Azt nem tudom, de nekem valahol van egy gsxr1100-é, a pipa tökugyanaz, ha megtalálom, elküldöm.
Kérdezd Tasit a gxeresben, van hogy nem néz ide napokig.
Igen igazad van!Van ott rádiusz rendesen.A távtartó 97-mm.A felni belsejét nem mértem meg csapágyfészektől csapágyfészekig .
Mivel elvileg minden passzol,csavargyanús.Szerintem!
Én is idegenkedtem tőle. Jó darabig törtem a fejem mi a franccal ragasszam fel. Ugyanis abból a zsíros tapintású műanyagból van, amit eléggé nehéz ragasztani. Csak speciális ragasztó fogja. Egy idő után eluntam, bekentem pálma fix-szel és összecsavaroztam. Így tuti nem hagyom el.
Zöldi!
Egy kis segítségre van szükségem: Milyen motorok gyújtótrafója jó a görbevázas 1,2-esre? (gondolom egy halom gépre rakták ezt...) Körbenéznék bontókban.
Merthogy van egy zavarba ejtő tünet: Egyenetlen alapjárat. Először legalábbis ezt hittem. Kapott egy szinkront, illetve üveggyertyával pilotot állítottam (ici picit dús volt a két középső). Gyakorlatilag nüansznyi eltérések voltak, ekkora "hullámzást" nem okozhattak. (gyertyakép rendben -Denso X27-, fogyasztás rendben, kifújás, korom sehol, kompressziómérőm sajnos nincs) És pont az üveggyertyázás közben figyeltem fel rá, mikor áthúzott a hosszabbító, hogy ez nem is hullámzás, hanem kimaradó ütemek. Teljesen random módon és csak alapjáraton. Mindent átnéztem hátha valahol átüt, de nem találtam semmit, viszont az egyik trafó kábelkivezetésénél korróziós nyomok láthatók. Arra gyanakszom, hogy ez okozhatja. Egyébként a lapot szépen veszi, fertelmes erős, szóval minden happy, de nem akarom megvárni, hogy megelljen valami.
Ha valakinek beugrik valami, akkor kérem ne tartsa magában! Köszönöm!
Zöldi, lefotóztam az első sárvédő hosszabbítót és látszik a felcsavarozás hogy hova fúrtam a csavarok helyét. Gyárilag adnak hozzá kétoldalú ragasztót de az szerintem nem jó. Hülyén eláll ha ráragasztod és mivel mindenképpen csavarozni is kell, ezért én inkább ragasztót használtam és a mellé küldött gyári csavarokkal rögzítettem. A képek szándékosan mosás előtt készültek tegnap, a telefon beszélgetésünk után. A hűtő védőrácson látszik a nyoma hogy a használat előtt meddig dobta fel a dzsuvát, a friss rittyón pedig az, hogy hosszabbítóval mennyit javult a helyzet. Csúnya, ronda, rusnya, de hasznos; utálok puceválni. A leömlőkre meg szépen rá tud sülni minden.
Az a baj hogy nekem minden kène mèg torony óra is láncostól...
1szerüen csak szeretem az autokat,motorokat föleg a régebbi modelleket.
Azok már bizonyitottak! És ha még a szaktudásom,idöm söt pénzem is meglenne hozzájuk! Az lenne a tuti!
A banditod sem hajtottad még csapágyasra, minek neked még egy ilyen motor! Ezzel menni kell! Arra született!
(Csak ilyen zárójeles...Nem panaszkodás, gondoljatok bele, hogy mennyit foglalkoztok most a motorral, és milyen az mikor eljön a szervizintervallum ideje, és zsebbe kell nyúlni, de utána azért egy kicsit fellélegzel egy, de mikor 7-8 gépnél csak hogy felpumpáld a kerekeket alkalomadtán, elmegy 1-2 jó óra, és akkor akkuk, szűrőcsere, olajcsere, gyertyacsere, babusgatás, állítgatás, tilitolizás...ismerni mindet mind a nyitott könyvet...nem tudom milyen de mégis olyan lehet talán mint a többnejűség- több anyóssal!
Hazudnék ha azt mondanám, hogy mindenre, mindegyikre jut elég időm...)
Azért a csapágynak van egy komoly lekerekítési rádiusza...viszont ezt mélységmérővel ki lehet mérni, hogy mennyi a válltól a másik csapágyig a méret, meg mennyi a távtartó hossza...
Köszönöm. Páran ezt tudjuk, mások meg sejtik! Ùgy látom neked sem kell panaszkodnod!
Pár éve "életben tartottam" egy ilyen modellt sok 10 ezer km -ig...viharvert sorsa volt, de csak ment, csak ment...pedig biztos vagy 3 szor megkerülte a földet...
2 váltójavítás, két szeleptörés, 3 szor hegesztve a bölcsőváz...(kerekezés miatt)
Igazi állatorvosi ló volt!
Még valami azért feltűnt.
A 12-es alkatrész hossza ugyan 97-mm viszont a képen is látszik,hogy a csapágy mintha nem lenne teljesen a helyén.Pedig a távtartó nem kotyog ha bent van mind a 2 csapágy!
Egy kis elvi segítséget szeretnék tőled kérni.
Szerinted az mitől lehet, hogy egy 1.2-es görbevázas csak az 1-est
nem veszi megállás után üresből.
Megállás közben szépen beveszi, de ha megállunk vele és üresbe rakjuk,
akkor először nem veszi be, után még egy kuplung, és akkor már szépen váltja.
Összes többi fokozatot gyönyörűen veszi, nem sírnak a fokozatok, kuplung jó,
valószínűleg tényleg 44.000km van benne, enyémben 96.000, úgyhogy
érezhető a különbség, ezért is csodálkozom ezen a problémán.
Kérlek írd le a véleményed, vagy tapasztalatod, ha láttál már ilyet.
Azt hittem válogathatok majd a jobbnál jobb ajánlatokban.
Zöldi, újban tudnál szerezni?
Az mennyibe fájna?
Kérdezd Tasit a gxeresben, van hogy nem néz ide napokig.
Londoni spanom meg is rendelte...
Most már csak kellene valaki, akinek van egy felesleges.
Mivel elvileg minden passzol,csavargyanús.Szerintem!
Zöldi!
Egy kis segítségre van szükségem: Milyen motorok gyújtótrafója jó a görbevázas 1,2-esre? (gondolom egy halom gépre rakták ezt...) Körbenéznék bontókban.
Merthogy van egy zavarba ejtő tünet: Egyenetlen alapjárat. Először legalábbis ezt hittem. Kapott egy szinkront, illetve üveggyertyával pilotot állítottam (ici picit dús volt a két középső). Gyakorlatilag nüansznyi eltérések voltak, ekkora "hullámzást" nem okozhattak. (gyertyakép rendben -Denso X27-, fogyasztás rendben, kifújás, korom sehol, kompressziómérőm sajnos nincs) És pont az üveggyertyázás közben figyeltem fel rá, mikor áthúzott a hosszabbító, hogy ez nem is hullámzás, hanem kimaradó ütemek. Teljesen random módon és csak alapjáraton. Mindent átnéztem hátha valahol átüt, de nem találtam semmit, viszont az egyik trafó kábelkivezetésénél korróziós nyomok láthatók. Arra gyanakszom, hogy ez okozhatja. Egyébként a lapot szépen veszi, fertelmes erős, szóval minden happy, de nem akarom megvárni, hogy megelljen valami.
Ha valakinek beugrik valami, akkor kérem ne tartsa magában! Köszönöm!
1szerüen csak szeretem az autokat,motorokat föleg a régebbi modelleket.
Azok már bizonyitottak! És ha még a szaktudásom,idöm söt pénzem is meglenne hozzájuk! Az lenne a tuti!
(Csak ilyen zárójeles...Nem panaszkodás, gondoljatok bele, hogy mennyit foglalkoztok most a motorral, és milyen az mikor eljön a szervizintervallum ideje, és zsebbe kell nyúlni, de utána azért egy kicsit fellélegzel egy, de mikor 7-8 gépnél csak hogy felpumpáld a kerekeket alkalomadtán, elmegy 1-2 jó óra, és akkor akkuk, szűrőcsere, olajcsere, gyertyacsere, babusgatás, állítgatás, tilitolizás...ismerni mindet mind a nyitott könyvet...nem tudom milyen de mégis olyan lehet talán mint a többnejűség- több anyóssal!
Hazudnék ha azt mondanám, hogy mindenre, mindegyikre jut elég időm...)
Pár éve "életben tartottam" egy ilyen modellt sok 10 ezer km -ig...viharvert sorsa volt, de csak ment, csak ment...pedig biztos vagy 3 szor megkerülte a földet...
2 váltójavítás, két szeleptörés, 3 szor hegesztve a bölcsőváz...(kerekezés miatt)
Igazi állatorvosi ló volt!
A 12-es alkatrész hossza ugyan 97-mm viszont a képen is látszik,hogy a csapágy mintha nem lenne teljesen a helyén.Pedig a távtartó nem kotyog ha bent van mind a 2 csapágy!
Tehát akkora mint a 15-ös alkatrész.Akkor nincs több ötletem.Én is azt mértem.
én is csatlakoznék,nagyon szép az a vas!nékem is kéne 1a garázsba!
Egy kis elvi segítséget szeretnék tőled kérni.
Szerinted az mitől lehet, hogy egy 1.2-es görbevázas csak az 1-est
nem veszi megállás után üresből.
Megállás közben szépen beveszi, de ha megállunk vele és üresbe rakjuk,
akkor először nem veszi be, után még egy kuplung, és akkor már szépen váltja.
Összes többi fokozatot gyönyörűen veszi, nem sírnak a fokozatok, kuplung jó,
valószínűleg tényleg 44.000km van benne, enyémben 96.000, úgyhogy
érezhető a különbség, ezért is csodálkozom ezen a problémán.
Kérlek írd le a véleményed, vagy tapasztalatod, ha láttál már ilyet.