Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem csak a kanyar.
Kénegy fénykép a cap canaveral időmérőnél,egy a grand canyon skywalknál,kockát dobni vegasban,pofáraesni a mulhollandon filmezés közben, ,megnézni a mamutfenyőket a sziklás hegységben és még egy halom dolgot kitalálnék ha lenne lóvé meg idő.
Találok én ennél több kanyart is jóval közelebb!
jó jó de ezér nem mennék el odáig
Ja....de ide ha kijutsz kene motoron fel ev.ne csak a 20 km miatt menj.

Ezt megoszthatom máshol?
Inkább xr1200.
Coca colat szürcsölök nemizzadt bojlertesttel.
A kilences karácsonyi kívánságlista:
-Husaberg FS 650 :szupermotyó kategória
-Triumph Bonneville :Klasszik motor kategória
-FJR 1300: 200Km/h-nál tajtékpipával kategória
-Harley Davidson (GYÁRI! NEM TÁKOLT) 1200 sportster: Lemenőnapkorongban izzadtizmostestel Coca colát szürcsölő kategória
-CBR1000RR 2014: "Ugorjunk ki az oldalára!" kategória
-VESPA PX 150 : Classic Scooter kategória
-Ducati Diavel : Power cruiser kategória
-Triump Speed Triple: "Kapdkerékre" kategória
-BMW R nine T : Asszisztant kártyával a kávézóig kategória
A capa meg az oszi meg is kopkodné
Szerintem azért fontos megemlíteni a Magyar motorkerékpár gyártás kapcsán, hogy a kimenete ami piacon megjelent nem egészen biztos, hogy a valós potenciált tükrözte! Magyarán sokkal többet is ki tudtak volna hozni belöle, ha nem nyulkálnak bele felülröl, és nem itélik már akár 10 évvel a bezárás elött halálra azzal a gyárat, hogy fixárasítják a termékeket, miközben a nyeranyagárak, munkabérek a bemeneti oldalon folyamatosan növekednek, melynek az eredménye, hogy a pénzt a termékfejlesztéstöl, munkagép karbantarástól, és technológiafejlesztéstöl kell elvonni... na most aki ezen az oladon spórol annak ilyen törvényszerü a bukása. Az hogy legendák milyen titkos, soha sorozatá nem vált egyéb fejlesztésekekröl regélnek, az is már a süllyesztöben van.

A HD verzió ami valamelyest átjön, de egy füzött külös kerék, és a Pancsi mély sárvédök szerintem még jobban visszadták volna az egészet...de lehet inkább Csepel 250 kellett volna legyen, mert azon volt csepp-tank...
sajnos a magyar motorkerékpár gyártás mindig is egy el avult szart gyártott ... ezt csak az kérdöjelezi meg aki életében ezzekel a motorokal mélyeben nem foglalkozott ........

a legszomorubb pedig az hogy pl a a 1 hengeres csepelek egy 1928 ban papira tervezett német meghiusult motor reinkarnácioja 100,, 125 és végül 250
amire meg a magyar oly büszke a 2 hengeres p20 ra az egy 1953 yamaha származék ........... ergó ... ki kell mondani a magyarok soha nem tudtak normális motort gyártani ön eröböl ... a 60 -70 években amikor a pannoniák virág korukat élték .... minden évben csepelen azon törték a felyüket a csepeli mérnoőkök hogyan tudnának sporolni a motor gyártásán ... meg is lett az eredménye

talán az amerikába exportált Waitok és a nyugatra szánt t/8 t/9 nem voltak gyárilag hibásak ... . a p20 - p21 meg ki röhögték a németek és a fél világ 40 éves teknikát akartak nyugatra exportálni a politikusaink .. már akor is nagyon értetek mindenhez ... mint most ! ez az igazság most mikor ez afasz meg örökölte a pannonia nevet és prototipusokat keztek össze rakni ?

na azt a pancsit mindenki láta börtönbe ,, de legoláb is ideg szanatoriumba kéne zárni a csávot suzuki , dugati , és a kiskörösi müvek
az utolsó képen a csabus átlal krehált 1200 hd blockos pancsi szinonima viszont ütös lehetne ..... NEM ?
pannonia t /1 1964
pannonia t /5 1969
pannonia t/5h fogatos 1971
riga 12 1974
gsx r 750 1986
gsx r 1100 1990
indian prince 350 1926
triumph knirps k ii 1912


a 1969 t/5 eladó 500 000 ft mint az uj .. de inkább szebb
a t/5 h oldalkocsis szintén eladó teljesen jo müködik le járt okmányok fel ujitott block .. a többi a következö tujajra vár
500 000 ft
mindkét pancsi eredeti nem olasz, indiai, taiwani , utángyártott szarokból van össze rakva
teszel rá egy chopper kormányt és tuti körbefotóznak minden sarkon
Mind ugyanugy nez ki.
Nemmindegy hogy 750 vagy ezer?amugymeg ha nincs 180 lo akkor kutyagumit se er.
Nem kell, 750talan de az 1000az felesleges nekem. Na meg azon butan nez ki tenyleg a turakormany
Vegyel egy k51000 et.
El kene hatarozzam most mar hogy veszek egyet mert lusta vagyok de nagyon elindulni. Na meg nemtudom hogy itthoni papiros vazba tegyek bele egy kinti blokkot vagy a kintit helyezzem forgalomba. Vagy vegyek egy jo motort es idovel majd keruljon bele a masik teleszkop.
A kupec talalt mar egy jot neked egynyolce.
Te ertekelted alul inkabb keress nekem egy ezrest aminek becsuktak az elejet
Megvettem volna a tiedet de tulertekelted.
Azt tudjuk hogy a te motorod az tokeletes
Meglepő de ugy igazan nem kivanok semmit.
Persze van egy jo lenne ha........de belegondolva nem.
Baj ez?
Mt09 streetrally nekem ez eleg lenne