Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Végül nem került fel,kipróbáltam a régivel és jó lett,még a fékpadon is szuper!
Milyen betétet használtál amitől így elkopott?
Köszönöm:-)
Ez lesz a hátsó tárcsa
Köszönöm szépen!
szotyi!
tárcsa nem üt,nem ráz? ,használható?,vagy elmegy még kategória?
szia !

3.-ban ill 4.-ben ne bugjon a váltó mint az Ikarus bus,mert az a "tipushiba"

egyszer leírta K István nemrég,próbáld vissza keresni itt a topikon belül a keresöben beírva ad majd találatot,még menned se kell a motorral,álló helyben sztenderen kipróbálható,hogy bug vagy se,de egész jól leírta István ,mit hogyan kell csinálni,tenni
Szia ! tavasszal vettem magamnak egy 2003-as 1200s Banditát , nem bántam meg ! Igazi erőgép ! Nem kell pörgetni és mégis NAGYON megy ! Szerintem a legjobb választás !
Sziasztok! Bandit 1200-ast néztem ki magamnak. 98-ast vagy van egy 2001-es. Van-e valami tipushibálya,amire jobban oda kell figyelni? Esetleg vélemény hogy melyik évjárat strapabíróbb? A motorblokk mennyire lehet zajos? Ugy értem hogy 'gondolom a levegő-olaj hűtés miatt jobban halatszanak a mehanikus zajok mint egy vízhűtésesnél?Köszi előre is. Zs
Én meg akkor sem szerelnék a vasamra szutyok olajzót,ha ingyé adnád oda a rollert!
Neked akkor adom el ha kifizeted alku lenkul es melle teszed a banditot de csakis ha lancolajzot szerelsz ra... sehogy mashogy
Pedig egy Riga 16-ost odatoltam volna beszámításba,meg kics pízt is adtam volna rá!
6 db van még forgalomba
Jár egy, már többször láttam.
Számomra Magyarország legszebb mozdonya volt a Nohab. Életem egyik álma hogy egyszer kívül-belül megnézhessek egyet. Amikor Komlón volt egy pár éve, le is fényképeztem a cégünktől. Pont előttünk van a vasút állomás.
hát igen a méret ................. a nohab nálunk a leg nagyob diesel mozdony ....... nem a legnagyobb diesel agregátoros villany mozdony ,, mivel diesel mozdony nincs ! a dugoja 42 cm átloba a hajtó rud 90 cm ... a gyürüt feszitő vasal szokták fel teni a dugora a gépházba
Nálunk a V20-as Deutz 1500-as fordulaton 2720 LE, óránként 500 Nm3 gázzal. 46t a motor súlya. Amikor szétborítják, tök murisak a méretek, egy hajtókar legalább 10 kiló-ha nem több :D
Az jó választás,de nem olcsó.Nekem is az lesz.
Imádom, ahogy a j/ly kombókat véletlenszerűen használod
Mondomén hogy van nyomaték.
a szergely 450 /perc fordulaton már ki szolgálya a motorokat ... ott 1760 loerő 4600 nm ..... 1800 f/ már anyi áramot termel a diesel motor hogy 3200 loerő 7800 nm ............

de pl a gigant amivel nyomom 5800 le /14200 nm
Bárki bármit mond ezzel most a yamaha nagyon magasra tette a lécet, még mindig ez a námbörván
két béla király is jár hozám .... egy felhuzos 600 hornet után .... az hiper ugrás apám ot nem lehet ész nélkül rugdosni vissza a gangokat ...
a blokja hibátlan ... csak csunyácska szegény és igazából le fúúú a szél rola

sv 1000 az jó a honda után de a kis sv gyerek motor .... a nagy sv pedig a honda finomsága után csalodás lesz nekem nagy csalodás volt az sv egy dadogos szar ... mivel volt két évig tl -em karbis az ezerszer jobb volt erösebb és finomabb
sok helyen van kerités ahol meg tudom támasztani, Zolinak szerencséje van mert nem tudnak olyan kemény rugot gyártani hogy ne üljön össze a motor ha már átdobta az egyik lábát

de amúgy nagyon tetszene
A laba igen.
De utana siman megreccsenne amilyen ropi.
Lábad leérne,260kg mint a bandit...