Igazabol azon is agyaltam mar, hogy a Dako nekem tok jo volna, ha eroseb lenne, meg automata. Hogy fognek egy komplett hajtaslancot, es valamelyik elmehaborodottal beleeakatnam(pl aki Karotta hangyaszat is osszerakta vegul.)
Mekkora lenne a kis piros sleeperrel bevarni 140nel a LED villogtato audit. Aztan szolidan eltolni 220ig
én nálam a három autó ba benne van sziven szerint merzsó de nagyon nehéz találni megfelelöt itt jok a dieselek de legolább 3000 ccm kell ,, a benzinesek le eszik rolad a gatyát ... a volvo jó kocsi s60 vagy s80 csak tetszés kérdése de majd hogynem egyforma itt mindenkép az 5 hengeres ajó az a volvo a többi mind ford vagy renó származék a harmadik nálam a jaguar a dizelek ford motorosok 3 genrácios közös csöves .. ez nem kéne .. a benzinesek át dolgozot v 6 ford motorok mpi -sek
mind lehet ki fogni 4 wd vel de a jaguár alapból 4*4 es és viszko kuplung osza el a nyomatékot elöre -hátra .. kibaszot jó .. a merci 4 matikja csak lég rugosbba van és elektromos elosztoházas ... még én sem értem hogy müködik ,,, na az ha el szál 1. 5 millio a javitás a volvo emelt hasmagaságal adja a 4*4 et de elktromos és csak akor kapcsol ha elöl el pereg ez nem az igazi ..
Kapuzárási pánok nálam van :-D Még van motorom és motorozom is elég sokat, de tegnap ebben a 18 fokos jó időbe Berchtesgadenbe már az új szerzeménnyel mentem..:-D Hiába no, szokni kell a gondolatot, hogy 20-30 év múlva már sok lesz a Bandit... :-D
ezzek amai dieselek széné vannak hegyezve az eladot autók 70 % diesel .......... de nem azért mert kurva jó .. rendben nyomaték az van bőven nem kell tekergetni a válto kuliszát az biztos de ezek már nem a régi szivó dizelek 1 - 1.5 milio kilométert kibiro masinák ....
anyira finoman és 3-4 részletbe tolják az égéstérbe a cucot ,, hogy maga az üzem anyag nem olyan tiszta nem olyan finom ... föleg nálunk hogy a rendszer sokáig müködjön az emberekben még az él hogy diesel .. birja osz közben már igényesebb szervizelésre mint a benzines ............. ujonam meg nehéz ki gurigázni a felárat ..
Itt van S60 és S80 is,az S60-ban kicsi a hátsó lábtér az én izlésemnek,alig megy jobban érzésre(adatok szerint is alig) az S60-próbáltam,igaz itt mind a kettő csak 185 lovas.Sajnos 1-3 éve lettek véve ,nincs még nagy tapasztalat a tulajoknak. Nem vészes az alkatrész ár,de nem is olcsó.
anak idfején amikor szász országba doölgoztam autó bontoba ..ennek 25 éve .... a citroen és a reno ez kérem szépen minden csak nem autó monta a német .. a pezsó nak legoláb van jó dieselje de az is egy adag szar ............ csak meg kel nézni egy prémium 10 -. 15 éves franciát fele árban menek mint a német és japán autók ...........
persze diselbe erösek a franciák
hatalmas az a kocsi és a 205 lo nem repiti rendesen a belseje deto s 60 szerintem s60 a legjogg a vagy 5 hengeres turbós benzinesbe vagy sima 170 lovas 2 generácios cannon rail motoral
ez is érdekes téma mert csak a csupasz blokk meg a váltó rönyó az összes többi más elektronikától a befecskendezőig hűtő légszűrő a blokk felfogatása is más stb
Rendben, Ők tényleg értenek hozzá....,de...a tankban lecsapódott pára, hogy keveredik el a gázolajjal úgy, hogy együtt szívja fel a szívócső?....ha vizet szív mivel az van alul akkor a gép nem megy, ha gázolajat akkor igen....ha pedig a szívócsövet épphogy éri a víz és mondjuk csak időnként szivornyázik belőle az akkor is egyenetlen járást okoz hisz nem elkeveredik hanem kiszorítja egymást. Próbáltam utánanézni így hirtelen más cikkekben is és sehol nem korlátozódik a vízre ez a jelenség hanem a folyadékot említik.
Vajon Tasé és a kupec mit szólnak a volvora és a rönyó vs.ford blokkra?
Az előre biztos hogy mindent,és mindenkinél jobban.De hogy mennyire arra kiváncsi lennék.
Olvasd el a cikket, nem beszélve, hogy a víz nem keveredik a gázolajjal, az mindig alul van így vagy víz van a rendszerben vagy gázolaj....a kettő együtt ritkán, legfeljebb ha etanolt is tankolnak rá.
Legalább vmi izmos motor van a fókában?
Mekkora lenne a kis piros sleeperrel bevarni 140nel a LED villogtato audit. Aztan szolidan eltolni 220ig
mind lehet ki fogni 4 wd vel de a jaguár alapból 4*4 es és viszko kuplung osza el a nyomatékot elöre -hátra .. kibaszot jó .. a merci 4 matikja csak lég rugosbba van és elektromos elosztoházas ... még én sem értem hogy müködik ,,, na az ha el szál 1. 5 millio a javitás a volvo emelt hasmagaságal adja a 4*4 et de elktromos és csak akor kapcsol ha elöl el pereg ez nem az igazi ..
anyira finoman és 3-4 részletbe tolják az égéstérbe a cucot ,, hogy maga az üzem anyag nem olyan tiszta nem olyan finom ... föleg nálunk hogy a rendszer sokáig müködjön az emberekben még az él hogy diesel .. birja osz közben már igényesebb szervizelésre mint a benzines ............. ujonam meg nehéz ki gurigázni a felárat ..
persze diselbe erösek a franciák
Az előre biztos hogy mindent,és mindenkinél jobban.De hogy mennyire arra kiváncsi lennék.