Tisztaban vagyok a kavitacioval, de en ugytudom hogy nem a gazolaj hanem a benne kicsapodo viz kavital el es ez eszi meg a lapatot, aztan lehet hogy igazad van, nem vitatom
En ugytudom a gazolaj nem kavital ilyen korulmenyek kozott, de ennyit tudtam arrol a motorrol. Vegulis mindegy, a lebyeg hogy tele kell legyen a tankja minden ilyen delphi rendszeres dizelnek
Hozzunk fel minden tipusrol ilyen peldat ? Nezdeg a loganokat pl amelyiket ilyen motorral szereltek, a roman nem vigyaz ra megis megy, keveset eszik mondhatni igenytelen es kedvezo a fogyasztasa. Ha nekem kene venni "szaladgalos" autot az a duster lenne,ilyen motorral.
Nem a pára miatt....hanem mert a meleg folyadék okozza a kavitációt. Ez a DCI-nek nagy átka, kamionoknál is, alig mennek 800000-1milla km-t és tönkremennek. Az enyémben most van 800000, bármikor bekövetkezhet. Az a baj. hogy talán már késő hűtést rakni bele bár ha jövő nyáron még indul akkor talán még érdemes.
De raknak, es jo az a motor. Kis kasztniban... megy mint a raketa es a megannal pestre palyan 3,4es fogyasztasunk volt 4szemellyel csomagokkal 130tempomat... nem szabad vele ureshez kozeli tankkal jarni mert nincs a visszemeno agon gazolaj hutoje es kepes.lecsapodni a para a tankban ami ugye viz lesz es az a magasnyomasu lapatjat szepen elkavitalja ami atmegy a motoron...
Ra kene jonni hogy melyik a kiszemelt.
A francia azota fura nekek miota mondtak hogy cseres a fotengelycsapagy x km enkent.
Mert beallhat.
Igaz az 1,5 dci.
én az ellentuning híve vagyok .....vagy 185-öst rakhatok vagy 175 öst és én a vékonyabbra szavazok a kocsi nem versenyautó és a fogyasztás jobban érdekel mint a dizájn
most hasonlíts már négy lopott használtgumit felnivel négy új gumihoz ami akkora átmérő hogy hullahoppolni lehet vele nekem 2 új nokian gumesz volt valami 28000 a volvomra 175 széles 14 es átmérőbe , különben én nem vettem észre különösebben drágább lenne volvóhoz az alkatrész ... bontóba nincs szinte semmi alkatrészekből nincs annyi utángyártott mint a vw-hez vagy opelhez de rönyó a motor úgyhogy nem annyira vészes egy vezérlésszett valami 30000 ez vízpumpa 3000 fékbetét ugyanannyi mint akármihez, teleszkópok szintén zenész
Huhh,ja.
Ha élvezkedni akarok jók a nagyótók.
De mivel a használat naggyából a meló be-ki meg a gyömöszöljünk bele minnél több konyhaelemet-ben merül ki inkább igásló mint proccos vagizó járgány.
Bár a V70-be elég sok fenyő bútort rakott bele egy emberke..........mire felvonyítottam hogy ne nyomja már reccsent a tetőkárpit 10 centin.
Spórolt 5 rugó tehertaxit.
Na jo de egy astraban nem is azt erzed mint egy volvoban. Hiaba olcsobb az astrakhoz az alkatresz de a passatunkat semmiert nem cserelnem le egy hastrara, egyszeruen fapados silany... gumi meg olyan hogy 17es kereknel nagyobbat nem szabad rarakni es nem lesz horror a gumi ara. 16 osokat 30ert kapsz markas neves gumit...
Minap voltam gumisnál.
Meséli hogy egy ismerős fogorvos betért me lekoptt a nagybömi gumigarntúrája.
Huhh rendeltek is neki de elfelejtették nyomatékosítani az árat.
3 kilót volt a négy.
Lehidalt és elsápadt az ipse.
Én meg vettem 4 contit alufelnivel együtt 13500./db-ért.
....ezért kell hűteni a visszafolyó gázolajat, hogy minél kevésbé tudjon gázneművé válni.
Jókis cucc.
Nem csodálkoznék semmin.
A francia azota fura nekek miota mondtak hogy cseres a fotengelycsapagy x km enkent.
Mert beallhat.
Igaz az 1,5 dci.
Ha belefer hajra.
Volvo nem valami francia dizelt rak ezekbe?
Ha élvezkedni akarok jók a nagyótók.
De mivel a használat naggyából a meló be-ki meg a gyömöszöljünk bele minnél több konyhaelemet-ben merül ki inkább igásló mint proccos vagizó járgány.
Bár a V70-be elég sok fenyő bútort rakott bele egy emberke..........mire felvonyítottam hogy ne nyomja már reccsent a tetőkárpit 10 centin.
Spórolt 5 rugó tehertaxit.
Ez nem volt köztük?
Meséli hogy egy ismerős fogorvos betért me lekoptt a nagybömi gumigarntúrája.
Huhh rendeltek is neki de elfelejtették nyomatékosítani az árat.
3 kilót volt a négy.
Lehidalt és elsápadt az ipse.
Én meg vettem 4 contit alufelnivel együtt 13500./db-ért.