tökmindegy hogy néz ki és mennyit fog szelet.
Kövezz meg de 50-100e-ert nem vagyok hajlandó adni egy méreretes darab plexiért.
Pedig kattant vagyok mert nagyon bizgat a motech 300 euros táskarendszere.
preferencia embereknél változik rendesen még motoroláskor is.
Nem tudom mennyire beszédes a rajz...gondoltam rozsdamentesböl ha lenne a fül, meghajtanék 1 mm rm. lemezböl egy vinklit, abba beilleszteném-hegaszteném a füleket, és sikaflex szélvédö , vagy hasonló ragasztóval ragasztanám a helyére a müanyagelemben. A harmadiknak meg lenne egy érme méretü talpa, hogy azt is nagyobb felületen lehessen ragasztani.
(Ha van egy kis idöd olvass bele itt is néha... )
Milyen típusú a plexi és hol lehet beszerezni?
Nekem Givi magasított van rajta, de nem vagyok vele megelégedve, (hozzá teszem 190cm magas vagyok). A tiéd a Givihez képest ha jól nézem jóval magasabb. Ha nem vészes az ára lehet lecserélném....
Kapcsolható a világitása, vagy fix, ha ráadod a gyújtást?
(Barátomé is 2003-as (az összes lehetséges tipushibával az egyik legrosszabb évjárat ), feketét szeretett volna igaz N-est, de abban az évben nem volt (már).)
Nem tudom mi a téma a 750-nel, szerintem kell hogy legyen kéziváltós.
De én olyat nem vennék. Ez, amivel mentem, egy DCT-t 700-as volt.
Kezdjük lentről. Fék ötös, bár csak azért használtam, hogy kipróbáljam. A futómű túl kemény, pattogós. Ez egy X volt, ami a túraenduró szerű kivitel. Namost ettől némi bólogatós pihepuhaságot vártam, de az NC gazdi szállt le úgy a banditról, hogy annak fényévekkel (sic!) jobb a futóműve, mert nem ugorja át az útegyenetlenségeket. Amúgy jól csillapított, nem hintázik. Könnyen iránytható, egyből otthon vagy rajta.
A motor érdekes. Olyan a karakterisztikája, mint egy gyenge 1.6 cr tdi-nek. Szinte alapjárattól megy, középen van egy kis plusz teljesítmény, aztán vége is, 6000nél. Alul kellemetlen vibráció. Namost ezt az ultraszűk fordulatszámtartományt mesterien keni el ez az automata.
Sima módban mész, alig veszed észre hogy váltogat. Viszont szerpentinre felfele folyton alávált, túr hamar teszi fel, és megy a vibrálás. Ha átteszed sportba, akkor jó, de a lazulós részeken meg feleslegesen magasan tartja a fordulatot. Na itt jön a kézi része, ami állat kis videójátékká teszi. Átteszed, innentől hüvejkujjal felváltasz, mutatóval vissza (lehet h fordítva) anélkül, hogy egy pillanatra is el kéne engedni a gázt. Ebben az a tuti, hogy ilyenkor semmi, de semmi rántás nincs, csak a műszerfalon látod, hogy berakta a fokozatot. És itt jön a poén: Ráesel 120-szal egy kanyarra, gázt elcsukod, három pöccintés, már lelassultál annyira, hogy pont jó, megborítod tartott gázzal, kifele meg már skálázol felfe, nagyon szép tempót lehet menni vele kvázi fék nélkül. Ami érdekes még, hogy számomra új úton mentünk, elöl ment az Nc, és a tempót én sehol nem éreztem kevésnek(gumi peremig döntve, le-leérő lábtartó) . De ha ráültem, forgatgattam, nyelezgettem, és sehol nem csinált olyat, hogy azt mondjam: húúúú. szóval fura, mert megy, de nem érzed. Gondolom az egyenletes nyomatékeloszlás meg a kis fordulat is belejátszik.
Összességében - egy progresszív rugószettel- tudván, hogy valós 3 literekt fogyaszt 90-120-as túratempónál, én vennék ilyet.
187cm-rel a sisak legtetejére nyomja a szelet bogarakat,a nyereg a felső állásban van+1cm-rel magasabb a zselé miatt ,tehát normál állástól kb 3cm-rel ülök magasabban.
Neked nem terelné, megnyugodhatsz.
Pár hete mentem egy vérnyulas Nc700-zal (uez a forma, akril national cycle) és az sem teszi még nekem sem fölé a levegőt, nem bubog, nem rángat, de zajos. Szal nem hiszem, hogy tökéletes megoldás. Te meg magasabb vagy nálam fél fejjel.
Bassz ez a csuklyás izom magában tereli úgy a szelet mint a vérnyúl.