egy flakonnal nyomogatom a vizet és dörzsölgetem pepecs de a rászáradt agyagos marhaságot nem nagyon viszi le a mosó , van láncom extra erős CZ aranyozott 530-as akár 500 szem hosszúságú is ingyen felnitteléssel jóval a DID ára alatt
Néha nem értem a motor gyártóit. Így vagyok az első sárvédők gyári dizájnjával például. Mint ahogy a nevében szerepel: sár védő! -Na ez az, amit ezek a rövidre szabott gyáriak ezt a kérdést abszolút nem teljesítik. Komolyan mondom, rátesznek valamit, ami van, de minek.... Az első kerék telibe b@ssza a hűtőt, a leömlőket, a blokkot, a bukócsövet, a vezető lábait... A legszarabb a leömlőkre rásült cucc takarítása, borzasztóan rá tud égni. Sokat hezitáltam ezen a ronda és drága műanyag szaron, a mai napig azt mondom hogy ezért a darab műanyagért sok a 10e Ft, de benyeltem a békát és vettem egyet. Minden bajom megszűnt utána. Linkelek két képet, esőben motoroztam kb 100 km-t és közvetlenül utána készítettem a két képet, mosás nélkül. Látszik a rittyó az első villán, a hűtő védő maszkon, a bukócsövön. Töredékére csökkent a mocsok ezzel a tizen-pár centis hosszabbítás eredményeképpen. Van aki azt mondja hogy kurva ronda, van aki semleges, de olyan még nem volt aki a szépségét dícsérte volna - szerintem sem lett vele szebb a motor. Viszont a haszna vitathatatlan, a dzsuvázás a tizedére csökkent.
OLAJDEPÓ
link