Nekem kisebb van,csak egy motor fér el rajta.
Bár inkább az "elvisszük a szeméttelepre a régi cuccát ha kéri"megy nálam.Hihetetlen mit meg nem tartanak az emberek.A minap kiesett egy ilyen szeméttelep menetre szánt cuccból egy doboz új cotton. Még jó hogy használt nem.
a kép csak illusztráció a munkaeszközről , ja így csinálom én is van benne egy motortartó betét 2 motor fél fel , vagy 2 kissebb ATV , boxer BMW már figurás azt keresztbe kell felrakni , szólnak hogy lerohadtak vagy javítani kell és már suhan is a göncölszekér
Hát nem volt egyszerű, direkt kinéztem a Wunderlich honlapon, hogy itt a környéken van egy lyuk (pedig itt a bajor erdőkben annyi motoros van mint az állat) és ráugrottam. Abszolút korrekt a fiatal Wunderlich főnök, majd egy órát tárgyaltunk a VIP részlegben Kölnben, de a rákészülés (szépen kinyaltuk magunkat, elegáns, de szolid fekete nadrág+ing, márkás karóra, és frissen borotválkozva) meghozta az eredményét..:-D Meg is mondta a végén a szemünkbe, hogy tulajdonképpen pofára is ment a dolog és szimpatikusak voltunk neki.. Abszolút jó a támogatásuk, ha egyszer megfogták a kezed, nem engedik el.. :-D és igyekeznek sikerre segiteni.. Kaptam egy 80-100 km-es védőkörzetet, és Wunderlich honlapra felkerülés is valószínűleg sokat fog segiteni..:-D Itt a német nem igen csavarozgat otthon, ha bármi van, azonnal szerviz. A hozom viszem-szolgáltatás is valószínűleg sikereres lesz..
ebbe a motorba teknikailag bele van programozva a hiba ,, a leg kisebb malör esetén meg áll a teknika ...
a váltoja egy az egyben japán teknologia .... a hátsó henger hajtokarja ,dugatyuja erösebb és az égéstér is másabb maga az anyag jó minöségü .... a desmo pedig .. ha meg érted észerő de nagyon komplikált és maga a vezérmű meghajtás egy elbaszot szar megoldás 2 db feszitővel
az sbc nem elektronikai hiba volt ....egyszerüen egy szar fék rendszer .. a merdédes servo motoros hidralikus fékje .......... ezzel minden mercédes küzdöt nem arendszer romlot el ... hanem a servo motor számláloja azt hiszem 10 000 le nyomás után ki dobot egy hiba kodot a müszerfalra .. és a következö be inditás után a kocsit nem engete 80 km /ó sebeségnél gyorsaban közlekedni ....... a számlálot ki ütni nem tudták csak csere ..........amugy ez a fék fény évekell meg elözte a korát ,, te csak egy elktromos impuzust adtál a számitógépnek fékezéskor a számitogép a szervo motor segitségével a négy kerékre külömbözö eröségü olaj nyomást küldöt ..... és változtata a másod perc 100 része alatt .... ezzek a mercédesek a leg biztonságosaban tudtak meg állni bármilyen akadály elött
A w210ből a 290 és főleg 300TD (OM606) az egyik legmegbízhatóbb diesel, amit a Mercedes gyártott. A 210-ből is volt CDI, 4-5-6 hengeresek, komolyabb hibájuk nem nagyon volt, ha megfelelően karban volt tartva, tovább tartott, mint a kocsi, azok ugyanis nem 12, hanem már 4-5-6 évesen porrá rohadtak.
A 211-esen valóban sokat javult a korrozóvédelem.
Én meg eletromos rajz alapján kell kisakkozzam egy NRG MC1 kábelkötegét mi hova megy úgy hogy nincs meg az ellenoldal.Se kapcsolók,se relék,se semmi.
De ha a ditekkel elbántam ez is menni fog.
És még egy mikuni karbival is barátságot kell kötni.
Tőlem nyugodtabb már talán csak egy krisna hívő lehetne vagy egy halott.
Egy biztos.
Dízelem személyautóban sosem lesz.
Se mecédesz,se ájudi,sebéjemvé de még szaros mazda 6 sem.
Ennyi pénzem nem lesz,nem kell,feleslegsnek tartom.
Maradok a pória tiktakkos opelnél.
Abba belefér egy gyerkágy,5-6 konyhafelső,esetleg 8-10 vákumos matrac.
be számolok a contirol kurva puha .. ilyen puha gumim még nem volt és jövöhéten megyek müszakira a gizivel ... ezért került fel ,,, a metz 8000 birt pont kopás jelzön volt elöl sem volt jobb a helyzet ................
és el árulok valamit én is rühelem a dieselt a jaguar v6 izgat legjoban és a volvo s60 turbós 5 hengerese csak az a fránya fogyasztás .....................
és ne kapd fel a vízet ............. senki nem bántott .........
hol írtam ilyen technoblablát?.............sehol.
Őszintén kurvára nem érdekel az hogy hol nyom mennyit meg mikor meg mivel.
Régen tanították de csak a sima soros adagolót.
Egy biztos hogy anyai szívás a dolog.Vastagon.
Jah és még mindig nem cannon hanem common az a rail.
Ezt mondtam.
Dízelem van,utálom is,meg még 2 autót és egy motort tartok fenn.
De azt nem tudom hol kell őket tankolni.Megmondanád?
Amúgy milyen a conti?Fog rendesen ha kilősz a pirosnál ilyen hidegben?
vetem ............ 60 ezerért egy blockot olajos 750 .. ismerkedem vele ........... kibaszot nagy szar ........... ez az első benyomásom egy teknikai baromság
auto csere már régen tervbe volt ....... 3 honapja vadászom ............
sajnos az asszony kis kocsija kezd vézezni ............
na itt a baj .........azt nem tudod hogy mi a külömbség azt között hogy a közös csöben van csak 1800 bár már inditozásnál vagy az egész rendszer 1200- 1400 báron működik ... a nagy nyomásu szivatyu a tankban van .. vagy az adagolon ..... esetleg a közöscsö táp belépöjénél ...............
persze nem kell ezt neked tudni ..... csak megint egy olyan dologba mondasz véleményt amit azt sem tudod ,, hogy iszák .. vagy eszik .........
nem baj zoli bácsi telt vele az idő ............és az idő szar is pedig fel dobtam az uj conti gumát .. hátha gurulunk egyet ........
DE NAGY KÖD ...........
Bár inkább az "elvisszük a szeméttelepre a régi cuccát ha kéri"megy nálam.Hihetetlen mit meg nem tartanak az emberek.A minap kiesett egy ilyen szeméttelep menetre szánt cuccból egy doboz új cotton. Még jó hogy használt nem.