Nem csak a kanyar.
Kénegy fénykép a cap canaveral időmérőnél,egy a grand canyon skywalknál,kockát dobni vegasban,pofáraesni a mulhollandon filmezés közben, ,megnézni a mamutfenyőket a sziklás hegységben és még egy halom dolgot kitalálnék ha lenne lóvé meg idő.
Szerintem azért fontos megemlíteni a Magyar motorkerékpár gyártás kapcsán, hogy a kimenete ami piacon megjelent nem egészen biztos, hogy a valós potenciált tükrözte! Magyarán sokkal többet is ki tudtak volna hozni belöle, ha nem nyulkálnak bele felülröl, és nem itélik már akár 10 évvel a bezárás elött halálra azzal a gyárat, hogy fixárasítják a termékeket, miközben a nyeranyagárak, munkabérek a bemeneti oldalon folyamatosan növekednek, melynek az eredménye, hogy a pénzt a termékfejlesztéstöl, munkagép karbantarástól, és technológiafejlesztéstöl kell elvonni... na most aki ezen az oladon spórol annak ilyen törvényszerü a bukása. Az hogy legendák milyen titkos, soha sorozatá nem vált egyéb fejlesztésekekröl regélnek, az is már a süllyesztöben van.
A HD verzió ami valamelyest átjön, de egy füzött külös kerék, és a Pancsi mély sárvédök szerintem még jobban visszadták volna az egészet...de lehet inkább Csepel 250 kellett volna legyen, mert azon volt csepp-tank...
sajnos a magyar motorkerékpár gyártás mindig is egy el avult szart gyártott ... ezt csak az kérdöjelezi meg aki életében ezzekel a motorokal mélyeben nem foglalkozott ........
a legszomorubb pedig az hogy pl a a 1 hengeres csepelek egy 1928 ban papira tervezett német meghiusult motor reinkarnácioja 100,, 125 és végül 250
amire meg a magyar oly büszke a 2 hengeres p20 ra az egy 1953 yamaha származék ........... ergó ... ki kell mondani a magyarok soha nem tudtak normális motort gyártani ön eröböl ... a 60 -70 években amikor a pannoniák virág korukat élték .... minden évben csepelen azon törték a felyüket a csepeli mérnoőkök hogyan tudnának sporolni a motor gyártásán ... meg is lett az eredménye
talán az amerikába exportált Waitok és a nyugatra szánt t/8 t/9 nem voltak gyárilag hibásak ... . a p20 - p21 meg ki röhögték a németek és a fél világ 40 éves teknikát akartak nyugatra exportálni a politikusaink .. már akor is nagyon értetek mindenhez ... mint most ! ez az igazság most mikor ez afasz meg örökölte a pannonia nevet és prototipusokat keztek össze rakni ?
na azt a pancsit mindenki láta börtönbe ,, de legoláb is ideg szanatoriumba kéne zárni a csávot suzuki , dugati , és a kiskörösi müvek
az utolsó képen a csabus átlal krehált 1200 hd blockos pancsi szinonima viszont ütös lehetne ..... NEM ?
pannonia t /1 1964
pannonia t /5 1969
pannonia t/5h fogatos 1971
riga 12 1974
gsx r 750 1986
gsx r 1100 1990
indian prince 350 1926
triumph knirps k ii 1912
a 1969 t/5 eladó 500 000 ft mint az uj .. de inkább szebb
a t/5 h oldalkocsis szintén eladó teljesen jo müködik le járt okmányok fel ujitott block .. a többi a következö tujajra vár
500 000 ft
mindkét pancsi eredeti nem olasz, indiai, taiwani , utángyártott szarokból van össze rakva
El kene hatarozzam most mar hogy veszek egyet mert lusta vagyok de nagyon elindulni. Na meg nemtudom hogy itthoni papiros vazba tegyek bele egy kinti blokkot vagy a kintit helyezzem forgalomba. Vagy vegyek egy jo motort es idovel majd keruljon bele a masik teleszkop.
Kénegy fénykép a cap canaveral időmérőnél,egy a grand canyon skywalknál,kockát dobni vegasban,pofáraesni a mulhollandon filmezés közben, ,megnézni a mamutfenyőket a sziklás hegységben és még egy halom dolgot kitalálnék ha lenne lóvé meg idő.