposvassal rögzítette a kiegészítőlámpákat a motorra, vagy hogy a tükör végpozícionálóját egy beletekert fekete facsavarral oldotta meg. És még sorolhatnám ezeket. Erre te förmedsz rám, hogy én mi a fsznak nyúlok hozzá... pfff
Mint mondtam, attól mert nem ismertem fel a reflektor-relét, még nem jelenti azt, hogy nem értek a motor szét- és összeszereléshez!
Akkor menjünk sorba...
1. A kókányolás azt jelenti, hogy értek valamihez, de leszaromságból összetaknyolom csak a munkát.
2. Nem mókoltam meg semmit, csak kivettem azokat az elemeket, amikre nincs szükség. (két kiegészítő lámpa plusz kapcsoló, xenon kiegészítő kapcsoló)
3. A működő dolog továbbra is működik, nem az volt a probléma, hogy nincs reflektor..stb. Csupán durrogott a motor, amit eddig nem csinált. Közben megoldottam a problémát, amit egy rossz bitosíték okozott.
Szóval egy kérdés miatt nem feltétlenül kell személyeskedni!
ha hülye vagy valamihezz ? miért nyulsz hozzá nagy szakértelemel ... mutatsz egy vezetéket amibe be van kötve még egy .. le van szigetelö szalagozva ..... persze nem gyári DE MI EZZEN A KOKÁNYOLÁS ?
Ha valaki tudja mit csinál, az nem csinál ilyen kötéseket... okoskodás helyett választ vártam.
A mellékletek nem csatlakozásra voltak használva, hanem kötő elemként.
véleményem mint ahogy fogalmaztál beléptél a kókány bt-be te is ... csak aki szerinted kókányolt lehet tudta mit csinál te viszont nem , szerintem nézesd át valakivel aki látott már mondjuk egy sima autós relét
Sziasztok,
technikai kérdés. A mai nap lebontottam az előző tulaj "kókány bt." megoldásait a motorról. (kiegészítő lámpák, különféle kapcsolók..szigszalag hegyek, speciális kötések )
Utána elindítottam a motort, mentem vele egy kört, hogy mindent jól kötöttem-e vissza, viszont azt vettem észre, hogy a motor bemelegedés után alapjárat is durrog. Motorféknél pedig szórja a lángokat... nem kicsit.
Múlt héten hoztam el a szervizből, ahol vezérléscsere, karbiszinkron, szelephézagállítás volt. (azóta 1000et mentem vele máig, minden feltűnőség nélkül)
Mi lehet a gond? Felismeritek-e a fekete dobozt a képen? Milyen alkatrész lehet az? Feszszabályzó esetleg? A többi képet csak okulásként töltöm fel, kerüljétek az ilyen megoldásokat!
Köszönöm a hasznos infókat!
A mellékelt képek esetén NEM CSATLAKOZÁSOKRÓL BESZÉLÜNK, hanem KÖTÉSEKRŐL! A mélyen tisztelt kolléga a sarukat, és kapcsokat nem arra használta, hogy valamilyen alkatrészre rögzítse a k. kábelokat, hanem hogy egymáshoz kösse őket! Szóval ne nekem írogasd kedves taschner kolléga, hogy a TE überbrutál szakmai hozzáértésedhez én senki vagyok, meg kókányolok...
Továbbá, engem "okosozol" le fölényeskedően, amikor én vissza akarom állítani a normális gyári állapotát a motornak (ahogy már ezt több esetben, több motornál sikeresen megtettem), mikor az előző banditfórumos tulajdonos pl. összeragasztotta az idomokat epoxi-ragasztóval hogy ne rezonáljanak. (mert nehezebb lett volna mondjuk szivacsot ragasztani közéjük), vagy hogy rozsdás laposvassal rögzítette a kiegészítőlámpákat a motorra, vagy hogy a tükör végpozícionálóját egy beletekert fekete facsavarral oldotta meg. És még sorolhatnám ezeket. Erre te förmedsz rám, hogy én mi a fsznak nyúlok hozzá... pfff
Mint mondtam, attól mert nem ismertem fel a reflektor-relét, még nem jelenti azt, hogy nem értek a motor szét- és összeszereléshez!
1. A kókányolás azt jelenti, hogy értek valamihez, de leszaromságból összetaknyolom csak a munkát.
2. Nem mókoltam meg semmit, csak kivettem azokat az elemeket, amikre nincs szükség. (két kiegészítő lámpa plusz kapcsoló, xenon kiegészítő kapcsoló)
3. A működő dolog továbbra is működik, nem az volt a probléma, hogy nincs reflektor..stb. Csupán durrogott a motor, amit eddig nem csinált. Közben megoldottam a problémát, amit egy rossz bitosíték okozott.
Szóval egy kérdés miatt nem feltétlenül kell személyeskedni!
semmi vélemény csak egyszerüen müködik valami jól .... okos szétszed .. saját elkébzelés szerint meg mokol ...
a müködö dolog nem müködik .... jönn ide és szorja a fikát a müködö képesre amitt nagy tudásával szét baszott .
mint motor szerelö nap mint nap evvel és hasonlo dolokal találkozom ...................
ha hülye vagy valamihezz ? miért nyulsz hozzá nagy szakértelemel ... mutatsz egy vezetéket amibe be van kötve még egy .. le van szigetelö szalagozva ..... persze nem gyári DE MI EZZEN A KOKÁNYOLÁS ?
sorry
A mellékletek nem csatlakozásra voltak használva, hanem kötő elemként.
Esetleg ötlet, hogy miért lehet a probléma?
Gondolom valamelyik lámpát kötötte gyújtásra.
technikai kérdés. A mai nap lebontottam az előző tulaj "kókány bt." megoldásait a motorról. (kiegészítő lámpák, különféle kapcsolók..szigszalag hegyek, speciális kötések )
Utána elindítottam a motort, mentem vele egy kört, hogy mindent jól kötöttem-e vissza, viszont azt vettem észre, hogy a motor bemelegedés után alapjárat is durrog. Motorféknél pedig szórja a lángokat... nem kicsit.
Múlt héten hoztam el a szervizből, ahol vezérléscsere, karbiszinkron, szelephézagállítás volt. (azóta 1000et mentem vele máig, minden feltűnőség nélkül)
Mi lehet a gond? Felismeritek-e a fekete dobozt a képen? Milyen alkatrész lehet az? Feszszabályzó esetleg? A többi képet csak okulásként töltöm fel, kerüljétek az ilyen megoldásokat!
2006-os Bandit (650) ülése felmegy vajon a 2001-es 1200S-re?