Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szomorúan hallom.
Szerintem olyan nincs.
Olyan hátsó sárvédő nincs ahol a szép erős szálcsiszolt alu láncvédő fennmaradhat?Már kerestem ilyet,de nem találtam.
www.nivojff.hu - a honlapjukon nincs már fent, de küldenek rendelėsre. Amikor én vettem, 17 volt feketére fújva 2010-ben.
A hátsó sárvédőn már gondolkodtam, de eddig nem találtam sehol rá valót, barkácsolni meg nem fogok.
Hát persze
K7-es bontott cucc Vecsésről.
Az eleje meg K2 és K4 ill. K5 ömlesztve Ricsitől.

Azé a hátizsák süti volt
'99-'07 között gyártott, tehát K8 előtti Hayabusa
első generációs Hayabusa
ááá...köszönöm a zsák definiálását
öőő,de mi az 1st...
"hátizsákos" = külön gáztartályos
A módosított első futóműve 2008-óta gond nélkül szerepel.
A többit meg észre sem venni
Minden alkatrész SUZUKI és "E"szabványos,a gyalog pusztító dárdát addig szögre akasztom.
Van ismeretség is...tutira megyek!? ...15-be bele kell férnie.
A műszaki vizsga hogy fog menni ? Átalakításokról nem kell majd valami papír? Vagy elég pénz és szemet húnynak felette? Nekem is dobogtatja a szívemet hogy alakítsak egy motort a saját ízlésem szerint de félek hogy nem lenne sokáig rendszám rajta
1st gen. Busa "hátizsákos"
ezt nem tudom értelmezni...mi van?
Kinézetre olyan, mint a 1st gen. Busa "hátizsákos" rugóstagja
Hátra van még némi idom fényezés és műszaki vizsgáztatás,majd tavasszal.
Az eladott ill. becserélt alkatrészek árából gazdálkodom,de azért még így is kell pótolni forintocskákat.
Egyébként most is "gázos és teljesen állítható a hátsó futómű" by SUZUKI.
Zöldi,Tibi...
A története,történetem röviden:
2004-ben szalonban vásároltam,mindenképpen jó alapnak tartottam,amit ki is használtam.Úgy 10000km kis hazánk területén,a többi 40000km határainkon túl.Mindig hű társam volt,soha nem hagyott cselben.Már nem akarok,akarunk túrákra menni.
Az ok egyszerű.Egészségügyi problematikák miatt csökkentenem kellett a motor menetkész tömegét...ígyhát lefaragtam belőle 20kg.
Minden tudásommal erősebbé,modernebbé,könnyebbé,az én elvárásaimnak szebbé módosítottam (ez a tuningolás).
Szerintem lég-olajos Banditon sokat dob (hasonló a helyzet XX-nél is) egy USD villa radiális fékekkel, meg egy gázos, szabályozható hátsó rugóstag. Már csak kinézetre is
Ez Kb az Ultimate Bandit kategória volt szerintem.
Hátsó Öhlins rugóstag hová lett? Elvitte a cica?
Ez a streetfighteres átalakítás azért eléggé leszűkíti a motor felhasználási körét. Eredeti állapot miért nem volt jó? Meguntad?
Nem tudom az ízlésvilágodnak mennyire felel meg, de a képről két dolog jutott az eszembe: első sárvédő hosszabbító és hátsó sárvédő. Töredékére csökken a motorra dobált rittyó. Különösen előjön ez az újabb fekete blokkos gépeknél.....
Nem szeretem amikor vastagon áll a só a gépen
Bizony így van. De felénk már volt két nagyobb havazás. Egy kész csoda, hogy száraz és napos idő van jelenleg...De amíg ilyen, addig halasztom a szezonzárást.