Őőőőő.Megvettem a motort.Pont.Használtam 2,5 évig és semmi nem volt vele.Hozzá sem nyúltam,nem tettem az ég világon semmit belettettem KB 15e-ret.
Elindultam és KB 800-Km-re otthontól fékezésre egy picit katt.Nem mindig csak nagy fékre.KB 300Km-enként 1x.
Majd elelik még egy ezres felszállsz egy kompra.Mész ott még 1000-1500-at és már KB a nap alatt 5-6x klikk nagy fékre.
Ekkor megállsz és nézed mi ez.
A szó szerinti semmi közepén 2000 Km-re otthonról.
Mit alakítasz ilyenkor?
ok meg gyöztél......... mondjuk a kormány nyak csapágy beálitása ..és rözzitése ,,, elen anyával ,,, vagy pontozásal ,,,, és az elterjetebb menet ragasztásal ...... szoval ez a munka folyamat ha normálisan be van állitva és rendesen rögzitve .............. ez nam az az alkatrész ami egy kisebb nagyob karika alkalmával ....... utszéli beállitást kér ... söt anyak csapágy sem két másodperc allat megy tönkre
etöl fügetlenül ha baj lett volna vele én sem csináltam volna szeben .... de büszke ne legyél rá ......
A semmi közepén egy db kivehető csavarhúzófejjel kellett megoldani egy pici kormánycsapágy lógást ami egy 5000 km-es túra kellős közepén volt.
Ha ezt megoldod máshogy szólj és úgy teszek.
Tuti hogy tapsihapsi és a kukac jobbat tud de ők halhatatlan félistenek.
ebe van valami Zoli bátyó ! .. nem ?
szinte minden javitásod szépitésed második -- harmadik neki futásra sikeredet de van ami még most sem .......a kö baltás utszéli kormány csapágy be állitás pedig ...................
még egyszer kösz .... Rúdi ! és sok sikert a válalkozáshoz remélem be fut rendesen .......... én meg már jó vagyok ithon mi lene evvel sok "szegény " motorosal .....
Galambhaz mar nincs meg.
Alafutas gatlo szerves resze a handej teherjarmunek terve titkos nemelado.
Lancolajzo mukodik de haveroddal ellentetben nekem ne legyen olajcsikos a gumi.majd beallitom az en idobeosztasom szerint.
Kokanyrobogo keszul.legalabb lesz olasz gepem nem csak egy blokkom.
A speci ko ottmaradt a szgeten ha fizeted visszamegyek erte.
Fesszab elado ingyen mellekelek hangarmeretu arcal rendelkezo olaszmotorneppert kikialtonak apropenzert.
akar a franc mindent kipróbálni na meg nem én vagyok a használtgumisok kedvence se , kinyögöm az újat ha kíbír egy szezont és nem csúszkál össze vissza a kanyarba akkor az jó
Rendben. Segítek, hogy érdeklődőből fizető képes vevő lehessél
Tisztelt fórumozók!
Zoli garázsvásárt tart!
Ízelítőül néhány eladásra kínált portéka:
-kaviccsal töltött fesz.szabályzó/műszaki beállítottságúaknak remek iparművészeti dísztárgy/
-speciális kő, amivel remekül lehet triumph kormánycsapágyat állítani
-tákolt robogó/hozzá értőnek, mert még nem működik/
-hibátlan lánc olajozó/beállítási gondok miatt meghiusult projectből/
-aláfutás gátló műszaki dokumentációja/esetleg a mintadarab is, ha nem lesz jó/
-szétbontott galambház
.............
Aki több dolgot vesz, annak jár egy Zoli aranyköpéseit tartalmazó könyv, dedikálva!
Mondjuk az anti dive és a cannon rail az hasonló baki de nem mérünk egyenlő mércével az ziher.
Elindultam és KB 800-Km-re otthontól fékezésre egy picit katt.Nem mindig csak nagy fékre.KB 300Km-enként 1x.
Majd elelik még egy ezres felszállsz egy kompra.Mész ott még 1000-1500-at és már KB a nap alatt 5-6x klikk nagy fékre.
Ekkor megállsz és nézed mi ez.
A szó szerinti semmi közepén 2000 Km-re otthonról.
Mit alakítasz ilyenkor?
etöl fügetlenül ha baj lett volna vele én sem csináltam volna szeben .... de büszke ne legyél rá ......
A semmi közepén egy db kivehető csavarhúzófejjel kellett megoldani egy pici kormánycsapágy lógást ami egy 5000 km-es túra kellős közepén volt.
Ha ezt megoldod máshogy szólj és úgy teszek.
Tuti hogy tapsihapsi és a kukac jobbat tud de ők halhatatlan félistenek.
Mi okból?
Nagyon ász sori volt.
Te se csinaltad volna jobban.
Sajnos nem tudok. Annyi idot szanni a dolgokra mint a raero vonatvezetok.
Van heti egy-masfel napom.
Bocsanat ha nem felel meg nekem a feltett kepeden lathato olajcsikos gumi.
szinte minden javitásod szépitésed második -- harmadik neki futásra sikeredet de van ami még most sem .......a kö baltás utszéli kormány csapágy be állitás pedig ...................
mindent vissz
A tobbi altalanos jellemrajz.
De mondok bokot is neked.
Tok jol all neked.
Attól lettem hangár méretű arcú, hogy a topikokban általad közzétett munkásságodból szemezgettem?
Alafutas gatlo szerves resze a handej teherjarmunek terve titkos nemelado.
Lancolajzo mukodik de haveroddal ellentetben nekem ne legyen olajcsikos a gumi.majd beallitom az en idobeosztasom szerint.
Kokanyrobogo keszul.legalabb lesz olasz gepem nem csak egy blokkom.
A speci ko ottmaradt a szgeten ha fizeted visszamegyek erte.
Fesszab elado ingyen mellekelek hangarmeretu arcal rendelkezo olaszmotorneppert kikialtonak apropenzert.
Tisztelt fórumozók!
Zoli garázsvásárt tart!
Ízelítőül néhány eladásra kínált portéka:
-kaviccsal töltött fesz.szabályzó/műszaki beállítottságúaknak remek iparművészeti dísztárgy/
-speciális kő, amivel remekül lehet triumph kormánycsapágyat állítani
-tákolt robogó/hozzá értőnek, mert még nem működik/
-hibátlan lánc olajozó/beállítási gondok miatt meghiusult projectből/
-aláfutás gátló műszaki dokumentációja/esetleg a mintadarab is, ha nem lesz jó/
-szétbontott galambház
.............
Aki több dolgot vesz, annak jár egy Zoli aranyköpéseit tartalmazó könyv, dedikálva!