Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Egy cimbora vett egy 1981-es XJ 650-et. Nagyon csibészes egy gép! :-)

A lényeg: "flajsni gumi" gumi kéne rá (karburátor - hengerfej összekötő), mert átrepedt az egyik. Ha tud valaki beszerzési forrást kérem ossza meg velem.
Illetve kérdezném a németül jól beszélő kollégákat (Pl K.István, kérlek) hogy németül adjátok meg milyen neveken fordulhat ez elő, hogy pl az ebay-en kereshessük. Köszönöm

Ui.: Ha megunja és addig nem töri össze tutira megveszem tőle. Mindig akartam egy velem azonos évjáratú gépet :-)
Bunken!
A emil címedről visszapattannak a levelek!
ok ertem.
Oké.
A vérnyúl az csak vérnyúl.
Szia!
Nem rendelek. Ez most nálam és eladó. Egy szezont volt használva, hibátlan. Aki ránéz és nem tudja, hogy használt az azt mondja rá, hogy vadi új.

Aki tudja az kínálja tovább! Köszi!
Vérnyúl nagyobb Height: 22.00 in. (55.9cm)
Width: 16.50 in. (42.0cm)
Szia
ha rendelsz engem erdekel busara. Irtam volna de nem lattam emailcimet..
Azért majd kérem a szabadalmi pénzt érte.
Nem vérnyúl,az a név "védett" de hasonló
Vérnyúl
Ha valakit érdekel ilyen Zero Gravity Sport Touring plexi az dobjon egy mail-t az adatlapomon található címre.
650-esre és 1250-esre egyaránt felszerelhető.
http://www.zerogravity-racing....
Sziasztok!

2004-es évjáratú 600-as Bandihoz keresek doboztartót (hátsót és oldalsót is), Givi monokey dobozokhoz (522F és PL522, vagy szép házi gyártmány is lehet akár). Ha valaki tud eladót, vagy valakit, aki ismer olyat, aki találkozott valakivel, akinek a tesója leszedte a motorról, és azóta a sufnijában porosodik, azt kérem küldjön egy mailt az adatlapomon lévő emilcímre!

Előre is köszönöm!
ha szelep gondja van ........az csak hézag nélküli üzem miatt nem indul hidegen hisz el megy a robano töltett fele ... mértél kompresziot 11 bár evvel simán kéne indulnia ,, ha meg halod aszelepeket az csak nagy lehet ........

tehát... ahogy feri monta jol szivató ... ha a szivató rendben van és biztos tol inditáskor benyát tehát át fujható a nyitothelyzetben ........ akor a karbinak még egy baja lehet ez pedig hogy tul csukot és hiába inditasz a+ levegöt nem kapja .. ha meg rá csavarod a gázt akor meg tul sok a levegő

aztán egy gyujtás elenállást is lehetne mérni hideg inditásnál a leg kisebb hiba után is le köpi a gyertyát és onantol aztán tologathatod ........

valoszinünek tartom hogy a hideg inditoval lesz a baj vagy a beállitásával .. enél a kis postás motoroknál mivel nyitott a karbi nagyon érzékeny még az uszó szintre is a kis szekér .. lehet részlegesen el van dugaszolodva a benzin elátás esetleg alacsony maga a benzinszint ha minden rendben olyan nincs hogy men mükszik
Lehet hogy szelep gondja van nem tudom.
Holnap kiderül haverom megméri /megnézi a szelep hézagot.
Hidegen is mértük ugyan annyi ha üzemmeleg.
Ezeket én soha nem tudom összerakni...egy jellemzöen 2 váltózós függvény (benzin-levegö arány, és szikragyújtás) egyenletét még sem sikerül megoldanod.

"karbi szétszedés takaritás összerakás "

Ebböl a folyamtból pl hiányzik az analizís, hibás alkatrész tömités cseréje, beállítás!

Ha hidegen mérve van kompresszió a hengerben, meg éltetö szikra is idöben pattan, akkor valahogy mégis csak a porlasztó maradt a célkeresztben.
(èn 20 éve érdeklödöm ezen technika után, mégsem gondolom, söt tudom, hogy hiányos a tudásom)
Igen darabokra. Pár éve motorokkal foglalkozok egy karbi szétszedés takaritás összerakás nem okoz gondot.
Kinyomod egy hosszabb M5-ös csavart a fúvóka helyére tekerve a kehelycsövet, utána ki tudod venni a tolattyúházat, meg alatta a tömitést. Feltéve ha te karbidnál is így van. A kelyecsövön van egy nut, a furatban, egy helyezöcsap, így csak egy féle poziba megy vissza a helyére.
A tolattyú házat hogy szeded ki belőle? Az enyémen az össze volt pontozva.
igen lehet a hézag is általában akkor ha kicsi vagy nincs semmi hézag
Enyhe ciripelő hangot lehet hallani. Hézag lenne a,ludas?
Alapjárat beton fix, dirib darabokra szedtem, először átmostam a külsejét utána a belsejét, de 1deka mocsok nem volt benne
karbiknak nekifutni mégegyszer a szivatórészt jobban átnézni és nem ártana a szelephézagokat leellenőrizni
Saccra 165x65.