Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amíg nincs gond addig nincs....és ne is legyen.....nemsokára nekem is cserélni kell a csöveket és valószínűleg fémhálóst teszek fel mert a gyári drágább (mondjuk ezt nem is tudom, meg kéne kérdeznem), de azt igyekszem ellenőrzött helyről megvenni, élénken él emlékeimben az eresztő fittingek látványa no meg az ami pár éve a hringen történt ez miatt....
Mint mondtam lassan 5-7 éve vagyok el azzal amit én tekertem össze allegri cuccal.
De mint analfabéta lehet nem kéne...........vagy igen................
Ahogy az x-bike-os is írja van különbség a gyártók által használt csövek között pl. nem mindegyik teflonos ahogy írja.....no és itt a lényeg, honnan tudjam, hogy amit bárkitől is veszek az teflonos vagy műanyagos?....főleg ha nem ad papírt róla (anno a héfalnál adtak, de sajnos átálltak a lucasra amit viszont vittünk vissza mert eresztett és szépen abba is hagytuk)? A neten vettet pedig felejtem.....amiről képet tettél be, a gyáriról abban van jelzés amit gondolom le lehetne követni ha akarnál. Amúgy én úgy tudom, hogy a teflonos fékcsövet is cserélni kell nem négy hanem kétévente épp azért mert könnyebben törik a belső cső mint a gumi fékcsőnél. Amúgy jó pár X-Bike-ost tettem fel és egyikkel sem volt gond illetve nem tudok róla, de a lényeg akkor is az amit leírnak......nem utcára árulják és nem véletlenül....
Őőőőő azon a robogón a fékcső lesz a leg szabályosabb.

NRG zsíros első teló helyett SR olajos teló van belefaragva.
szerintem rendelsz a gyárból zoli32 emblémával
Ezen gyárilag gumi volt de akkor jobban voltam eleresztve és belecsaptam a lecsóba,vettem hátra 2 métert,ami akkoris már volt vagy 8 rugó.

Amúgy ami nrg-t hebrákolok azon is hátul van fém,előre meg kukáztam egy maláról fémet...........ez van háznál de rövid...........vennem kell egy méter fémcsövet,fittingem van........szerinted mi lesz?
különben sok olasz robeszon van 90-es évek közepétől nemigazán mennek tönkre a külső műanyag védőréteget megeszi a nap elszineződik esetenként töredezik de més sose láttam olyat ami szétdurrant volna ...
Nem kő megnézni.
E lehet az.
nálam az a virtuális amit nem kézzelfogható , szóval én maradi vagyok szeretek bemenni a boltba mutassák meg mi hogy merre hány centi a fittingeket ez ilyen ez alu ez réz ez nikkelezett , barnított ezt olasz szűzlányok dörzsölgették a bokájukhoz hogy fényes legyen stb , pl az összeszerelhetőt olyan ívben lehet vezetni ahogy szeretnéd olyan hosszan ahogy szeretnéd na de kinek a pap kinek a paplan lehet nincs igazam de legalább mondok valamit
Mindenképp megnézem.
Az már egy picit pikánsabb történet hogy a gyárit kénytelen voltam levenni mert a kéz alól vett Yam R1 Brembo fékmunkahengeremen más volt a fitting állása.
Törpöltem hogy há miafrászt csináljak.

És mivel technikai analfabéta vagyok ezért kiötlöttem hogy van egy aprilia márkájú robeszo amire allegri csövet,fittinget tettem fel egy 11-es villáskulcs és asszem 11-es fúrószár segítségével,na jó dremmellel vágtam el mert ha sima csípővel vágod ellapítod a fémfonatot.
Szíípen körbevágtam és snitzerrel elvágtam a belső csövet így tuti maradt a keresztmetszet.

Na szóval az a kotvány robin volt vagy 2 méter fémcső.
Levettem,héfalnál csináltattam gumit akkor 3 rugóért.

És jó állású fittingel összeraktam egy allegi rendszert a bermbo munkahengerhez.

Jelzem hogy nem tudom hány bár,meg milyen követelményrendszer van.Léván tech.analfabéta.
De fékeztem a nyáron akkorát hogy majdnem átfordultam az első kereéktengelyen a nagy igyekezetben és nem folyt,durrant szét.
A robin volt majd 3 évet ezen meg hát passz 2,5-et.
Az SV-n is ilyen volt fenn az sem folyt pedig 3x módosítottam rajta és azért belement 20e Km.

Tény hogy nyugi van ha alá van támasztva papírral de az élet nem fehér és fekete.

Van egy halom árnyalat.
Azt tudom, hogy a gyári "gumicsöveken" ott az DOT szám, akárcsak a felniben, müanyagalkatrészekben...szerintem a te gyári cuccodon is kell lenni azonosítónak.
Nem értem én ezt a virtuális dolgot... Számomra pont a szóban forgó cég a virtuális, mert amit gyárt azt abban a formában utcai használatra nem szabadna használni. Szóval nézegetnei négetheted, de legálisan nem igen használhatnád.
TSanyi vitte be jobb horgot, amikor emlíette könnyen elérhetö 300 bar-os nyomást, ök meg 250 bar is birtával példálóznak a noném meg 60-70bar-nál pukkan a leírás szerint.
Kérem azt vegyétek észre, hogy nem igazán meggyözö, hogy teljes képben vannak ezek a forgalmazók a müszaki paraméterekkel amit a cuccnak teljesíteni kell. Ès az ég adta világon semmi nem különbözteti meg bóvlit az örök garistól Mo-on.
Amott a hozzászólásokban kifejtettem, nem a fémfékcsövel, mint technikai megoldással van gondom, ismerem alkalmazom annak elönyeit én is, hanem az ahogy forgalmazzák. E között érdemes különbséget tenni.
fímfíííkcsűű felismerő szaft fut a kamerájokba oszt ha kíszúr valakit már keni is a biológiailag lebomló üvegszilánkos vazelkóval a gumibránert
A kérdést fogalmazom át.

Normál júzer vok az alpokban.
Nézem a tájat és a madárkákat meg mormotákat.
Politzei megállít és kéri a papert?

Nagy nehezen mondom nincs paper így toltam ki a szalonból.
Le fogja venni a renccámom?
Hidd el a motorkerékpár gyártónál le van arhiválva, vagy magánál a beszállítónál. Az automotiv iparban teljes visszakövethetöség van mindenre, de neked mint felhasználónak ezt nem kell tudni. Annak aki viszont beszállító, annak nagyon is.
Nem akarok vitaindító lenni.
De.
Gyárilag fém fékcővel szerelt motorom van.
Semmiféle tipusbizonyítvány nincs hozzá adva.
Rohanjak el kérni a gyártól?
Vagy hogy működik ez ha a motorgyártó újonnan rakja rá?
fasza meg minden de szerintem egy hazai cég forgalmazta cucc bizalomgerjesztőbb mint egy virtuális akármien cég akárhonnan (speciel én allegri cesari összeszerelhető cuccokat vettem Békéscsabáról)
Az üzemi nyomáshoz lenne hozzátenni valóm......anno a héfalnál csináltattük ahol műbizi, stb. volt hozzá és nyomáspróba is 300bar-ral.....mondták, hogy annyi is előfordulhat néha......volt egy motorosbolt (azt hiszem a corsaro) ahol ki volt állítva két fékrendszer amin ki lehetett próbálni miért jobb az egyik mint a másik, de a lényeg, hogy volt rajtuk nyomásmérő óra......ha valaki nyomott rajtuk akkor érzésre a saját motorjához képest simán levette, hogy a 80-90-et mindenki egy átlag fékezésnél eléri, de vészféknél egy radiálisnál azonnal szinte észrevétlenül megvan a 250 fölötti érték is, de nagyobb húzással a normál fék is ott volt.......
Köszönöm az ajánlatokat!
Már továbbítottam is neki.
Üdv
Meg az Ikarusz busz plexit !
Extrák közül kihagytad a láncolajozót..
Mivel elérhetőséged nincs,ide teszem!
Gsf 650s
Hát ha mesteri eladó vagy akkor lehet.