El egy ismerosom USAban. Elmondta, ha odakint szeretnek motorszerelo lenni, lehetek. Vevzettseg nelkul. Ha szarul csinalom, ugysem jo senki. Biztositasnak viszont muszaj lennie, ha pl kiesik a kereke a kuncsaft motornanak hazafele. Furi.
egy vf 400 at vezérműléncoztam meg szinkronoztam mentem vele há bazze nem nagy durr egy 400 bandithoz képest vagy egy gs500 hoz a gazdi meg de zsíííííír
Tudnad mennyit stresszeltem amikor a kis xt125on fekcsere volt, tarcsa, betet szetszedtem ripityara takaritas uj folyadek de nem.volt.klyan mint amilyen en szerettem volna, ujra szet.ossze meg mindig, mentem vele korbe korbe hogy hatha csak osszekell kopjon, csak nem lett jobb. Ra a padra, minden tokeletes ott a papir, mondom jolvan de nekem akkor sem tetszik. Tulaj meg orult hogy milyen frankon fog a fek. Mondom akkor minden oke
A fekcsore is ra van irva, nem ? Nem azokra gondolok amelyiket otthon rakod ossze, igaz mi is raktunk ossze es hibatlanul mukodik, magamnak megcsinalnam barmikor de masnak tuti nem raknam ra
tökéletes válasz ..... így van a szomszéd a jaguarjába egy fél éve fogaskeréksebeség mérő sensort vett az ebayon 15000 ft ért a gyári 48000 let volna +szerviz számla soroksári jaguar servizbe 20 000 ft/ óra... most szét ment az összkerék vezérlö panelje a szerviz nem cseréli gariba mert a számitogép ki jelzi hogy a fél éve nem eredeti alkatrész lett beszerelve .............. hoppá ..
Most speciel rosszul okoskodsz.
Az allegrinek pl mint fekcso nem lessz semilye.
Es cseszheted a szerelot ha otthon a stokin csavarja ossze a fittingeket a juzer.
De se ma magyarorszagon se nkh se rendor nem nezi az ziher.
Nem fog dot szam katalogot sem tipuskonyvet hordani maganal hogy mikor milyen motoron mi a gyari eloiras.
Persze ha beut a gebasz akkor lehet a baleseti helyszinelo vagy muszaki ellenor zsanettozni fog.
Ha tuleled.
Merlegelj.
Egyeni tolerancia alapjan.
En nem fogom holnap levenni de en en vagyok.
kapni nem kapsz ...csak bele van sűtve a gumi oldalába ... ..amikor meg veszed a fékbetétet olvazsd el mijen besorolása van mijen engedélyek alapján kerűlt forgalomba ..... ott van az ...........
berakod otthon a fékbetétet ami mondjuk egy márkás cucc lesz egy baleset elkúródott a féked mondjuk a fékbetét anyaghibás volt de mehetsz reklamálni akárhova ha nem szakszervízbe rakták bele mert az lesz hogy biztos elkúrtad mert nem értesz hozzá
Ja meg azert megneznem az okmanyirodas csaj arcat amikor mondanam neki hogy szeretnem bejegyeztetni a forgalmiba a fekcsovet a ledes indexet es a bubis plexit
Valaki vilagositson fel, gumira sem.kapunk tipusbizonyitvanyt, ugye? Fekbetetre sem, es sokminden mashoz nem jar tipusbizonyitvany. Miert nem eleg az hogy valahol a gyar orzi a papirt ami bizonyitja hogy jo az a valami. Ha szar es valami gaz tortenik akkor vissza a szerelohoz, ha o hibazott akkor vege de ha az alkatresz a jibas akkor csak van valami kovetkezmeny a gyar fele, nem ?
Jo van ami atalakitasnak minosul, ezert nem a kipufogot irtam, bar az sem kene atalakias legyen szerintem mert ugyanoda ugyanugy megy fel mint a gyari. Vagy nem ?
nincs lesőpőrve pityu ..... csak nem tudják át vinni a törvénykezésen ...
olyan ez mint ackis motora rendszám .. és minden kerékpára ... szeretnék mert milliárdokat hozzna ... de nem lehet letolni az emberek torkán hogy egy 5000 ft biciglire papirok bürókrácia és fizes 15670 ft és lesz szép bicigli forgalmid .... amit vihetsz müsszakira
a fékcsőt ránézésre senki nem mondja meg ...milyen jo ... vagy szar rá teszed ösze csavarkálod .. ossz kész .. neked jó .... a történet nem eröl szól bele kényszeritenek ehgy olyan helyzetbe hogy csak szabványos gyár által engedélyezett alkatrész tehetsz a motorodra ....
ma még röhögsz ezen .//.NA nem Te // de a szabályozásokal ki fogják szürni a kipufogokat .. nem egyet megbüntetek az éven a szabályokal te ne tegyél slick gumit a motorodra ,,,, Ugye
a szabályokat a törvényhozok a motor gyártokal és a motor alkatrész beszálitokal közösen alkotják ... így védekeznek hogy te ne tud fel szerelni a tök ugyan olyan hamisitott ... alkatrész a motorodra ...
söt én látam olyan törvény tervezetet ,hogy te mint pék nem cserélheted ki a fék tárcsádat ... söt nem alakithatod át a motorod mert az gyári állapotában kapot forgalmi engedélyt ... HOPPÁ ...
németbe meg mondják milyen méretü gumát szerelhetsz fel és milyen tüv -ös tükröt ... ha nem ugy van le esik a rendszám ..
.....................................................................
............................
bele teszem a diesel olajat a cbr -be ........... ha szét baszodik és vissza megy a tulaj hozzád MESTER a jogi szabályok szerint te viseled a ciber javitását ..... ÉS tudod miért ?
mert a felhasználonak nem kell tudnia milyen olaj kell aba a szarba... de visszont neked igen !
ez ferivagyoknak szol ///
az uj panel 650 000 ft
Az allegrinek pl mint fekcso nem lessz semilye.
Es cseszheted a szerelot ha otthon a stokin csavarja ossze a fittingeket a juzer.
De se ma magyarorszagon se nkh se rendor nem nezi az ziher.
Nem fog dot szam katalogot sem tipuskonyvet hordani maganal hogy mikor milyen motoron mi a gyari eloiras.
Persze ha beut a gebasz akkor lehet a baleseti helyszinelo vagy muszaki ellenor zsanettozni fog.
Ha tuleled.
Merlegelj.
Egyeni tolerancia alapjan.
En nem fogom holnap levenni de en en vagyok.
Jo van ami atalakitasnak minosul, ezert nem a kipufogot irtam, bar az sem kene atalakias legyen szerintem mert ugyanoda ugyanugy megy fel mint a gyari. Vagy nem ?
olyan ez mint ackis motora rendszám .. és minden kerékpára ... szeretnék mert milliárdokat hozzna ... de nem lehet letolni az emberek torkán hogy egy 5000 ft biciglire papirok bürókrácia és fizes 15670 ft és lesz szép bicigli forgalmid .... amit vihetsz müsszakira
a fékcsőt ránézésre senki nem mondja meg ...milyen jo ... vagy szar rá teszed ösze csavarkálod .. ossz kész .. neked jó .... a történet nem eröl szól bele kényszeritenek ehgy olyan helyzetbe hogy csak szabványos gyár által engedélyezett alkatrész tehetsz a motorodra ....
ma még röhögsz ezen .//.NA nem Te // de a szabályozásokal ki fogják szürni a kipufogokat .. nem egyet megbüntetek az éven a szabályokal te ne tegyél slick gumit a motorodra ,,,, Ugye
a szabályokat a törvényhozok a motor gyártokal és a motor alkatrész beszálitokal közösen alkotják ... így védekeznek hogy te ne tud fel szerelni a tök ugyan olyan hamisitott ... alkatrész a motorodra ...
söt én látam olyan törvény tervezetet ,hogy te mint pék nem cserélheted ki a fék tárcsádat ... söt nem alakithatod át a motorod mert az gyári állapotában kapot forgalmi engedélyt ... HOPPÁ ...
németbe meg mondják milyen méretü gumát szerelhetsz fel és milyen tüv -ös tükröt ... ha nem ugy van le esik a rendszám ..
.....................................................................
............................
bele teszem a diesel olajat a cbr -be ........... ha szét baszodik és vissza megy a tulaj hozzád MESTER a jogi szabályok szerint te viseled a ciber javitását ..... ÉS tudod miért ?
mert a felhasználonak nem kell tudnia milyen olaj kell aba a szarba... de visszont neked igen !
ez ferivagyoknak szol ///
Kolléga talált 120-as skodába tűzfal kasznizása helyett munkásruhát a profi gitt alatt.
http://youtu.be/f75eQyFRDuk