Na, akkor jönnek az ünnepek, kérném sorolni a 9 motoros kívánságlistát.
A Bandit
Majesty 125
K1600Gt
Crf450/250 (próbálni kéne, lehet a nagy sok lenne)
Monster 750, a régi
916 SP
Gsxr 750 K1
Pannóni T5, Dunával, kulival
Valami, amit én csináltam
Egy simson csavarig feltámasztását tudom felmutatni.
Nem mondhatnám hatalmas teljesítménynek, de abba tökéletesen bele tudok gondolni, mi meló egyetlen autót tisztességesen megcsinálni.
Neked sok értékes volt...nekem csak az "aljáról" van pár az íze miatt, meg a temérdek tapasztalat amit kiizzadsz belőlük... mondhatom, hogy tettem a Magyar motorkerékpár gyártásért, vagyis annak produktumáért. Van alapom, és némi jogalapom kritizálni, és megfelelő szintre behelyezni, nem csak ódákat zengeni róla...de ezt már kibeszéltük.
Engem nem is birtoklási vágy az ami motivál, inkább az a megmérettetés ami helyreállításnál rád vár. Meg onnan erednek a gyökerek, hogy minden mai technikai dolgot helyén tudjak kezelni, legyen viszonyítási alapom, lehetőleg olyan, ami nem másodkézből (újságírók) való.
tudod jol ez olyan mint a drog veszel egyet aztán ketöt és végül már nem tudod hol tárolni .... vannak kedvencek .. és vannak mostohák a gyüjteményben ............csak maga a jármü megszerzése ókóz örömöt én is eben voltam .... a magam 60 db motorjával de végül rá kellet jöjek a birtoklási vágy alább hagyott már problémát okozot a sok jármü ...és igen ... néha a motor álapota bámta .... mint itt a vidin .... az ember ... már nem tudta követni, karban tartani , álagott meg ovni ,. esetleg felujitani ezt a temérdek jármüt
én nekem sikerült ki szornom a zőmét ... maradt 9 db motor ez is
sok
minden esetre nagyon szomuru ilyen állapotban látni ilyen autó csodákat
Vannak még csodák, a régebbi olajok, nem esnek szét olyan hamar, és jobban óvják a felületet a korróziótól...kerülhetnek ki onnan azért csodák.
Azért milyen furcsa ez a hozzáállás...a "gyűjtő elherdálta a ezeket az értékes járműveket"!? Ès mi van azokkal az ugyan ilyen járművekkel amit mások használtak, majd megint mások töretettek, majd valakik bezúztak?!
Ha sokan csak egy fikarcnyit is belelátnának a veteránozás mély tengerébe...
Jaja!
Ha egy ilyen helyre beengednének fényképezni, mamááám.
Mondjuk ha el nem tudom képzelni, hogy akár a jobbak közül bármelyiknek átfordul a motorja, illetve nem rozsdás nagyjából bármelyik fém alkatrésze.
Kész a robogóm. De idejében, 2 hete a bandittal járok, és megint az kezd lenni, hogy ha kívülről látnám magam, érdekeseket modanék. Nem lehet ezzel normálisan közlekedni a városban :D
A Bandit
Majesty 125
K1600Gt
Crf450/250 (próbálni kéne, lehet a nagy sok lenne)
Monster 750, a régi
916 SP
Gsxr 750 K1
Pannóni T5, Dunával, kulival
Valami, amit én csináltam
Nem mondhatnám hatalmas teljesítménynek, de abba tökéletesen bele tudok gondolni, mi meló egyetlen autót tisztességesen megcsinálni.
Engem nem is birtoklási vágy az ami motivál, inkább az a megmérettetés ami helyreállításnál rád vár. Meg onnan erednek a gyökerek, hogy minden mai technikai dolgot helyén tudjak kezelni, legyen viszonyítási alapom, lehetőleg olyan, ami nem másodkézből (újságírók) való.
én nekem sikerült ki szornom a zőmét ... maradt 9 db motor ez is
sok
minden esetre nagyon szomuru ilyen állapotban látni ilyen autó csodákat
Azért milyen furcsa ez a hozzáállás...a "gyűjtő elherdálta a ezeket az értékes járműveket"!? Ès mi van azokkal az ugyan ilyen járművekkel amit mások használtak, majd megint mások töretettek, majd valakik bezúztak?!
Ha sokan csak egy fikarcnyit is belelátnának a veteránozás mély tengerébe...
Ha egy ilyen helyre beengednének fényképezni, mamááám.
Mondjuk ha el nem tudom képzelni, hogy akár a jobbak közül bármelyiknek átfordul a motorja, illetve nem rozsdás nagyjából bármelyik fém alkatrésze.
Deaktiváltam.
http://www.kepesmotor.hu/utcai...