Van e valakinek tuti,bevált módszere a hátsó fék csikorgás megszüntetésére?
Az általánosan elfogadott magyarázat szerint,a betét meg a dugattyú között lévő lemez rezonálásától adja a csikorgó hangot,de erről azért nem vagyok meggyőződve,kíváncsian várom a véleményeket.
Mai mérleg:
-"elért max sebesség":ca 130 (mph)
-működő hengerek száma kb 3-3.5
-egy elvesztett légtelenítőcsavar
-egy újabb születésnap
Azt hiszem túl optimista voltam reggel hogy teletankoltam...
Minden a helyén volt...tegnap este a szinkron végére mikor megcibáltam, már "simán" kipörgött...szerintem csak egyik a másik ellen dolgozott, azért volt olyan szar...lehet ma délelőtt megnézem mennyit megy!
Mindenesetre köszönöm az eddigi támogatást az projekt kapcsán.
isten mencs ,hogy ki oktasalak .............. de nem uj pohár tömiket cseréltél ember ? .............. na gondolkodj azt ha nem jösz rá majd segitek ha 8000 meg akkad rosszul szerelted össze az air boxot vagy valami csövet le felejtetél baátom
Értem, hogy minek "olvasztották össze", de pótlás szempontjából tényleg egy anyagi csőd...
Pár napja raktam be a gixerbe a karbikat...bevallom többre számítottam.
Nem volt alapjáratom, ha feljebb tekertem, meg ott "ragadt". Nem ejtette vissza fordulatot. Pedig úgy kezdtem, hogy 2 helyett 2.5 re nyitottam a pilot csavarokat... meg 8 ezer körül ha üresben megforgattam, "megakadt"... Ma a sötét mélygarázsban összekínlódtam egy szinkront, de igazán az segített, mivel gondoltam, hogy egyszerűen nem működik az alapjárati rendszer, még egy felet csavartam ki rajta...még messze van az igazitól, de most már legalább van valami alapjárat féle rajta...
István rám gondolt az elhagyott tűvel és ferivagyok adta meg a tökéletes választ rá! Ennyi volt ott a probléma, hogy a modern világ ökobio szarját használtam elsőre. Második körben meg azt amit a garázsban találtam Édesapám hagyatékából, na az nem reped,törik,olvad olyan könnyen és szépen elvitte már magát cc 9e Km-en!
ez itt egy banditásnak szól ............................
ha müanyag fészkesa karbid és kopott csak a komplet usszó csere segit............ rohat drága http://www.cmsnl.com/suzuki-gs... db -ja 40 euró ... ha réz házas azt pár euróból lehet cserélni tűvel együtt
ez egyszerű mint a faék kb 20 000 km óta fent van teszi a dolgát ............
amit már valahol le irtam , hogy azt vetem észre , hogy 100 km re kb 2* 10 km ig elég müködnie semmi nem szorodik szét a vákumos kapcsolot is ki berheltem belöle ............... el indulok rá nézek a láncra .......... látom fényes ,,,,,,,,, menet közben rá nézek a szálálora 234 ki nyitom a csapot és 240- 245 -nél el zárom
én vagyok az elktronika és a szabályozó
egyszer sikerült nem el zárni tavaj ..... hát ot volt a tocsa a motor allatt
1 2
Laci megoldása a fojtásra igen ötletes és költséghatékony.
Azt javalom, hogy inkább legyen egy fojtás rendszerben, és némileg vastagabb tü. Az 0,8-1 mm alatti tükkel nem olyen egyszerü dolgozni, nem elég merevek...ugyanakkor ha van fojtásod a rendszerben, akkor könnyebben és gyorsabban lehet megtalálni a megfelelö mennyiségeket akár "menet közben" is. Egy dugulás, vagy dermedés, és könyebben lekezelhetö egy fojtással mint egy fix tü adta ellenállással... Ami szerintem felesleges az a "piros lámpás" bla-bla, tekintve, hogy 1-5 perc alatt 1-2 mm3 olaj, akár csak ha fél métert elgurulsz a motorral már nem ugyan oda cseppen, és ha mégis...akkor sem lesz a hátad közepe olajos...
van eksönös hátsó betét is :D