Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hasonlóan gondolom én is.
Egy új verda onnan indul, hogy 4-5 milla. Nekem az felejtős. Meg 5 év után felét éri a piacon.

Inkább egy 8-12 éves, korához mérten jobb állapotba lévő bmw, audi 1.5 milláért. Ha adódik is valami javítani való még akkor sem érem el vele az új autó árát közel sem. De nagyon ki kell fogni, mert sok tényleg a felcicomázott rozsdahegy. Nézelődni kell és kivárni.

De lehet venni 400 ezerért 1.3 swiftet és az is elvisz bárhová, kevés fogyasztással, üzemképesen. Csak a feeling más és a közérzet.
is --is

nem eröl beszélek ............ mindig uj autom volt ,,, most is vennék ..
az uj swift 4.2 .... a s cross 6.2 ... én suzukis vagyok ... de enyit nem ér de a paleta töbi tagjáror opel ,wv , pezsó stb még jobban el lehet mondani .... el száltak az uj autó árak amagyar fizetéshez mérten .... ergó marad a használt ... de mi ?

szará tört , ki foltozott , gitt egylet ,, félmillio kilométeres rozsda kupacokal van tele a használt piac ............

tehát sokszor nem is olyan drága az a jaguar ... vagy az a volvo és az alkatrész áraik sem haladják meg a mai uj kocsik alkatrész árait ..........szoval még egyszer mondom ...... ki fogsz egy presztizs márkát 8-10 évesen karban tartod és biztos jobban jársz mint az uj swiftel , vagy astrával hoszu távon .. persze ez egy vélemény ... ha az uj s cross 4 allat volna menék venni egyet ..............
Kinek mire kell az autó.

A-B-be rohangálni.
Benne lakni, élni napokat.
Kitaposni a belét, vadulni vele párszor.
Egyszerű közlekedési eszköznek rövid-közép távra.

Szarért jót nem lehet venni csak megfelelőt. Szervizt meg mindenki úgy intézi és ott ahol tudja vagy megengedheti.

Nyilván olcsóbb ha magának csinálja vagy ismerős,rokon, aki ért hozzá.

Márkaszervizek mindig is drágák voltak a Magyar nép nagy részének.
szerintem ez nem így van .................

elöször is pont kocsi vásárlás elöt állok ...és rengeteg autot meg néztem ... probáltam az elmult 2 honapban ..........

legyen bármilyen auto ha magad tudod othon mokolni .. igenis olcso ... ha hülye vagy hozzá egy tuti kis autó is tud drága lenni ...........
pl a bmw nálam ki esett 3 db néztem meg 530 td mind szar egy szerüen a jót nem adják el még 1.5 milláért is huladékok vanak .. w 211 2.7 vagy 3.2 cannon dizel ami jo 2,5 milla alat nincs ... ami van 1.8-2 milláért 600--800 ezer kilométerel
audi elvből nem kell .... .... mi van még ... volvo s60 ... 1.5 - 2 között már szépek vannak ..............

és eljutotunk a JAGUÁRIG 1.5 milkáért fullost veszel x tipot v6 motoral 240 loval összkerékell 12 literes fogyival ... vagy 2.2 cannon ford motoros dieselt 170 loval 450 nm rel 6 literes fogyasztásal ............

most akkor mi a drága ?

a tik tak loerös astra vagy ami megy is de zabál is .... a FOS VAGEN AMIN A JEL Wv a hütömaszkon ... SEMMI MÁS ... VAGY A SKODA A TUTI ..... a wv
szemét dombja ............ esetleg valami öreg japo vagy ford ......?

legyen az bármilyen.... ha karban van tartva és magának tartja karban az iletö attol olcsobb nincs !
na, pont ezt csinálom most.. :-D
Márkaszervízben, nem Ekónál.
Rossz helyen szervizelteti
Ennyre gazdag orszak lettunk hipp-hopp hogy szervizt lehet alapozni a tomegesen elofordulo gsa meg duc 1198 asokra?
Akkor 25 ezres munkdijjal meg mondjuk 10 ezerert adott gyertyaval mar ott is vagyunk.
12 gyerta, valami irídiumos franc meg fél nap meló
de az a lényeg ha majmot vett az ember jusson banánra is
mert ha én megdrótozom a majd 20 éves f astrát az jólvan, de aki vagány az legyen a szervizben is vagány
200 ezer ft 8 gyertya? Tudom, hogy prémium, meg minden, de ne vicceskedjünk már. Egy dolog a drága alkatrész, egy másik meg a pofátlan lehúzás. Rokon dolgozott merciben, mondta, hogy pl a v12 motoron a gyertyacsere a w140-en elvisz egy fél műszakot, de a számok akkor sem fognak kijönni.
Pl ismerősnek mondtaák, egy 10 ezres szervíz az 1200 GS-en 100 ezerben lesz, készüljön. Olaj, szűrők, munka.
Kisker 20 ezer forintnyi anyag, meg egy óra meló. Tényleg ezekre kell ráállni.
kibaszott jószág ez a magyar nép, jaguárra telik de gyári alkatrészre már nem
mint egyik ismerős azon sírdogált hogy szűk 200pénz volt a bmw-n a gyertyacsere, mert ugye 5000ccm-re telik de a gyertyán már spórolni kellene
Szia.Bocs,elfelejtettem megköszönni a tökéletes tippet.Nagyon jó lett vele.Köszi .Örök hálám üldözni fog.Erre jársz felénk,palacsintára vendégem vagy.
EBC betétet kipróbáltad már?
Nincs itt baj az Xb-vel,adják a csövet jó áron,ha kérsz műbizonylatot,akkor azt is adják,ugyanazzal a csővel kicsit drágábban és PONT ez a jó,mert mi a xarnak fizessek a műbizonylatért a terepmotoromra mikor a cső ugyanaz?!Tehát a cső JÓ!Pont ez a jó,hogy meglehet venni olcsóbban ugyanazt a csövet amit papírral adnak,ÚGYMOND "ÁFA" NÉLKÜL!Persze tudom itt mindenki kifizeti mindenre az ÁFÁT..
Felesleges a vihar.........
Van aki xbike-ozik.Jelzem hogy nem a kedvenceim............ők is besértődtek mikor a 4db féknyereg rögzítő 10x1,25x70-es csavar helyett hoztak 10 db M8x40x1-es féknyereg összefogó csavart és mertem nem elvinni 1 hónap szállítási idő leteltekor.
No látod, Te se hagyd abba....oszt lesz egy középút.
A gond hogy a legjobb szándékkal megalkotott csúcs szabályrendszert is vezetsz be,retorziókkal és büntetéssel,észérvekkel,rábeszéléssel meg könyörgéssel akkor is lesznek egyének akik ezt át fogják hágni mert úgy gondolják jobban tudják.Persze nem tudják jobban de ilyen az emberi természet.

És mikor azt mondom hahó a tények azt mutatják hogy az emberek felének a szabálykövetés a jó a másiknak meg nem akkor besértődnek rám.

Hé én csak a tökéletlen valóságot közlöm nem a végső utópiát.
Azért ne hagyd abba......ugye régóta olvaslak és nem mindig értünk egyet (ebben mondjuk igen), de....és akkor jön a de.....mert még ha azonnal nem is gondolom át amit írsz sértettség vagy meggyőződés miatt akkor is megragad bennem valamennyire és ha később a téma szóba kerül óhatatlanul is beépül a gondolataimba amit arról korábban mástól hallottam, olvastam így még ha nem is akarom akkor is változhat a véleményem. ......ezért is olvasom el mindenkinek a beírásait mert még az általam leghülyébb ötletnek tartottnak is utána nézek, hogy hátha mégis van benne valami..
"Megint olyan dolgokat látsz ami nincs ott."
Te meg olyanokat magyarázol bele amiket én nem írtam le, és nem is gondoltam, csak megint egybeolvasod mások beszurkálásaival.
Innetöl kezdve teljesen felesleges ezt a témát fejtegetni, ugyanis én azt pórobáltam hangsúlyozni, hogy egy gyártó igazolja a terméke paraméereit, és tipusát, hogy nem locsolóslagnak nézzem. Erre nem tudom honnan, de jön az otthoni fékbetét csere legalítása...
Sajnálom, hogy nem tudsz más szerepet elképzelni, csak azt hogy folyamatosan megpróbáld a mondandóm lényegét folyamatosan elferdíteni, belölem kockafejü akadékoskodot csinálni. Èn a lent írtakat pont azért hoztam fel, mert még most is az szüröm le, hogy nem sokan vannak képben, hogy milyen szigorúak az ide vonatkozó regulák.
Az "úniós tervek" azok lennének, hogy a motorkerékpárt csak szakmühely szervizelheti a karbantartástól kezdve a javításokig...

Azt hiszem sikerül megint oda eljutnom, hogy nincs kedvem erre a témára több idöt áldoznom. A "Gresham törvény" megint beigazolódott...
Letöltheted a freigabe-t szinte minden normális gumiabroncs gyártó weboldaláról, beütve a motor tipusát, kiadja, hogy az ö termékpaletájából melyik tipusok passzolnak méretben , és a többi index szerint ahhoz a motortipushoz, és melyiket melyikkel párosíthatod.Példa...
Azt bizonyítványt pdf-ben ki lehet nyomtatni, és nekem pl a német gixer esetében magamnál kell hordanom, mert nem azonos azzal a gumival ami gyárilag a forgalmiban szerepel.
Ennek az lenne a szerepe, hogy pl ne keverjenek össze mindenféle gumit az elsö és hátsó keréken, ne rakjanak fel 180 helyett 190-es gumit, vagy alacsonyabb terhelés vagy sebesség indexüt...

Most is elmondom, azt raktok rá amit akartok, meg olyan mesét írtok hozzá amit akartok, de ettöl még sok mindenre van szabályozás, más kérdés, hogy nincs róla információ, vagy elöhúzva az adúász anyagi okokra hivatkozva, vagy "én sokkal jobb szettet tudok" -kal van kerülgetve.
pedig meg fogják lépni így úgy de meglesz mindenhol van van ahol több kategória hollandba 2 fajta rendszám is van rajtuk az egyik korlátolt 25-re arra sisak se kell a másik 50 annak kell sisak és más szinű a rendszám
Naluk van allam ahol engedik a sisak nelkuli motorozast.
Egy erdekes velemenyt hallottam errol az smkp rendszamrol, miszerint azert nem merik meglepni, mert rengeteget kikopne a regisztracio soran az EUs korozesi lista.