Ha szép és jónak is tűnik,hajrá!
Használd és meglátod,túrázni ajánlott,könnyebben fordul rá kanyarra mint a busa,viszont 2 személlyel jobban tekeredik,főleg a hátulja.
Buzát nem is tudtam kihasználni! de imádok motorozni! Az a baj hogy a "legjobb " után kell választani! k... nehéz de tetszik a Bandit és amiket tudok róla nagyon jó!
A bandit simán kényelmes 2 embernek is.
Csak annyit mondok (bár eléggé imádom az átfaragást) hogy próbáld kicsit a natúr gyári állapotot.
Főleg ha pénzsszűke van .
Egy komplett futóművezés meg kipufogó és egyébb tuti bennevan 3-4 kilóba ha hozzádobod a bandit árát nem tudom nem e többe kerülne mint egy eleve ilyen tekintetben jobb gép.
Nagyon jó túramotor de busa nem lesz belőle ahogy zöldi is mondta.
Igazatok van! de az autóm se kel el kp könnyen így csak csere van! Buzát már a párom nem akar mert kényelmetlen neki több 100 km után! ha lenne kpm tudnék választani és gondolkodtam 1100 gxerbe is! tudod szegény ember vízzel föz de én többet szeretnék csak sokat akar a szarka de nem bírja a ..... ez van!
Ne vedd sértésnek de láttatlanba annyi tuningmotyot költöttél el amiből tényleg kijönne egy busa.
Előbb próbáld ki gyáriban hátha bejön.
Vagy tedd be a képzeletbeli kosárba az 1100-as gsxr-t.
Oda max egy egyeneskormány kell nem egy kazal futómű és kipuogóalkatrész.
Talán az 89-92-es 1100 GSXR-é, de biztos kell azért variálni vele a felfogatásnál a has alatt, meg lehet a középállvány nem fog elférni, plusz a balos lábtartónál is kell majd egy rögzítési pont. Olyan 200€ körül már igen szép darabok szoktak lenni, és teljes rendszer gyárilag rozsdamentes.
Üdv! mert nincs lé! csere lesz autóra! Buzával is túrázgattam a párommal föleg de azért mentem vele 299 et! ja majd összejön és jobban megy kidobom aelsö villát és buzáét teszek bele meg hátra is, vagy valami öhlins-t! jó volna de nagyon brutálra meg lehet csinálni csak kevés spec cuccot találok hozzá, szinte sehol semmi! :-(
Nem mind az enyém, egy részét barátoknak restauráltam, vagy javítottam...
A T5, M72(ural), XS 400, SR 500, GSX 1100ES, GSXR 1100, GSX 1400 ami még meg van, és saját, az Izs Planéta 3-at eladtam.
Te, ha ugy szeretted a busat, miert nem veszel azt megint? A bandit nagyon hurka ahhoz kepest futomuben. Eroben mondjuk 5000ig pariba van, utana nem igazan.
Használd és meglátod,túrázni ajánlott,könnyebben fordul rá kanyarra mint a busa,viszont 2 személlyel jobban tekeredik,főleg a hátulja.
De csak egy szezon után kezdj el faragni.Ne rögtön.
Csak ennyi.
ez volna!
Csak annyit mondok (bár eléggé imádom az átfaragást) hogy próbáld kicsit a natúr gyári állapotot.
Főleg ha pénzsszűke van .
Egy komplett futóművezés meg kipufogó és egyébb tuti bennevan 3-4 kilóba ha hozzádobod a bandit árát nem tudom nem e többe kerülne mint egy eleve ilyen tekintetben jobb gép.
Nagyon jó túramotor de busa nem lesz belőle ahogy zöldi is mondta.
Előbb próbáld ki gyáriban hátha bejön.
Vagy tedd be a képzeletbeli kosárba az 1100-as gsxr-t.
Oda max egy egyeneskormány kell nem egy kazal futómű és kipuogóalkatrész.
Személyes kedvencem Schwantz.
Nem mind az enyém, egy részét barátoknak restauráltam, vagy javítottam...
A T5, M72(ural), XS 400, SR 500, GSX 1100ES, GSXR 1100, GSX 1400 ami még meg van, és saját, az Izs Planéta 3-at eladtam.
Ebay-en nézelődj.pl:
http://www.ebay.com/sch/Motorc...