Köszi!
Miközben kerestem a különbséget a III és V ös között erre akadtam: ni
Még nem tudom eldönteni, hogy valami gagyi, vagy tényleg jó...de elvileg folyamatosan monitorozza a kipugázt és visszakorrigál, így nem kell padozni...azt írják jobb mint a Power Commander, és persze olcsóbb is.
a kuplunganyák rögzítősök szoktak lenni vagy alátéttel vagy van egy peremje amit be kell ütni a kuplungtengely nútjába, ha nem ír rögzítőt nem kell tenni
Köszi........blokkon belül érdemes menetrogzítőzni ha nem írja a manual külön?
Mondjuk kuplung rögzítő anya,meg a csövek,látok ott a pumpán olajszívó cső,visszafolyó cső meg maga a pumpa mind ilyen 15 Nm-es nem egy nagy nyomaték.
Remélem tudunk majd egyszer együtt gurulni és vendégem vagy egy giga hambira, de csak azért, mert múltkor rám akartál tukmálni valami mérgezett bort /na ez a heccelés Tompitasz/
Azt se tudtam, hogy több féle van
Miközben kerestem a különbséget a III és V ös között erre akadtam:
ni
Még nem tudom eldönteni, hogy valami gagyi, vagy tényleg jó...de elvileg folyamatosan monitorozza a kipugázt és visszakorrigál, így nem kell padozni...azt írják jobb mint a Power Commander, és persze olcsóbb is.
PC III vagy PC V van a tiedben?
Mintha ott se lett volna.
Mondjuk haynes papa nem írja de rajtam nem múlik kap azt is.
Meg persze azt a rohadt 6 fontos alátétet.
Van egy Belleville washer alatta és 98 Nm-el rá kell húzni.
Persze ebből új kell.
Mondjuk kuplung rögzítő anya,meg a csövek,látok ott a pumpán olajszívó cső,visszafolyó cső meg maga a pumpa mind ilyen 15 Nm-es nem egy nagy nyomaték.
Melegen vagy hidegen megy a meres?
De nem olcso porbol talponalloban.
A bor meg megvan.
De őszintén fingom nincs.
Nem vagyok szerelőisten.