Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tudom ........... de nem birom ki hogy ne szoljak be ...

amugy én pénzt nem adtam volna azért hogy tiszta véres , ütöt kopot legyen a lább száram
csak nyomom az ivet .............. ne
Egyébként a manuál azt írja, hogy nem nullán kell lenni a gáznak, csak a váltás idejére ne változtass a gáz álláson, ha közben továbbhúzod, akkor baszakodhat. Nekem nem csinálta, de a manuál szerint előfordulhat :)
Banditon én is váltottam sűrűn kuplung nélkül, de ez egy kicsit más azért :)
amugy ezt a kuplung aszisztenst már 1960 ban feltalálta a JAWA . ot is csak 1 be kellet kuplungolni

kis szemétség mi ?
én csak indulásnál használom a kuplungot .. vissza fele is csak 2- 1 be szoktam behuzni ............

csapatásnál 8000-9000 nél váltok feljebb kuplung nélkül tök simán vissza váltásnál néha 10 000 felet tök simán

rángatozás nélkül ........... szerintem ez csak gyakorlás kérdése
A kecskemétinél lehet nem ártana megkérdezni, hogy volt e már valaha forgalomba helyezve a motor. Az a motor amit tavaly nyáron egy röpke pillanatig birtokold a daty az is valami iszonyat keveset futott darab volt, viszont forgalomba lett helyezve idő előtt, mert az emissziós szabályok szigorodása miatt ha kivárta volna a szalon a vevőt a nullkilométeres motorra, már nem lehetett volna forgalomba helyezni az EU-ban. Szóval ha a külföldi szalon anno ezt elmulasztotta akkor lehet már itthon se lehet ezt egyszerűen rendszámozni.

(ja, és így jártak asszem a maléves reptéri autók is, ezért a csőd után mindet ki kellett vinni az euból vagy szét kellett bontani, mert nem történt meg időben az első forgalomba helyezésük)
Matekolás lesz de a gyanum hogy mi vagyunk az EU-ban a legcsóróbbak.
No és hogy kell használni?
Életem egyik legjobb döntése volt, hogy megvettem
Igaz, a jobb lábszáram csupa véres seb, de majd megszokom, hogy nem úgy teszem le a lábam, mindt a Bandiról, hogy kinyújtva előre
Ez a váltó asszisztens arról szól, hogy ugyan úgy lehet kuplung nélkül váltani mint bármelyik motorral, csak nem a vezetőnek kell ilyenkor egy pillanatra elvenni a gázt, hanem az asszisztensnek? Ha ez így van, ennek mi értelme van (utcán)?
Vagy akár ezzel a német darabbal is meg lehet csinálni ugyan ezt
Magas fordulaton váltasz vissza, akkor tud rántani, de beveszi. Felfele is az van, hogy ha dinamikusan gyorsítasz, közben is fel tudsz vele váltani, de nem veszi le (eléggé) a fordulatot így olyankor is tud rántani. Nem nagyon zavaró, érezhető. Én ha intenzíven gyorsítok, akkor inkább kuplungolok. Normál gyorsításnál, 4-5rpm között elváltva, tök sima..
Dániában nincs ilyen? Ott egyrészt majdnem olyan magas az áfa mint nálunk, viszont van mellé bődületes mértékű különadó (kb a listaár még egyszer ha nem több).. éppen ezért a nettó árak ott eléggé lent vannak.

Fogod, megveszed, ezeket az adókat ott nem kell befizetned mert már viszed is ki. Keresel egy olyan másik EU-s országot ahol alacsonyak a befizetendő illetékek meg az áfa, ott forgalomba helyezteted.. és csak ezek után 6 hónap múlva honosítod itthon.
Ha megveszem kinn,le kell forgalmizni és nem 8311E.
Sehogy se jó.
Óracsere se jön szóba mert a papírokon 0 km van.
Ha megveszed kint, belenyomsz gyors 6000 kilométert az órába, és csak tavasszal helyezed itthon forgalomba akkor már talán ki tudsz bújni az itthoni ÁFA alól.
Kár érte.
Igen.
márkaszervíz
ja, azt mondta a csávó, hogy a váltóasszisztens visszafele csak akkor működik normálisan, ha tökig el van zárva a gáz és jó erősen rúgod?
Ismerősöm utólag szereltette be, és visszafele nem tetszett neki a használata, azt mondta, szerinte nem ilyennek kéne lennie. A BMW-nél meg azt mondták, ez pedig ilyen. Meg kitalálták, hogy ez nem a PRO asszisztens, ez csak felfele jó. A MÁKASZERVÍZ! Aztán nekiállt guglizni a cikkszámmal, és kiderült, ez pedig a pro asszisztens, ami lefele gázfröccsöt is ad. Az övé meg nem akarta.
Aztán kiderítette valahonnan tök máshonnan, hogy kell használni. Azóta megy a ropogás féktávon
Határozottan azt képzelem, lesz ilyen motorom.
A gyári topcase az egyetlen értékelhetetlen extra rajta, az nekem is ilyen szappantartó lesz. Az oldasók meg röhelyes méretűek, viszont hibátlan a rögzítési rendszerük, az maradhat.
Jah ez a netto ára.

Jelenleg két választott van.

Ez a mobile.de-s.De így áfával lényegesen drágább mint a magyar.Tehát nincs értelme utazni.

Meg ez a kecskeméti.De itt meg a rendíkívül sokat állt mivolta a problem.És ha az áfát-t nem kalkulálta be az eladó akkor megint nem jó a matek.
Viszont (megint csak a legjobb tudomásom szerint) az adott országban ahol megvásárolod, nem kell áfát fizetni. Csak abban az országban kell áfát fizetni (EU-n belül) ahol forgalomba helyezed.
Fene.
Pedig jól hangzott a 8311 eur ár.
Elvileg, a legjobb tudomásom szerint, fél évnél fiatalabb és/vagy 6000 km-nél kevesebbet futott gépjármű újnak minősül, így áfa köteles.
Az itteni 27%-ot?