Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

6 v. 12 henger a jó :P
Meg e39 már ronda.
E34 m5 v. E34 525 esetleg E32 750
...és tapasztalat keveset esznek, az csak mendemonda, hogy benzintemető!
Azt birom ezekben hogy nem csúszik,nem nyúlik a kanyarban.Csak elemeli a két egy oldalon lévő kerekét.
Jók a hegyi felfutó versenyek.
Kár hogy már nincsenek itthon.
Mintha csak magamat látnám a régi sierrával
Hidd el ha te fizetnéd azt a 2-3-5 mllát amibe egy B mittoménmilyen passat kerülne (kizárólag kombi) akkor bánná a fene mi hajtja és sose ülnék opelbe.

Míg nekem kő annyit melózni amennyit már meggondolom mi-hova kerül.
És megfelel az ami van.
Autó ingázásra,szép nagy doboz amibe magamat és a cuttot pakolom és eljutok vele ahova kell slussz.
Ha lenne is annyi pénzem amit beletolhatnék valamilyen verdába az egy vadi új firiss ropogós sosemráfingott valamilyen motor lenne.

Mert vannak fontossági sorrendek.
Ezek eltérőek mindenkinél.
Van egy kadett, sima 2000 turbo nelkul, megy jol de semmikepp sem kene opel...
nem, az leszabályzás :D
Amikor Maxxyék itt voltak tréningezni a Mecsekben egy Ford Fiesta S2000-re és három méterre tőlem elmentek az erdőben az egy sávos úton előttem sacc 2 kilóval úgy, hogy tőlünk 100m-re egy derékszögű kanyar volt, beépültem a farakásba és sápadtan jöttem elő.
Nem vagyok egy ijedős fajta, de hogy egy ilyenben utasként összeszarnám magam az biztos!
Hány éves passat?

Amúgymeg jelzem hogy add el és szerezz egy Kadett C cupe-t 2 litere turbós blokkal.
Egész kis mérges cucc jön ki belőle.
Régi álom nekem csak nem tudom hogy verném át a műszakin.

link
A masik passatunkba 450ezer van, ezzel kb 300at mentunk. Motorjaban semmi sem volt meg cserelve es csak szaladgalos auto, anyu hasznalja sokszor...ezzel mindent elmondtam a stilusrol

Azert azok a regi td-tdi motorok nem vitas hogy sokat.kibirnak...
Felhasználás függvénye.
Egy autópályán ideális fordulatszám környékén használt dízelnél simán lehet extrém futást elérni.
Próbáld ugyanezt átlag juzer 10-60km-es főként városi-elővárosi használatával és az ezzel járó minden nyűgével elérni.
Nem fogod.
Par eves autonal nem is lenne kerdeses hogy benzines, akkir kene dizel ha egy ev alatt beleporogne 100ezer es 2-3eventr cserelnem...
Végig olvastam a fórumot a kamerás kérdésem óta, köszönöm szépen a segítő hozzászólásokat. Bár max. 20-ban húztam meg magamban azt a határt ami fölé nem szeretnék menni, de ez erősen gondolkodóba ejtett, ugyanis előre és hátrafelé is vesz:
http://www.aqua.hu/mobile/conc...
240 000km alatt a tdi-n kellett kormanymuvet felujitani, fektarcsat es betetet, lengescsillapitot es elol lengokarszilentet cserelni ja meg egy szelepfedel tomitest. Na akkor matekozzunk az atlag 6literes fogyasztassal szerintem meg mindig jobb vagyok
70-ig?
Az csak paskolás.
A sebhatár+20 százalékot soha nem lépem át. Addig viszont jellemzően kettesben szoktam eljutni :)
Oké.Köszi mindenkinek.Volt màr dieselem,azóta is visszasìrom.
Ne usd mert sok trafipax lesz az utakon.
A diesel csak úgy pálya ( és úgy sem biztos), ha muszáj zsírúj autót venni, és belátható időn-kilométeren belül el is adják. Mert egyszerűen annyival kevesebbet kajálnak. Épp töltöm az üzemanyagkönyvét a kocsimnak.
2.0 Hdi Expert, 8.8L/100, csak város, csak ütve.
Hát, csak sok szerencsét tudok kívánni a vadászathoz.
Egy barátom S80nal mászkált évekig, nagyon szerette, xc90-et akart utána. Annyi volt a küszöb, hogy max 4 éves legyen.
Vazze, nem találtunk olyat, amiben 250 ezernél kevesebb volt...Ezek nem tudom hogy jönnek össze, Nürnbergbe járnak naponta, vagy mi?

Neki meg ott volt az S80 garantált 140 ezerrel ( mindet Ő tette bele). Aztán addig susmorogtam neki, hogy minek szingli csávónak ilyen tank a városba, hogy megvette egy ismerőse 530xd-jét. Azóta már csak béembét akar.
Hat fonok..................nem hiszem el en sem.................de egyet ertek.
diesel és benzines ?

mindketönek van elönye ... egy mai 2000 báros diesel 2000- 3000 ccm -vel olyan nyomatékal dolgozik hogy széné aláza még a benzines sport autokat is .........a fogyasztása fajlagosan kevesebb mint a benzinesé a futás teljesitménye HIBA nélkűl kb 150 - 200 ezer kilométek ............. ilyenkor jön a befecskendezö, a közös csö nyomás szabályzó , a nyagy nyomásu pumpa ,, és nagyon sokszor a ketös tömegű lenkerék csere pl egy VOLVON ez gyáriba ami ujra ki bir 200 000 km .. így néz ki a 5 db fuvoka 300 000 ft a nyomás szabályzó 100 000 a a pumpa 250 000 a ketös tömegü csere 250 000 és ha cserélik akor csere akuplung is az ujabb 100 000 van után gyártotba is kb 600 000-700 000 jó magyar forint ....
de gyáriba 1 000 000 főlé ugrik a számla
na ez az amivel a diezelesek nem nagyon dicsekednek a 0w drágább olaj és az üzemanyag szürök + költségéről még nem is esett szó ....

és akor jöjön a a benzines a számitógép által etetett motor pl egy 2500 benzines turbós volvo ország uton 7 literel el van még a városba sem kér töbet 12 -13 liternél átlagban 9 literböl kijön ..nincs hangja nem kereg - 35 fokban is pőcre indul van benne rendes fütés nem megy tönkre 5- 10 km etapok megtétele után ///kicsit bekormoza magát ,és a kipufogó hamarabb szét rohad ..de ezzen autok töbsége rozsda mentes kipuval szerelik // és rendes olajcsere karban tartás mellett 400 000-600 000 ezret elmenek nagy javitás nélkül

ha ezt ki számolod km -re a diesel 2* többe kerűl mint a benzines a disel csak az államnak és agáz olaj gyártojának jó ............a gáz olaj 40 % olcsoban gyártható a kő olajból .. és mégis drágább mint a benzin a gáz olaj égetése közben korom kébzödik ...ami sokal veszélyesebb az élöszervezetre mint maga aszén diokszid ..ezért sokal drágább szürö rendszerekell látják el a dizelek kipufógó rendszerét ...amit 2* sürüben kéne cserélni ....de mindenki le szarja

az állam nagyobb bevételhez jut a olaj tásaságok nagyobb haszonra tesznek szert és a nebulo dizelesek azt hiszik olcsoban kocsikáznak ..
Egyébként javaslom az Égéstér 132. számú adását meghallgatni