Egyébként a gixeren is úgy van mint a banditon a gyári kuplungcső,elindul a felső munkahengertől gumiként,a váznál,tank alatt végig fém,alsó szakasz megint gumi?
Nem vazze, de tegnap megsajnált a TMK főnök, azt mondta tegyem le a karbit az asztalra, szól, ha kész. Várok. Bizakodom, a gordiuszi csomók híres átvágója, de ha nem megy neki, megy hozzád :D
Ha a váltón nem is vettem észre annyira,de vhogy mintha tényleg finomabban adagolható lenne a kuplung,mindenesetre a beavatkozás el nem rontja az tuti!
Magas,széles kormány rulez! .......lemértem a két tükör sarka között 96cm,vazz mint a goldwing....
egyszer kismókus koromban akartunk venni egyet , a fater nekikészült új akksi szerszámok beállította a gyújtást kitakarította a karbit stb új gyertya aztán ki az utcára elment egy kb 700 méteres távra visszafele tolta , megint előlröl az egész mikor negyedik próbakör után is visszafele tolni kellett elküldte a gazdáját a jégverésbe összepakoltunk haza pár nap múlva átment magyarba és vett egy 125-ös TS MZ-t 8000 km-vel , na azt nem kellett piszkálni
Közérderkű közlemény. Mióta kuplungcsövet cseréltem fémre, olyan a váltóm, mint amilyen új korában sem volt. Minden fokozat pihepuhán klattyan a helyére, fel is, le is. Kötelező upgrade minden 10 év feletti nagybandira.
"mintha egy megrakott teherautót akarnál bedönteni a kanyarba olyan könnyed"
..cserében ha hátsó 44 literes doboz helyett egy 600 literes müanyag vizes kontinert pattintasz fel akkor is max egy centimétert sülyed a hátsó teló...
Ha sikerült elindítani az enyémet, akkor az Omega egyböl koncertezett a BS-ben, mert Izs nyomta nekik a füstöt...
egy olyannal kéne elmenj szerpentinezni a haver faterjának van egy 1 hengeres 350-es izs-je 50 valahanyas kiadás , na azzal kentük több hét szerelgetés után mikor ment pár órát .... mintha egy megrakott teherautót akarnál bedönteni a kanyarba olyan könnyed
ez már túlzás mi olyat csináltunk hogy kempingbicikli le a töltésen át az ártéren le a parton bele a vízbe teljes sebességgel a berettyóba , ha nem vertük le a tökünk a kormánnyal akkor átrepültünk felette ahogy lefékezett a víz ... pedig akkor még hol volt a a jackass
Olyat nem csináltatok, hogy az egyik bringa első kerekét ki, a másik bringa hátsó kerék anyák alá a villáját, meghúz és tandem? A buszt sík terepen be lehetett vele előzni, pedig akkor 60 volt a megengedett
A led száránál ugrott le, majd Lambika szépen átjön a forrasztóállomásával :)
vettem két uj lámpát a régi kicsit homály volt .....
https://zsu.hu/webaruhaz/htmls...épcsőshátú+__lépcsőshát
mondjuk már van elektromos .. gázos is .. és te meg fel találtad a gáz olajost KOMÁM
Magas,széles kormány rulez! .......lemértem a két tükör sarka között 96cm,vazz mint a goldwing....
Akkor mint írtam, vagy átkötöd az egyik funkcióét, vagy újat kell behúzni...Gelkába kapsz vezetéket...
a mekinek meg elpattant a kanoc
..cserében ha hátsó 44 literes doboz helyett egy 600 literes müanyag vizes kontinert pattintasz fel akkor is max egy centimétert sülyed a hátsó teló...
Ha sikerült elindítani az enyémet, akkor az Omega egyböl koncertezett a BS-ben, mert Izs nyomta nekik a füstöt...