Kívánom, hogy az új motor mindenben az általad előzetesen vártakat nyújtsa, és sok-sok tízezer kilométert problémamentesen teljesítsetek. El kell ismerni tényleg szép jószág. Azt meg lehet tudni végül miért nem egy teljesen újat vettél? Nekem végig az jött le hogy az lesz, mert az a tuti.
Kedves Nachtstern! Te véletlenül nem vagy (vagy voltál) az index fórumon az Ausztriai magyarok csoport rendszeres látogatója (nem ez a pontos címe)? Képeidből ítélve gondolom... :) Kicsi a világ. :)
Én Bécsből vagyok.
Üdv! :)
Azt én is tudom, hogy mivel kellene, meg hogyan, csak a gyakorlat azt mutatja, hogy a hely olyan kurva kevés, hogy voltaképpen le kellene szerelnem a bal oldali lábtartómat, és még akkor is nekiverem a meghosszabbított körmös kulcsot a hátsó belső sárvédő előtti fekete doboznak, ami azt hiszem az Abs-nek valami egysége.
(Nem vagyok műszaki, ezért bocs.) Azt gondoltam van valami okosság amit már itt kitapasztaltatok.
Van benne elvileg egy körmös kulcs,félkör alakú,végén egy pöcökkel,ezt a hátsó rugó felső peremén található,kis négyzetes lyukakkal ellátott karimába beakasztod és elkezded forgatni,de jó erő kell hozzá,vagy hosszabítsd meg a kulcsot!
na ennyiért már motort is vehettál volna ,vicc volt remélem veszed az adást
túratársaimnak is ilyen van(3db),rendszeresen viszik szervízbe a megadott intervallumok szerint,eddig semmi gondjuk nem volt soha,na jó az egyiken az első teló szimering elszált,de másról nem tudok ill.nem láttam-hallottam,mind a 3db olyan 30-35e km környékén van
Kívánom, hogy az új motor mindenben az általad előzetesen vártakat nyújtsa, és sok-sok tízezer kilométert problémamentesen teljesítsetek. El kell ismerni tényleg szép jószág. Azt meg lehet tudni végül miért nem egy teljesen újat vettél? Nekem végig az jött le hogy az lesz, mert az a tuti.
Én Bécsből vagyok.
Üdv! :)
Szár nélkül is jó, üresen, de fehér búrával.
Köszönöm!
(Nem vagyok műszaki, ezért bocs.) Azt gondoltam van valami okosság amit már itt kitapasztaltatok.
De azért ksözönöm. Megyek beverek még egy sört...
De van egy gondom! Valaki árulja el, hogy a gyárilag biztosított szerszámkészlettel, hogy tudom állítani a hátsó rugó előfeszítését?
Mellékelek egy fotót én gondolkodtam nagyon, de a sör elfogyott, ihlet meg nem jött...
túratársaimnak is ilyen van(3db),rendszeresen viszik szervízbe a megadott intervallumok szerint,eddig semmi gondjuk nem volt soha,na jó az egyiken az első teló szimering elszált,de másról nem tudok ill.nem láttam-hallottam,mind a 3db olyan 30-35e km környékén van
sok jó kilómétert vele