Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem kell más csak ez.
Bassz ez a csuklyás izom magában tereli úgy a szelet mint a vérnyúl.
Nem ertem azokat akik ugy akarnak motorozni hogy ne erje oket a szel, akkor beulok autoba... ott nincs szel se zaj

Amugy a nyakmerevito mint ami a crossooknak van jo meglodas, probaljatok ki ha felhuzzatok a vallatokat mennyivel lesz kissebb a szelzaj.
A motorka nincs 2 milla nem?
A honda luxus moci fizessék is meg az árát,nekem munkásember motorom van
Dehogy kövezle,k mindenki másra kattan be.. pl modellautó minden felszereléssel együtt 1 milla , nekem asszem 50 volt a plekó.
tökmindegy hogy néz ki és mennyit fog szelet.
Kövezz meg de 50-100e-ert nem vagyok hajlandó adni egy méreretes darab plexiért.
Pedig kattant vagyok mert nagyon bizgat a motech 300 euros táskarendszere.
preferencia embereknél változik rendesen még motoroláskor is.
Ugyanez a márka?
Az ominózus NC-re 100 rongy volt, mire rákerült
Háát az már esztétikailag nekem nem jött be,de lehet,hogy azóta már megint változtatott rajta.
Kezdem átérezni és megérteni hogy Blue mért csinálta máshogy.
Kint...Nálunk+vám+áfa+szállítás....számold ki...és a nagyobb kell,viszont asszem a 9mm-es ólommagvast még megfogja...
Nemmondod hogy ilyen olcsó?
Remélem nem úgy mérted meg, hogy letörted?!

Nem tudom mennyire beszédes a rajz...gondoltam rozsdamentesböl ha lenne a fül, meghajtanék 1 mm rm. lemezböl egy vinklit, abba beilleszteném-hegaszteném a füleket, és sikaflex szélvédö , vagy hasonló ragasztóval ragasztanám a helyére a müanyagelemben. A harmadiknak meg lenne egy érme méretü talpa, hogy azt is nagyobb felületen lehessen ragasztani.
(Ha van egy kis idöd olvass bele itt is néha... )

Köszi még egyszer.
Szia György!

Milyen típusú a plexi és hol lehet beszerezni?
Nekem Givi magasított van rajta, de nem vagyok vele megelégedve, (hozzá teszem 190cm magas vagyok). A tiéd a Givihez képest ha jól nézem jóval magasabb. Ha nem vészes az ára lehet lecserélném....
Szívesen. Ez volt az utolsó megmaradt fülem...
Kapcsolható a világitása, vagy fix, ha ráadod a gyújtást?
(Barátomé is 2003-as (az összes lehetséges tipushibával az egyik legrosszabb évjárat ), feketét szeretett volna igaz N-est, de abban az évben nem volt (már).)
Nem tudom mi a téma a 750-nel, szerintem kell hogy legyen kéziváltós.
De én olyat nem vennék. Ez, amivel mentem, egy DCT-t 700-as volt.
Kezdjük lentről. Fék ötös, bár csak azért használtam, hogy kipróbáljam. A futómű túl kemény, pattogós. Ez egy X volt, ami a túraenduró szerű kivitel. Namost ettől némi bólogatós pihepuhaságot vártam, de az NC gazdi szállt le úgy a banditról, hogy annak fényévekkel (sic!) jobb a futóműve, mert nem ugorja át az útegyenetlenségeket. Amúgy jól csillapított, nem hintázik. Könnyen iránytható, egyből otthon vagy rajta.
A motor érdekes. Olyan a karakterisztikája, mint egy gyenge 1.6 cr tdi-nek. Szinte alapjárattól megy, középen van egy kis plusz teljesítmény, aztán vége is, 6000nél. Alul kellemetlen vibráció. Namost ezt az ultraszűk fordulatszámtartományt mesterien keni el ez az automata.
Sima módban mész, alig veszed észre hogy váltogat. Viszont szerpentinre felfele folyton alávált, túr hamar teszi fel, és megy a vibrálás. Ha átteszed sportba, akkor jó, de a lazulós részeken meg feleslegesen magasan tartja a fordulatot. Na itt jön a kézi része, ami állat kis videójátékká teszi. Átteszed, innentől hüvejkujjal felváltasz, mutatóval vissza (lehet h fordítva) anélkül, hogy egy pillanatra is el kéne engedni a gázt. Ebben az a tuti, hogy ilyenkor semmi, de semmi rántás nincs, csak a műszerfalon látod, hogy berakta a fokozatot. És itt jön a poén: Ráesel 120-szal egy kanyarra, gázt elcsukod, három pöccintés, már lelassultál annyira, hogy pont jó, megborítod tartott gázzal, kifele meg már skálázol felfe, nagyon szép tempót lehet menni vele kvázi fék nélkül. Ami érdekes még, hogy számomra új úton mentünk, elöl ment az Nc, és a tempót én sehol nem éreztem kevésnek(gumi peremig döntve, le-leérő lábtartó) . De ha ráültem, forgatgattam, nyelezgettem, és sehol nem csinált olyat, hogy azt mondjam: húúúú. szóval fura, mert megy, de nem érzed. Gondolom az egyenletes nyomatékeloszlás meg a kis fordulat is belejátszik.
Összességében - egy progresszív rugószettel- tudván, hogy valós 3 literekt fogyaszt 90-120-as túratempónál, én vennék ilyet.

Köszönöm.
Mesélj az nc700-ról! Egy 750x-et nagyon kipróbálnék,van az automata nélkül is?
Nem tervezek ilyen plexis történetet de jobb tisztábban látni a képet,elvileg normál állásban akkor nekem is így viselkedne,190cm vagyok.
187cm-rel a sisak legtetejére nyomja a szelet bogarakat,a nyereg a felső állásban van+1cm-rel magasabb a zselé miatt ,tehát normál állástól kb 3cm-rel ülök magasabban.
Neked nem terelné, megnyugodhatsz.
Pár hete mentem egy vérnyulas Nc700-zal (uez a forma, akril national cycle) és az sem teszi még nekem sem fölé a levegőt, nem bubog, nem rángat, de zajos. Szal nem hiszem, hogy tökéletes megoldás. Te meg magasabb vagy nálam fél fejjel.
Nakedem, van, tudod, én kemény vagyok
Megnéztem, köszönöm a felajánlást, de ez a plekó kb függőleges, tehát nincs értelme rátenni.