a kulcstartóra akasztottam egy 50-es dugót így már megvan nem nem tudok semmit de ha lett volna is ha nem esik a fejemre a csillár nem veszek észre semmit , a főút mellett lakom az ablakom alatt repesztenek a kamionok 80nal már megszoktam
Akkor te sem élsz, kivéve, ha nem vmi gyárihoz képest növelt furatú, pl. Wiseco hengersorod van
P.S.: felétek nem volt vmi kisebb erejű földmozgás ma reggel? Nálunk, Halmitól (Holmeu) nem messze kicsit rengett 03:40 és 04:15 magasságában - még a fácánok / baglyok is megriadtak a kert végén...
mert hiába az überbrutálmadárcsontú drótszamár ha a zsoké kissé túlsúlyos persze nem árt ha az ember meg tudja tartani a motorját esetleg felemelni ha ledőlt pihenni mondjuk én 1 mázsa körül vagyok így a gép mindjárt 300 kiló fölött van velem
a banditom is drága volt ha olcsó lett volna meg se veszem tele extrákkal jobbra balra forgó kormány , előre hátra forgó kerekek , fel le mozgó dugattyúk mindjárt 4 is ráadásul japán szűzlányok járatták be telihold idején szakétól enyhén pityókásan
könnyebb az kicsit az enyémnek 211 et ír szárazon az 2004 esnek meg 220 at ugyanott a 92-es cbr 1000 f-nek 232 őt ír szárazon hát nemtom ... 2 havernak is van a banditnak pakolgatom jobbra balra a seggét na a hondát nem ... mintha egy mozdonyt akarnék arrébbtolni
Délután motort mostam,aztán elmentem megszárítani,ismét rájöttem,hogy veszettül meg tud indulni a bandi,lazán beleforog 3.-ban a 10000-be,nem igazán merném állítani,hogy ki tudom motorozni,mit is akarunk az erősebb gépekkel?
P.S.: felétek nem volt vmi kisebb erejű földmozgás ma reggel? Nálunk, Halmitól (Holmeu) nem messze kicsit rengett 03:40 és 04:15 magasságában - még a fácánok / baglyok is megriadtak a kert végén...
De az enyém legalább pillakönnyű.
Vegulis kawasaki heavy industries a gyar.
De 210 vagy majd 300 loero szal csak jo az.