szeva baátom hivlák de mindig nem kapcsolhato vagy ............ kéne nekem él védő ...........
a taschner motors service itt meg találsz .. el ugrok érte
Gyors segítséget szeretnék kérni!
Sürgősen szükségem lenne egy 1250-es Bandit bal oldali hátsó lábtartóra!
Történt ugyanis, hogy ma a Hollókői vár éppen felújítás alatt lévő parkolójában addig forgolódtam a munkagépek között az ideális helyet keresve, míg megtaláltam.
És ott megálltam.
Természetesen a legsz@rabb helyen, ahol nem volt sima a terület.
Így aztán ahelyett, hogy le tudtam volna tenni az egyébként is éppen csak leérő lábamat, kalimpáltam párat a levegőben, aztán eldőltem a motorral.
Na de félre a magyarázattal, el kell ismernem, hogy balf@sz voltam, és kész.
Szóval, ha valakinek van egy elfekvő, vagy feleslegessé vált bal hátsó lábtartója egy 1250-es Banditra, az kérem, segítsen minél előbb, mert június 5.-én indulnánk a Csíksomlyói búcsúra, és így elég problémás a feleségemnek rátenni a lábát a nem lévő lábtartóra.
Sajnos pont nyakban tört el, így hegeszteni sem lehet.
Mindegy, hogy milyen állapotban van, kopott, vagy nincs rajta gumi, nem érdekes, mert erről át tudom tenni, az nem sérült.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Az is jó, ha ide írtok, de amúgy a mailem: d.aty@freemail.hu, vagy a telefonszámom 203912550.
Ui: Azt nem tudom, hogy esetleg a régebbi 1200-esé, vagy a 650-esé nem jó e rá.
Ha valaki tudja, írja meg legyen szíves.
Ha ezek is jók, én beérem ilyenekkel is!
Ma sikerült foglalkoznom a géppel. 9-es alkatrész
-t nem lehet fordítva berakni.A 13-as csapágynak sajnos nincs mérete.
Mérések alapján megegyezik a 15-össel.Tanácstalan vagyok,hogy mi a hiba.Amit lehetett mérni azt leellenőriztem,továbbra se tudom "kotta" szerint pontosan beállítani.Tolómérővel próbáltam de aszimetrikus a lengőkar tehát nincs mérési támpont.A lengőkar végéhez viszonyítottam így talán jó.Meg csináltattam 2 szilentet de nem lett valami jó.....
A nagy többsége konténerrel japo belpiacról hozták ki tudja milyen állapotban.
Itthon ami kiömlőtt a konténerből azokból összerakott a nepper amit tudott majd eladta kispénzű fiatalnak.
Namost a gépben van négy stampóspohárnyi dugó ami 13-15e-ret pörög.
Ehhez hozzáadjuk a fiatal tulajt aki élvezi is hogy visít de pénze nem sok van a rendbetételhez.
Tehát kókányolás lesz rogyásig.
És akkor a finom szopásról amit a változó vezérléses csinál nem is beszéltem.
Mindezt úgy hogy a fiatalabbak is 15 év körüliek lehetnek vagy több.
Ki tudja hány kézen egyre kevesebb pénzért karbantartva egynre nagyobb lelkesedéssel és kevés tudással hozzányúlva.
Szerinted te ki fogsz fogni egy tényleg szépet és jót amit egy olcsóbb GS áráért odaad a tulaj?
Szerintem nézz át a B-King topikba, és beszélj meg egy talit vmelyik fővárosi / környéki tulajjal - így működés közben tesztelheted, hogy mennyivel jobb/rosszabb a kuplung a tiedhez képest
és ha mégis banditnál maradnék, egy jó állapotút, amit átnézetek ismerőssel, megéri megvenni?
..tehát ha karban volt tartva akkor is jelentkezhetnek nagy problémák?
a taschner motors service itt meg találsz .. el ugrok érte