Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

arol nem is beszélve hogy a második generáciosok w211 v 6 diesel motorok az elsö w 211 -es generáciosok pedig mind soros
Hát én csak azt tudom hogy a cannon az ágyút jelent. a common rail meg a közös csöves befecskendezést.

Sok sikert a mergához.

Időjárás milyen arrafelé?
isten engem ugy segitsen ... megint be bizonyitod hogy holt hülye vagy csak a flame megy neked

a pápa szemes mercédes w210 es 4 -5- 6 hengeres diesel a német ipar szégyene elektronikus adagoloval és pd vel ..
30 év korodálás garanciával .... de 12 évesen szét rohado bölcsövel puposodo sárvédők ... ajtok
a w 211 nek a neve bagoly lámpás !
és cannon rail diesel 1200 báral mágneses befecskendezövel ...ultra sokolt galván kasznival a 2000 évjáratukon sem találsz rozsdát

a w 211 második generácios 1800 báros kristályos befecskendezövel és a közöscsövel nyomás határoloval .............
már dupla cink fürdös teknologiával készűlt kaszni ..aminek a 30 % aluminium és 10 % erösitett müanyag ... 60 % acél

és a MB ujra ad 30 év totális garit a kasznira a w210 presztiz vesztése miatt itt már nagyon oda figyeltek ...........

DE te biztos máskép tudod
Köszi ............ utána olvastam ............

a mercédes vezete be a világon elsönek az olasz cannon rail dieselt csak az elsö generácios soros 2- 2,2. 4 hengeres 2.5 - 2.7 5 hengeres soros és a 2.9-3 .o hathengeresek 1200 báron müködtek két szivatyuval ezekel rengeteg volt a baj a befecskendező a magasnyomásu szivatyu és a senzorok .............. de valojában 500 000 km futásteljesitményel motor hiba soha nem volt

az ujabb 2. 8 - 3 .0 -3.2 hathengeres 1800 báros kristályos befecskendezésel készült változo geometriás turbó dizelek soha semijen probléma nem volt talán a 7 sebeséges triptronik szarakodott .... legoláb is ezt olvastam ...
Ha a papaszemes balnamerga akkor 5-7 evesen bontoerettek.
Nem szeretnék nagyon belevauzni, de ha jót akarsz, csak faceliftest veszel ebből. Az első szériával nagyon sok a baj, érdemes utánaolvasni.
Ha mégis ez a példány kellene, nagyon jól nézd, nézesd át, mert lesz vele gond, már a képek alapján is látszik. Keményen alkudj, ezek a kocsik szinte eladhatatlanok. Sok sikert!
Ezekrol nem tudok semmit, csak hogy egy ilyen taxit.hoztaka nemetektol talan 1eve a tutisok. 1,6M km 1valto csere es a kotelezok. Vezetett nemet szervizkonyv, kint is taxi volt
De amugy szepek, ez mar nem a cigany merci. Szolid es elegans, pont ilyen kell legyen egy auto ami nem jatszos
a szivemből szoltál .......... 13 suzuki után kell a fasznak az észerüség meg a kis fogyasztás és praktikum

engem ne villogjon le többet semmi .. inkább ki fizetem //talán ezért van az öreg gizi is /
merzsot szeretnék .. de ha nincs anyi pénzem amiért faszát tudnék venni .. nagyon kacsingatok a s60 ra t /5 ......dieselt nem kapsz csak szart a őt befecskendező és a nagy nyomásu adagolo pumpával közelit a 1 millkához ... ezt ne feled Gyula .... jaguar x typa 3 /v6 manuaális váltoval összkerékel ilyen van hibátlan
http://www.hasznaltauto.hu/auto/jaguar/x-type/jaguar_x-type_3.0_v6_sp
ort_134ekmm.orszagibor4x4-8319597

erre akis időre éljünk már .... sporoltunk már eleget
ezt holnap megyek meg nézni bugyira ....
http://www.hasznaltauto.hu/auto/mercedes-benz/e_320/mercedes-benz_e_3
20_cdi_4matic_elegance_automata-8330672
ha adja 2.5 ... és elvihetjük átvizsgálásra lehet enyim lesz ....

a baj az hogy 10 -15 % még csak csak engednek de hogy bevizsgáltazsd azt nem ............. így meg ki tudja menyi van benne ez az első generácios 1600 báros cannon rail nikasilos hengerekel ....
Na, akkor autózzunk.
Nekem Loganom van. Igazándiból a helykínálata(bent plusz csomagtartó) és az igénytelensége, megbízhatósága, fenntartási költségei miatt nem szólhatok rá. Fogyasztása sem vészes, ereje az nincs. Megvan 8 éve. Még nemadnám el, már a lapos részben van az értékvesztése. De azért ülök más kocsikban, és jár az agyam.
Agyam szerint vennék valami 2 éves Daciát megint, és használnám 10 évig gond nélkül. De szeretnék valami kraftot, csendes autópáyás stabil 160-at és automata váltót.
Szintén agyam szerint egy prius II lenne a nyerő. nem eszik, gondtalan váltó, olcsó márkaszervíz, 10 év hibid garancia.
De bazzeg, 7-8 éves kocsiért 2-2.2 milla?
Havernak van egy s80 d5. Olyan csávó, akitől az ember szívesen vesz járművet. (vettem már kettőt tőle )
Mondtam neki, hogy szóljon már, ha eladja.
Figyelmeztetett, hogy mire eladja, sanszos, hogy egy 400-at rá kell dobni kipuff rendszer, gumik, stb címen.,,
Szóval a tököm tudja..
ez tényleg szar ..................

swift 2005.. fullos o kilométeres 214 720 km a mai napig

egy db banner akku és 1 db utastér villágitás égő ,1 pár első tárcsa betétel .....................
Ha premium kell akkor vedd szamitasba a lexusokat, kicsit talan erdekesa formaja. En meg mindig azt mondom hogy ha kenyelmes auto kell olcson akkor 2002koruli b5.5 passat 1.9pd egy hangyafasznyit megultetve mert gyarilag elegge lebegos. Van bmw is a kozvetlen kozelemben, mig azon a 4fekre a betet a duplaja mint nekem tarcsastol... es nem annyival jobb erzes benne ulni szerintem

530D m-et.tudok eladot ha erdekel de 2m korul viszont hibatlan es magyarorszagon 1-2 van meg ilyen felszereltseg e39automata uj valtoval. Srac veszhelyette egy e61et azert elado

De egyebkent lexus
Akartam is már mondani a BMW-s ben, hogy jól teszed ezt a Wunderlich és tsai forgalmazást. Feltételezem nem 20% kedvezményt adnak a kiemelt kereskedőiknek, maguk a cuccok is kiszabott dárágk (nekem) de a BMW gazdik nyakra-f@szra veszik őket. Szóval hajrá!
Ennyire?
Lehet, hogy kint dolgozó magyaré volt...
Kep lemaradt.
A preciz,pontos,valamit magara ado osztrak tulaj hatso rendszamtartoja.
Ennyit a karbantartot,nemetesen szervizelt sogorokrol.
Hááát a kinti tulaj talán azért is megválhatott tőle mert újat vett.
Az a gond hogy ketfele cucc van a piacon.
A hazai keszlet amit azert adnak el mert annyi a baja hogy az allatorvosi lo egy fitt huszeves modellcsaj hozza kepest.
Vagy kintrol hoznak be olcson olyat amirol a kinti tulaj is lemond mert draga lenne fenntartani.
Így van, de ebben a kategóriában is ha akár egy öregebb prémiumot veszel drágábban még az is komfortosabb és tartósabb....igaz a keleti gépek is tartósak ,de nem komfortosak. ......egy iveco, merci, vw kényelmesebb lett volna, de drágábban... ....újat venni meg kinek van pénze? ......egy új ducato (ami azért nem a legjobb) 5 milla körül van alap tudással.
Hatsokerekes tavolkeleti rohadvany olcson es oregen.
Kipufogot nem lehet normalisat venni vazszam alapjan.
De hasznalt jarmu sosem lesz uj........es kifogni premiumot,olyat kaeuropaban ami gondnelkuli?

Ami osszeget szansz azt megszorzod 2 vel es talan.
A fix keretbol tuti csak hulla vagy felhulla jott ossze.
Ezt a szemetet is ugy vettem hogy megneztem a keretbol mi jon ki.
Majd a duplajaert talaltuk.
Es meg ez is szerintem egy kesz hulladekrakas de legalabb megy,vilagit dudal.
Így van, ezt írják lejjebb is....kinek mire kell?....nekünk 3 swiftünk van különböző évjáratok, típusok és arra tök jók amire nekünk kellenek, de....de nem egy a szintén lent említett nagy nevekkel.....egy 20 éves merga, bömös meg ilyenek sokkal nagyobb komfortot nyújtanak mint a pár éves swiftünk...a-ból b-be tök jó a kisautó.......
Ennyi gondot.......... ..........
Tavaly vettem a Daewoo Kalosomat 9 évesen, 114e km-rel klìma, szervó, állítható kormány, motoros ablak, Sony CD, abszolút törés és rozsdamentes, első gazdás, 450L-es csomagtartó, 600-ért. Nevemre írták, 675. Egy év alatt 13e kmt mentem vele. Költségek eddig: kipuff kompenzátor 4, akksi 15, hossz bordás szíj plusz feszítő 18, egy szilent 2500. Beleülök, indul, megy. Télen meleg, nyáron hideg. Nincs csicsa, nincs jól csengő nėv, maximálisan üzembiztos és kényelmes távolkeleti járgány. Ennyi.....