Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A feléig néztem meg a videót, én mondjuk kapásból bevonnám a fickó jogosítványát. Lehet hogy nagyon F*-a gyerek, de ezt nem városban forgalomban kéne előadni, hanem valami lezárt területen...
http://youtu.be/gRCOv5LNY4M A technika a fontos kérem, a technika
Az sor4?
Dobálóztok itt a ♘-erőkel...
A corsa, szinte foldre ultetve es ezzel a z20let vagy melyik a turbo nelkuli blokkja az opelnak. Na az beszaratos
Hat ahogy neztem 780 kg,270 Le ilyen alacsonyan ilyen beton futomuvel csovezve csak muris lehet.
Nekem XR4i volt, hátsó hajtás ,150LE, sportfutómű ,sportfékek ,recaro ülés és mindez gyárilag és a maiakhoz képest könnyű súlyú így elég jól ment.Modjuk a mostani csak 141Le... és nehezebb,ez visszafejlődés,de már nem sokáig.
Barátomnak most is van játszósnak egy Sierra,2000cm3,dupla vezértengelyes,125 ló,sperdifis,60-as kipuf rendszerrel,picit ültetve,jókat szoktunk bohóckodni vele.
Amin mindig meglepődök,hogy normál üzemben milyen csendes,kényelmes autó tud lenni még a maiakkal összehasonlítva is,semmi futóműzörej,műanyagok csendben,kellemes motorhang,parádés.
Bitang szerkezetek,pláne azokon az utakon lehet élvezetes!
Egy Ford Escort is tud hasonlókat,nekem azok is bejönnek.
Amugymeg jartam bmw vel ~800kmt e91 20d azon kivul hogy kemeny a konyoklo, kemeny a kozepbox es bassza a terdem illetve gagyi a kormany semmi mas tapasztalatom nem volt hogy huuuu hatsokerekes. Tetszett ahogy a gombok mukodnek, jo nyomkodni meg tekergetni oket ez tuti, kiszallni beszallni egy remalom
Nemhat, a szarvas meg sem karcolja na hagyjal beken a sárgalapoddal...
nem járok mekibe, de széteső fócvágent elég sokat láttam és szereltem
ha valakinek jó a fos elsőkerékhajtás akkor csak toyota!
amugymeg merci,bmw.

Tudod egy toyota sose romlik el
Megint leirom hogy van kulfoldi munka megint rabuksz mint a nem mondom mi a nem mondom mire ? seta vissza a zx topicba ott hisznek a meseidnek hogy te keresztbe allsz be a parkoloba meg hogy a meki elott milyen meno amikor nyikorgo gumikkal indulsz el. Viszlaaat
fócvágen csoport hahahaha
megbízhatóság mintaképe
Amúgy rengeteg varia volt.Twinportos nem ecotec csak a szelepfedélen stb.Sok apróság.
Neked tudom hogy nem lenne kulonbseg mert nem vagy igenyes a minosegre 2gastra es 3hastra van a barati tarsasagban, egyijert sem adnam oda a passatot 07es hastra hulla fapad zorgos kopogos muanyaggal, ennyi a kulonbseg csak. Nekem, tudom neked a minoseg nem sokat er
Hidd el nem változtak.
És mitől lenne jó egy 3-400e-ret futott passat?
2000es mondjuk 110lovas tdi 800, olyan allapotban mint ahogy az asztrat vetted 500-600 jo patika, rozsdamentes 900. Es mivel vagy elorebb hogy 05os ha 96 ota anyit valtozott hogy kromosak az orakeretek ?
57000 km-el?
Nem az órában.Valósan.
8 kiló?
2005-ös?
Annyiba kerul egy passat mint egy gastra
Minden 10 méteren értünk földet kerepes előtt a hosszú egyenesben lefelé.4 kerékkel annyit pattogott mint egy béka.
Valami 150-et mutatott az óra.
De fácánt vadászni jó volt a susnyásban.
Jó,hát a waras az tényleg billeget,apósom feldőlt vele a szőlőben,kb 50-nel ment,igaz a tetőcsomagtartó tele volt
A wartburgnál nem jobban.
Madarat lehtett velem fogatni mikor fater odaadta a kulcsot hogy vidd.
Mikor 3x szedtem ki a blokkot egy hónap alatt már nem.
Na jó,ilyen rövid és kemény rugózással..künnyű.na de kb 25évvel ezelőtt az XR4i,az billegett ,de jó játék volt.150LE akkor csudaszámba ment.