3.-ban ill 4.-ben ne bugjon a váltó mint az Ikarus bus,mert az a "tipushiba"
egyszer leírta K István nemrég,próbáld vissza keresni itt a topikon belül a keresöben beírva ad majd találatot,még menned se kell a motorral,álló helyben sztenderen kipróbálható,hogy bug vagy se,de egész jól leírta István ,mit hogyan kell csinálni,tenni
Szia ! tavasszal vettem magamnak egy 2003-as 1200s Banditát , nem bántam meg ! Igazi erőgép ! Nem kell pörgetni és mégis NAGYON megy ! Szerintem a legjobb választás !
Sziasztok! Bandit 1200-ast néztem ki magamnak. 98-ast vagy van egy 2001-es. Van-e valami tipushibálya,amire jobban oda kell figyelni? Esetleg vélemény hogy melyik évjárat strapabíróbb? A motorblokk mennyire lehet zajos? Ugy értem hogy 'gondolom a levegő-olaj hűtés miatt jobban halatszanak a mehanikus zajok mint egy vízhűtésesnél?Köszi előre is. Zs
Számomra Magyarország legszebb mozdonya volt a Nohab. Életem egyik álma hogy egyszer kívül-belül megnézhessek egyet. Amikor Komlón volt egy pár éve, le is fényképeztem a cégünktől. Pont előttünk van a vasút állomás.
hát igen a méret ................. a nohab nálunk a leg nagyob diesel mozdony ....... nem a legnagyobb diesel agregátoros villany mozdony ,, mivel diesel mozdony nincs ! a dugoja 42 cm átloba a hajtó rud 90 cm ... a gyürüt feszitő vasal szokták fel teni a dugora a gépházba
Nálunk a V20-as Deutz 1500-as fordulaton 2720 LE, óránként 500 Nm3 gázzal. 46t a motor súlya. Amikor szétborítják, tök murisak a méretek, egy hajtókar legalább 10 kiló-ha nem több :D
a szergely 450 /perc fordulaton már ki szolgálya a motorokat ... ott 1760 loerő 4600 nm ..... 1800 f/ már anyi áramot termel a diesel motor hogy 3200 loerő 7800 nm ............
két béla király is jár hozám .... egy felhuzos 600 hornet után .... az hiper ugrás apám ot nem lehet ész nélkül rugdosni vissza a gangokat ...
a blokja hibátlan ... csak csunyácska szegény és igazából le fúúú a szél rola
sv 1000 az jó a honda után de a kis sv gyerek motor .... a nagy sv pedig a honda finomsága után csalodás lesz nekem nagy csalodás volt az sv egy dadogos szar ... mivel volt két évig tl -em karbis az ezerszer jobb volt erösebb és finomabb
sok helyen van kerités ahol meg tudom támasztani, Zolinak szerencséje van mert nem tudnak olyan kemény rugot gyártani hogy ne üljön össze a motor ha már átdobta az egyik lábát
Milyen betétet használtál amitől így elkopott?