Ennyire leharcoltak a gépek?
...esetleg javaslat hasonló árkategóriában hasonló gépre?
....a Banditok bejönnek nekem, és jó véleményt is hallottam már róluk amúgy..
köszi
Ne vegyél 250/400 Banditot. Nagyon jó eséllyel egy szopórollerre ülsz az ilyen vasakkal. Vannak más gyártmányok ebben a kategóriában, próbálkozz azokkal.
Nyárra tervezem egy 250-400 as Bandit vásárlását!
Most fogom megszerezni az A2 jogsimat, első nagyobb motorom lenne.
Vezettem már nagyobb mocikat más kategóriában, tehát nem félek a teljesítményüktől és nem robogóról akarok egyből felülni egy erős gépre.
Kérdésem az lenne, hogy mivel az A2 35 KW-ig engedélyez vezetni, és a 400-asok 38 KW-osak, van-e arra bármilyen mód, hogy a forgalmiban ez beleférjen a 35 KW határba.
Gondolok itt valamilyen folytás, vagy bármi e célra megfelelő dolog alkalmazására!
illetve mennyivel gyengébb a 250-es? Mert ha ezek nem kivitekezhetőek a 400asnál, akkor maradna az, viszont nem 1 évig használnám, és félek hogy idő után az kevés lenne teljesítményben!
Volt pár hétig olyan körváltós motorom, nem jó az semmire.
Már úgy értem, itt Pesten. Tolod neki, 1-2-3-4. Begurulsz a sor közé, előremész. Megállsz. És abban a pillanatban zöld. Kettőt kell rúgnod lefelé, és nem lehet gyorsan. Ezalatt pont feltartod az autósokat, akik jó eséllyel a nyakadra másznak. Valami béna forgalomszervezésű helyen jó lehet, ahol mindenképp vársz fél perceket a pirosnál, amúgy pont semmi értelme.
62487 hsz-nél gondolom elkerülte a figyelmed a motor rendszáma?!
Május második felében leszek otthon, igaz a GSX 1400 most is otthon van...Szóval a válaszom, ha nem baj most nem tolnám oda a pofán 700 km-röl!
Amúgy nem tudom mit segítene, mert az 1400-nek elég vaj kuplungja van...én ha a hegyekben vagyunk több százat kuplungolok naponta...
Mert ha "csak" a kar-on múlik, akkor az meg fog oldódni a puig-ossal, amit amúgy is be akarok majd szerezni (a gyárihoz képest 4 helyett 6 fokozatban állítható)
Ebböl még lehet alkudni is...
Nem említettem, de kb Tibivel azonos időben cseréltem én is a fékfőhengert, meg a kuplungét is..., de utóbbit csak az akkori igen kedvező ára miatt, meg komolyabb megjelenése miatt tettem. Én bevallom nem emlékszem radikális változásra a kuplungnál, a féknél viszont annál inkább...ott ugyanis az axiális helyett radiálisan elhelyezett dugattyú kisebb kézi erőre hoz sokkal komolyabb fékerőt elöl. A kuplungnál meg szerintem , csak a design az eltérő...bár lehet van eltérés a forgáspont távolságában, vagy a kar hosszában...
Siman egy reggel lehat az osszes ebay.en vasaroln.en nemetrn nemetul angolon angolul.
Pedig csak egy regem van.
A nemeten meg el is adtam az angol reggel.
Szal nem ertem miaszosz van.
Így csináltam annó, csak egyből magyarra fordítottam, viszont annyira macerás és sokszor érthetetlen a szó szerinti fordítás miatt, hogy félek a félreértéstől. És ugye pénzről van szó...
Ha Google translator-ben lefordíttatod a német szöveget angolra, akkor teljesen jól lehet vele boldogulni. Én is így szoktam csinálni, sok dolgot rendeltem már onnan.
Oem kart lattam ugyanitt ebayen otrugo plusz posta.
Harminc hatmincotbol kijohet.
Ha a dragabb europait nezed nincs afa sem.
Ket tomitokarika meg egy legtelenites kell ra.
El is mentem, köszi. De hogy ez a k.rva e-bay is milyen egy fostalicska. Ugyanígy kaptam annó egy linket, persze akkor is németül, addig kattogtam, meg pötyögtem, hogy sikerült regisztrálni, gondoltam majd megváltoztatom angolra a nyelvet, ha már benn vagyok. Erre kiderül, hogy nem lehet, és még csak törölni sem tudom magam, vagy átreggelni az angolra, mert ip alapján azonosít
...esetleg javaslat hasonló árkategóriában hasonló gépre?
....a Banditok bejönnek nekem, és jó véleményt is hallottam már róluk amúgy..
köszi