Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez egy igénytelen pöcs , most néztem épp 1200 ér már van lánc 3500-ért már jó lánc fogaskerekek elöl hátul pedállal racsnival lánccal kijön 8000 alatt
olyat mi is csináltunk, kanyarodni szar volt vele. Egyik hatalmas emlékem amikor haverom nem tudott vele ráfordulni a kis járdára ami híd volt és beesett az árokba nem tudtam neki segíteni kimászni úgy folytak a könnyeim a nevetéstől
A kedvencem a régi csepel váz alapokon nyugodott,amibe még a hátsó villába hátulról kellett belecsúsztatni a kereket,szóval ebbe 3/4-es orosz bicikli kerekek,egyenes kormány,rövidített hajtókarok,minden a testalkatomhoz méretezve,áttételezve,prímán,stabilan fordult,szuperül gyorsult kb 40km/h-ig,imádtam......meg kemping váz különböző hosszúságú elsővillákkal,egykerekezőgépnek....elvoltam net nélkül is...
Tudom miröl beszélsz, mert én is 7-8.os voltam mikor az osztálytársak bringáját vázrabontottam, kiegygettem a hátrahajlott elsövillákat, minden csapágyat kimostam, átzsíroztam, összeszeteltem, beállítottam, felpoliroztam...
Viszont ne feledd, hogy azok a bringák, szinte majd kivétel nélkül azzal a pár lemezböl sajtolt kulccsal szerelhetöek voltak, és szinte mindennel kompatibilis volt. Most meg úgy ad a srác nekem monoblokkot, hogy viszem ami benne volt, mert annak ellenére hogy tölük vettem nem tudja a tipus alapján beazonosítani, mert a nagykerben ha elbasszák az alaktrész rendelést, az ucsó pár darabra, már lehet más váltó, vagy hajtókar, vagy akármi kerül.
Ha nem lenne bringaboltos haverom a faluban, nekem sem lett volna sok lehetöségem beszerezni a hajtókar lehúzót, monoblokk kiszedöt, racsnileszedöt, láncosfogót, küllöhúzót...és nekem még nincs is high tech bringám tárcsafékkel, meg rugóstagokkal, telokkal...
Rádásul azt látom, mint bárhol más területen, szépen kidolgozott egyszerhasználatos alkatrészek igen drágán ( itt a németeknél meg sem merem nézni már az alkatrészek árát) . Régen a konuszos középagyat több 10000 km-en keresztül renben lehett tartani, most egy év (munkabájarás) kb 5000 km-e alatt elhasználtam egy monoblokkot, láncot, meg kitudja még mit...A sok lánckerék miatt már ha nem 3 ponton csapágyazott a hátsó tengely, elgörbül mint a szívószál, mert ugye ki is van könnyitve a gyorszár miatt...
Embertelen...

7-8 éves koromban komplett bicikliket építettem át,ennél 1000-szer jobb minőségben,pedig mindet úgy kukáztam össze...
Ez kész......még ha Közép Afrikából való lenne....
Szevasztok Banditák!A lánckerékhez annyit szeretnék hozzátenni, hogy régebben egy haver motorosboltjában volt egy kis üveges vitrin,barbár munkák felirattal. No itt volt egy félig kész hátsó lánckerék kazánlemezből 1/3-ig kireszelve a fogakkal. Ettől még különösen nem is lett volna nagy baj. Képzeljétek el négyszögletes reszelővel csinálták. Sajnos akkor még nem voltak digitális készülékek, telefonok nem tudtam lefényképezni!Minden estre nagy az isten állatkertje.Még valami! Csodák -csodájára nem a BMW nyerte meg a Motorrevüben az Alpen -Masterst hanem a KTM. Csabunak! Jól elkúrtad a fűtést Komlón! / ez csak vicc!/ Ebben a "pénzbőséges " időben minden távhőre vár egy jó kis csőtörés csak az a kérdés mikor?Üdv!Zolti
kipörgés és kerekezésgátló óccsón
Kerekezős volt a srác és már azért cserélte mert megszaladt mielőtt fel tudta volna venni az elejét.
Hogy jut el idáig,milyen hangja lehet a láncnak,elképesztő?!
Van otthon egy hasonló állapotú kislánckerék, egy ZX6-on volt (ha jól emlékszem) és lábon jöttek vele. Igaz ahogy mondta a srác többnyire megszaladt már.
Tasi szerintem olyan áron vetted, hogy ha 1 millio lenne benne akkor is megérte volna... és csak egy olcsó szóviccet akartam csinálni zöldi posztjából.

Hát igen, hiába csatolták 10 éve a Magyar Királysághoz az uniót nem sok minden változot...
Ok a hülyítés szó jobban passzolt volna ide, de azért nézzünk öszíntén magunkba, 98 túragép 30e km, hmmmm! Tudom, hogy vannak alkalmi vételek a piacon, de nálunk a hírdetésekben csak az van ha végnyálazzuk?
nem nekem szánta a tekerést .... 2 éve árulta a kocsit akkor lett vissza tekerve ..... csak az osztrákoknál egy ilyen öreg verda senkinek nem kell ......

a jó magyar " csoro " rokon meg rá kap .........

azér ez milyen ugyan abba a kaszta tartozunk 10 éve unio 250 km a táv és ott hadják az embereket élni .............. a mi nagy vezérünk meg csak koldulni jár .... most ép ....koreába ... közben meg szará szegényiti azokat .. akiket ki kéne hogy szolgályon

ez a magyar szomoruság .........
"bazmeg, ez milyenmár"
távoli
A rokon is csak ember Ő sem akarta "hátrébb tenni a rajtgépet" az eladásnál.
bazmeg, ez milyenmár...mikor a rokon teker....kéééssssz
Vettünk kollégának 2006-os TDM 900-at 12000 km-rel. Gyári minden, gyári gumik...
Ez nem elméleti teszt, csináltam egy olyat, és előjött rajta egy rejtéjes furmány, néha olyan kedve volt, és feltolta az alapjáratot 2000-re. Aztán hogy biztosan abbahagyta-e, mászkáltam vele egy hétig. Na, az nekem tökéletesen kényelmes, ha csutkakormányos motor kell. Után mentem egy másikkal, amin SBK kormány volt meg egy másik villahíd, az maga volt a nirvána. Tibiével csak kicsit haverkodtam, ded a kicsi alatt is éreztem a csuklóm.
ez a tekergetés kibaszot nagy divat ......... amit vettem mercit 172 e rel rokontol 1000 euroért ........... hoszas noszogatás után kiderült 200 000 kilométert vissza let tekertetve tehát 372 000 van benne ................ pedig ez rokon és egy szaros 300 000 ezer forintos kocsi szoval azt kimerem jelenteni hogy az óra állása egy szart sem ér ................. sőt itt van a gizim 210 000 km rel és 100 000 forintom van rá hogy müszakilag jobb állapotban van mint a mai magyar 3- 5 éves motorok zöme ................
Elnézést, K. Istvánt akartam írni.
L. István nemrég linkelt egy német 1100-es gixert huszonvalahányezer Km-rel - az pl. hihetőbb? Én nem hülyézném le látatlanban a tulajt. Akit igazán érdekel a motor, az elmegy, megnézi közelebbről, majd alkudozik, ilyesmi. Egyébként az sem számít sokat ennek a blokknak, ha kétszer annyi van benne...
Azért ez a feltüntetett km állás elég mókás szerintem, ezt még a hülye tulajdonosa sem hiheti el.