Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát azt nem tudom,szóltam ismerösnek kell egy tárcsa,én 22e-nél olcsóbban nem találtam,Ő meg 16e ezt találta valahol
Milyen fajta tárcsa?
hátsó tárcsát meg azért kell cserélni,mert több mint valószinű,gumis megnyomta,és a müszakin szólt a vizsgabiztos,hogy valami nem kerek,meg is találta
ennek örülök,hogy vérnyomásod renbe lett
tegnap nem emlékeztem fejből a km állásra,igy most megnéztem mit is mutat,meg persze megjárattam egy kicsit,na szóval 99e km,nem 96e km,igy már nem is 30ekm van a tárcsában hatem 35e km

körmömet nem tudom beleakasztani,de érződik a felületből,hogy van egy minimális anyagvesztés,s akkor ime a képek
Szunyogcsípéssel nem foglalkozok.
Amúgy meg ezért találták ki a sörétes puskát.
Még a jóllakott napközisek is utolérik a pengéket.

http://youtu.be/WOoUVeyaY_8
de az a szerencsém hogy míg te felemeled a kezed én kipontozlak
Hát............ha ő szegezi ezt nekem én röhögnék rajta.
Nem egy rabló alkat.
"Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mélyebb"
Mindenképp USA.
Ott FZ-09-nek hívják.
Mindenhol máshol MT-09.
Keressuk meg, aztan ussuk le a manust es hozzuk el a motorjat
tipp usa nyugati part kalifornia környéke..... ez a jó a nakedben nem takar ki semmit az ormány meg plexi ott az út látszik a kerék
Az álmaidban, de ott első helyen
nálunk meg évek óta az a vicc megy hogy felrakok hátra egy hurkatöltőt mert sose lehet tudni lerobban az ember legalább az út szélén töltsön egy hurkát
Augusztusi vagy szeptember eleji gyorhajtásról most jött meg a papír az osztrákoktól,70 helyett 114-el,350 euro,szerencsére nem nekem.
Állítólag idéntől él a tényleges kiadatási szisztéma......
Mar keteve gumival aszfalton megyek.
Elmeletileg kinotem.kopkopkop.
Eme szempontból te sem panaszkodhatsz!

Fékbetét csere az út szélén szinte már szertartásszerűen megy évek óta a kedves túratársaimnak,néha megspékelve némi elektromos zűrzavarral,esetleg nyakcsapágy diagnózis,nálam enyhe kormányzár tünetekkel spékelve,csak,hogy véletlenül se unatkozzunk,pár ezer km-re kedvelt szerszámainktól......bár még én is meglepődem mikor vmelyik dobozból előkerült egy vasfűrész....

Lényeg,hogy te egyben maradj,semmi kalimpálás,technika forgácsolódjon inkább!
Mondjuk én izomból lefejeltem a betont,de pörgés közben tudatosan figyeltem a mögöttem csúszó motort,hogy el ne találjon,kezek a test mellett,nagyjából ennyi,hasznosabb ezt nem ismételgetni....a motor gumis fele nézzen mindig a talaj felé!
Kösz, a vérnyomásom visszaállt a normál tartományba.

$iki: várom! A Rónással mi volt a baj pontosan?
ha szotyi ,csak mesélve adja elő a technikát, jobb mint a videó
videó készüljön az a lényeg
Ha gondolod.....szivesen tanulok.
Sajat kutfobol csak benan ment.
szvsz-t nem eszi ugy a tárcsát,az elöző gazda koptatta el elég jól,és én mondtam Zöldinek,hogy kevésbé "marós"vagy"evős"betétet szeretnék,ekkor ajánlotta a AP-t amivel meg is lehetett állni ahol kellett

2009 10hó ban,32e km vettem a motort,65e km-nél cseréltem le az első tárcsákat a jelenlegire(ha emlékeim nem csalnak) "hullámos",jelenleg 96e km van a gépben,tárcsa csere óta 2 garnitúra betétet fogyasztottam el,most fogom a 3. betét garniturát rendelni,igaz a betéteket nem az utolsó pillanatban cserélem,ez is elmenne jó pár kilómétert,de én télen-tavasszal,minden kopó fogyó dolgot kicserélek,hogy nyáron csak menjek vele,nem szerelgetek mikor motorozni is lehet

mivel ma se jutottam odáig,hogy felrakjam a fényképet a hátsó tárcsáról,igy holnap lefotózom az elsőket is,hogy lásd mennyit kopott kb 30e km alatt AP-vel,mert az új tárcsák csak ezzel voltak használva
igaz hazudok egy kicsit,mert az első pár száz km-t puha Rónással tettem meg,de az nem jött be,ezután rendeltem Zölditől a betéteket
Megmutassam?
Érdekes módon mióta a gyári elkopott,Ap szintert használok kb 80e km óta,de még jó a tárcsám,Sikiéhez képest újnak mondható,fékezni is szoktam.