Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

merT
Furi egy esztétikád van.
Jó dolog,hogy szinte nem kell takarìtani a sisak plekót.Nekem a sisak teteje kap a bogarakból.A vérnyulat is csak esztétika miatt kell,mer felette nézek ki.
Üdv!

2003 Suzuki year code: K3 azt íra a histori hogy 2003-ban fekete volt a Bandit

http://www.suzukicycles.org/Al...
Úgy érted,hogy a sisak fölé tereli?
Az üléseden az zselébetét vagy melegítési célt szolgál?

Vazz,3 mp-ig gondolkoztam,hogy az ülés közepén mire fogattad fel a sisakot,mire leesett,hogy guggol ott vki!
Vérnyúlnál nincs turbulencia sőt bogarakat is a sisak felé tereli. Voltam a nyáron az osztrákoknál ezeret mentem oda pályán meg vissza 130-150-nél. Tökéletesen tette a dolgát.
Az osszes plexis naked bubogott amit probaltam,1250fa-n viszont csend volt,bar azzal nem igen mozogtam egyenes vonalban,vernyul az jo lehet.
Nem sürgös, még csak most fogják be az anyagot a marógépen!
Csak tippeltem.
Mivel az újak lézeresek.
Ott kifejezetten lassan megyek,általában mindenki más meg nyomja mint akinek az élete múlik rajta.
Lovinál ment.
OK. Ha nem felejtem el...
Ugyanez a gyári plexid van? Ha nem, milyen hosszú kell? Cím?
Kössz, egy próbát megérhet.
Próbáld meg az alacsony plexire a nálam bevált öntapadós krómcsíkot. Oldalnézetben nem tűnik soknak az a 3 mm, de magasabbra emeli a légáramlás "buborékját" amiben ülsz. Egy próbát megér, ha gondolod, küldök egy darabot szívesen.
Nem jól tévedsz, a fixek nem lézeresek, mert a lézerrel célozni kell. De konkrét tényekkel meggyőzhető vagyok :)
Szerintem azok a régi fixek radarosak.
Tök mindegy melyik a 3 fülböl, mert szerintem egyforma, lehet a hátsó is, vagy az alsó is...

Meg tudnád mérni x,y,z,v,w,t... méreteket nekem saccra? nagy segítség lenne.
Köszi elöre is.
Négy ilyenem van, de egyiken sincs ott fül. egyedül a hátsók vannak meg...
A többi helyen gyorskötözővel van odafogatva (igénytelen vagyok, na). A könnyebb le/felszerelés érdekében tervezem tépőzáras szalaggal megoldani a rögzítést... Mekkmester...
GSX pihen, most új szerzeménnyel (autóval küzdök)...
Ha jól tévedek lézeres mind.Radaros már nincs forgalomban.
De, inkább többször mükszik mint nem, nem egy haver kapott ott az utóbbi időben is papírt...
És már sok éve nem működik. Rendszeresen megyek el mellette radardetektorral és semmi.. Bár már pár hónapja nem jártam arra azzal a kocsival, amelyikben benne van, de nincs okom feltételezni, hogy változott volna a helyzet. Egyébként ez a pálya a fix traffik nagy részénél..
Hello!
Van neked az 1100 ES-en ép fül ezen a müanyag elemen? Le kéne méreteznem, hogy a sajátom fel tudjam javítani...
Elöre is köszi..
István
Dettó :)
A másik a szélcsend. Viszont mostanában felmerült, hogy néha azért kéne gyorsan menni egész nap ( pl autópályás 150-160), az meg két személlyel elég nemjó, így feltettem egy magas plekót próbából. Hát kíváncsi vagyok, még nem tudtam kivinni a városból...Az már biztos, hogy zajos, szóval tavasszal leveszem,(aztán tempós menetek előtt felrkom, ha beválik) most télen jól jön, hogy vállig fogja a szelet.
nem szabad gyorsan menni !

2011 be M0 uton 80 tábla..... tasi 212 km /ó gizivel 1 év jogsi bevonás nagy A + 120 000

Nem is megyek mostmár gyorsan ........... autot is csillagos sor 6 3120 ccm vettem 235 lóval ......hogy legyen kraft
Próbáltad volna a vérnyulat...
A befizetett penzosszeget nezve a valasztast nem igazolta.