Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

O.K.
Nem magyar rendszámú bordó Bandit1200: teleszkóprugók, villaolaj cseréje / karbiszinkron, ilyesmi.
Egyszer gurulhatnánk együtt...meg én állnám a sört.
De neked xx van,nem emlékszem miért is jártál nálam?
itt van... :-D
Majd megiszol egy sört az egészségemre, paperdog
Bakker
te jó ég,vagy két éve kisöpörtem a készletet,eladtam,elcseréltem,kidobtam mindent ami nem kelett.Már több mint hat éve gyültek az alkatrészek.Szóval tiéd volt a gátló.Hoppá az má nincs meg.
Amiket én felhasználtam vagy felhasználok azok mind hivatalos bontóból származnak.
Persze ezt orvosolni kell...találj ki valamit
ha nagyon felizgulsz ezen a fényszórós témán megoldom neked mondjuk egy időzítővel de ki kell biciklizz a határ mellé
Ahelyett, hogy sütizel, inkább szóltál volna, hogy koma, nem hiányzik a Busa hátsó rugóstag, amit itt hagytál nálam szereléskor (mert nem fért már be a dobozomba), pár éve?
Tenni kell rá egy 2002 elötti kábelkorbácsot meg egy kapcsolószektort.
Igazándiból tavaszig lenne jó beépítenem,még vizsga elött.
Egyébként elboszott ez a suzuki,hogy nem lehet egyáltalán lekapcsolni a világítást.A fényváltóm is,mivel "S"modell volt úgy mükszik,hogy refinél világít a tompított is.
Rendben,majd jelentkezel
Nálam nincs pánik.

Gyári R-es állítható gázos KBY teleszkóp ment a sima előfeszítésben állítható helyére majd precízen a gyári állítási ajánlásra rakva tökéletes lett.
Semmi mókolás,idegen alkatrész nem kellett.

Zöldinek is csak azért néztem a ZX 10-est mert szemre ennél nem kell vágni az airbox-ból semmit.
A gixxerénél meg igen.
Még valami,érdemes bontott alkatrészekben gondolkodni...centi,tolómérő...oszt lehet turizni.
Nem kell pánikolni!
A donor hátsó lengéscsillapítón esetleg csak a rugót kell másikra cserélni.Ez lehet gyengébb vagy erősebb,amit a statikus összenyomódás fog meghatározni (mennyi kg a motor teljesen üzemkészen).
A második kérdés,hogy te ill.ti kg?,na meg mire is akarod használni a motort...
Nálam a busa teljesen megfelelt,hiszen kb. egy súlycsoport a két vas.
De nem egy motoron csináltam már "2ből 1et",sőt az én első telóm pl.3modell aplikálása.
Új kormánnyal összerakva gondoltam.
Huhh,


Huhh mivel gixxer sem pont bandit kategória a rugóállandó és egyebek tuti nem stimmelnek.
Köszi, végre leesett, hogy a videómra gondolsz
Az a baj ezzel, hogy ami be lett építve a motorba az csak prototipus volt, az az egy létezik belőle, csak tesztelni akartam a gyakorlatban. Szóval most csak a tervek vannak meg, formába kéne önteni ami némi munkát igényel, ami már régen elkészült volna ha nem lennék ilyen kibebaszott lusta
Nekiállok aztán ha sikerül valamit kihozni belőle akkor írok ha így megfelel
Bármi,ami befér és a rögzítési pontok maxijók felhasználhatóak hozzá.
Viszont el ne feledkezzetek a donor gátló rugó erejéről,mennyi a vas menetkész tömege csupán csak 1jótanács
Csak gratuláltam az igényes és igen praktikus elektronika pótláshoz.
Szeretném,ha nekem is készítenél a bandithoz.
Vállalod?
Eleg hasonlo a kisSV meg a bandit
Utánaérdeklődtem SV-topikban sem szokott elférni a 650-esben a Gixxer cucc.Ott levágják az akkudobozt és nincs gond.
De Tomika86-nak egy 2006-os ZX10R vágás nélkül befér.
Egyszerűen laposabb szögben áll ki a gáztartály a képek alapján.

http://youtu.be/36KajxBqSoE
bocsi nem láttam a kérdést, mi volt az?
akkor szerintem kérd meg hogy csinálja meg neked és fizesd ki
Szezonvégi ruházati és bukósisak akció a fehérvári Kawasakiban
10-60% közötti leárazás sisakokra, ruházatra, dec. 31-ig, vagy amíg a készlet tart!
/AGV, SHOX, GIVI, Berik, Spyke, stb/
útálom a tyúkbeleket + a kulbináló amperokat
kicsit komplexebb az a világítás relé ... mennyire vagy otthon az elektronikában ?
Üdv!
Csak 1választ várok...a világítás reléhez.
Köszönöm