nemtom olyannal még nem mentem de 600 as sportok (pl zx6) 750 esek gsxf750 stb nem tudják tartani a tempót az 1200 sel pedig gps szerint felső harmadban a km óra akár 40 et is csal úgyhogy hiába lövöm túl a 260 as skálát jó ha megyek 230 al
Nem, csak még nem kattantál rá, de ami múlik nem késik...ha már unod a kanyarokat elkezded ütközésen túl tekerni a gázt és egyre erősebb gép kell majd...
Áááá, a trafi elég ritka, többnyire szemből megy, ami hátulról azt vagy észre veszed vagy a gyanús helyeken lassítasz....ha meg nem akkor tényleg drága.
200 fölött 2 személlyel a 650 lazán gyorsul alattam, van még nyomaték bőven, pedig nem vagyok kicsi és azért nem is nyomatékgyárnak készült. Kényelmes ilyenkor is és annyira stabil, hogy babym is csak akkor vette észre a tempót, mikor az órára nézett. Miskolctól pestig nem feltétlenül rövid táv, de ugye Busán, vagy gixxeren sem gurulsz ilyen tempót 1h-nál, vagy 200km-nél többet egy huzamban.
Szóval ha 160 a limit, azt lazán tudja a Bandit, persze ha a bűvös 300 a cél, vagy 250+, na arra már Ők kellenek.
Nekem 182cm magassággal kényelmetlenek, piros lámpánál egyenesen nyaktörő figyelni..
a múltkor is túlment a skálán a mutató mikor csináltam egy hiperugrást a sok sportmotoros elmaradt mint a borravaló a nyakam begörcsölt ahogy ellentartottam a szélnek a benzinmutató zuhanórepülésben igazi extrém sport volt
Most akkor scramjet kategoria a tema?
Hol mentek a 400 traffipax orszagaban tartos 160-200-at?
Vagy mindenki szeret ketkilot fizetni egy kejjes menetert?
Hm. Az a mellbevágó érzés gyári gépen nem is fog előjönni, túl sok a fojtás. A Béka is csak 150 felett kezdett el jobban menni alatta még kisebb fokozatban is alig volt "jobb" mint egy Bandit. Viaszont ha kiiktatják a fojtásokat esetleg véletlenül pc. vagy hasonló kerül bele akkor előjön aminek elő kell jönnie....én kimondottan élveztem, hogy a Dórival ha 3.-ban mondjuk 80-ról teligázt húztam akkor kb. 150-ig ugyan gyorsult, de amikor azt elérte felemelte az elejét mintha egy gát szabadult volna fel. ....ki kéne próbálnod egy Békát, még gyáriban sem rossz no meg elég olcsók már az első darabok.
Jogos......illetve talán a futómű és a fék miatt jobb, hogy aki gyorsan jár annak a Busa jobb lehet. A motor bírja akár a 650-é is....a tartós 200+ viszont nem kérdés.
Ezt nem vágom?!
Még egy GS500 is tud 160-180 között gurulni, a 650-es Bandi meg már 245 fölött is. Az 1250 erre még rádob min. egy 20-ast.
Már miért ne lenne való 160 fölé is a Bandita?
Nekem a busáról mindig inkább a túra vonal ugrik be,egyenes kormányt rá+kis pleximagasító és ki a világból,a gixer meg pályára való.
Tesztnapon egymás után mentem 2013-as busával meg gixerrel,a busa gyönyörűen fekszi végig az ívet,gyengébb útminőségen is de ahhoz,hogy kitérítsd az egyenesből ,lökni kell egyet a kormányvégeken,míg a gixer azt csinálja amire gondolsz,de a feszesre állított hátsó gátló miatt le akart esni az útról.Uazon a szakaszon egyforma sebességre gyorsulnak olyan 200-220-ig,a busa nyugodtan,gixxer meg még 200-nál lazán feljön egykerékre.
Egyszer hosszabban kellene próbálnom vmi 180-200le-s gépet,mert mindig várom a mellbevágó gyorsulás érzést a bandihoz képest,de nem igazán jön elő(140-160-ig,fölé meg nem igazán vágyom),inkább a v2-esek nyomatékból megindulása szokott meglepetést okozni szerpentinezéskor.
Atterek egesseges kajara.