Nekem 650-esben most Repsol Racing 10w50 van, de legközelebb valami mást fogok beletenni, mert a kémlelőablakon láttam, hogy időnként egy kicsit habosodik.
Motullal egyetlen problémám az ára,másfélszer drágábban tudom megvenni,mint a repsolt :) Nem vagyok elkötelezve egyik márka felé sem,de az ár meg a beszerezhetőség sokat nyom a latba :)
Olyan mint K.Istváné meg az enyém, csak a miénk szebb!
Két éve még az enyém is lepusztultabb állapotban volt: http://skodalista.skodaoldtime...
Kb. 10 évvel ezelőtt Lecso fúrta fel 1200-asra a blokkját, aztán beraktam a vázba és 8 évig be sem indítottam...
7-8 éve használtam 10W60-as repsolt meg Castrol R1 10W50-et...de nekem 1400-es van...Montanába minden motorba motul megy...finoman jár a váltó, csendes a blokk...
Sziasztok. Két hete vettem egy 1200-es Banditot, a hétvégén szeretnék olajat cserélni benne és kiváncsi lennék, hogy a gyakorlott tulajok milyen olajat javasolnak hozzá.50ezer km van benne amúgy. 10w40-es Castrol Act EVO 4T-re gondoltam vagy Repsol Moto 4T Sintetico-ra. Kocka gsxf-emben használtam anno 20w50-et,de a Bandit jobb állapotnak örvend és szeretnék neki komolyabb olajjal kedveskedni :)
Mit javasoltok?
Èn állítom, hogy lehet ilyet gusztusosat csinálni, ami pehely könnyű, és a feladatát tökéltessen ellátja...ezeknél az öreg gépnél különessen nagy probléma, hogy nincs a lengővillán láncvezető, és ahogy bizony nekem is, szépen megeszi a lánc a lengővillát.
93 as bandit 250 nek a fordulatszámmérőjének mennyinek kell lenni? Mert az enyém csak 18 ig van skálázva, de láttam más banditot ami 20 ig... Svájci belpiacos ugy tudom... Remélem tudtok segíteni :)
Egy barátom mért egy toldott mérővel ötöket. Mondom neki beindul egyáltalán. Azt mondja simán, hidegen-melegen. Na, mondom akkor szar a műszered, adtam neki egy gyári Yamahát, 13,5...
"Továbbá jó ha ezek az adapterek beleférnek ezekbe a duplaveztengelyes mély gyertyafuratokba, és mondjuk kitekerésnél nem tekerednek szét, hogy aztán lehesen kapirgálni a bentmaradt rész után ...
"
Azt hiszem jól látható, hogy nem kell felesleges illóziókat táplálni a minöség kapcsán, szerintem azt a pár mérést le lehet bonyolítani ami a pályafutásunk során szembe jön velünk.
Èn sok éve vettem egy BGS gyártmányt az egyik motorosboltban, pár hónapja meg egy nagyobb készletet kicsi pénzért az amazonról. Utobbit még nem próbáltam ki, de szerintem az is használható..., az elsövel sem volt semmi bajom. Lényeg , hogy lehetöleg legyen hozzá meg az összes gyertyamenethez az adapter, hogyha már van akkor használni is lehessen. Továbbá jó ha ezek az adapterek beleférnek ezekbe a duplaveztengelyes mély gyertyafuratokba, és mondjuk kitekerésnél nem tekerednek szét, hogy aztán lehesen kapirgálni a bentmaradt rész után ...
Volt még Lecsónak nem oly rég (pár hónapja a kompresszió és veszteségmérésröl) egy cikke itt magazinban, hogy nem mindegy hogy hol van visszacsapószelep, meg milyen hosszú a tömlö talán...sajnos kiment a lényeg a fejemböl..., de van benne pár távpont a jó müszert illetöen.
Túl olcsón veszed a repsolt!
Sajnálom hogy nem tudom megerősíteni, az általad favorizált olajokat, ettől még azt csinálsz amit akarsz!