Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

4e
van eksönös hátsó betét is :D
az enyim elég szar ép hogy óra szerint tudja a 300
K.Istváné tuti nem nyikorog, kérd a receptet
Egyébként meg a gázt húzzad
Letörni az élét is szokták reszelővel.
De inkább egy jobb betét.
Lemez vékonyan bekenve rézpasztával.
Van e valakinek tuti,bevált módszere a hátsó fék csikorgás megszüntetésére?
Az általánosan elfogadott magyarázat szerint,a betét meg a dugattyú között lévő lemez rezonálásától adja a csikorgó hangot,de erről azért nem vagyok meggyőződve,kíváncsian várom a véleményeket.
..."csak" a hátsó...
Első vagy a hátsó fék ment el?
Mai mérleg:
-"elért max sebesség":ca 130 (mph)
-működő hengerek száma kb 3-3.5
-egy elvesztett légtelenítőcsavar
-egy újabb születésnap
Azt hiszem túl optimista voltam reggel hogy teletankoltam...
zöldi!
kéne nekem légszűrő. mennyiért tudnád biztosítani?
k6 1200s, a választ előre is köszi
Nem a végsebesség a lényeg. A gyorsulásból kiderül, hogy rendben van-e a cucc.. Szvsz.
"lehet ma délelőtt megnézem mennyit megy"

És mindezt legálisan...bázzeg
Minden a helyén volt...tegnap este a szinkron végére mikor megcibáltam, már "simán" kipörgött...szerintem csak egyik a másik ellen dolgozott, azért volt olyan szar...lehet ma délelőtt megnézem mennyit megy!
Mindenesetre köszönöm az eddigi támogatást az projekt kapcsán.
isten mencs ,hogy ki oktasalak .............. de nem uj pohár tömiket cseréltél ember ? .............. na gondolkodj azt ha nem jösz rá majd segitek ha 8000 meg akkad rosszul szerelted össze az air boxot vagy valami csövet le felejtetél baátom
Értem, hogy minek "olvasztották össze", de pótlás szempontjából tényleg egy anyagi csőd...
Pár napja raktam be a gixerbe a karbikat...bevallom többre számítottam.
Nem volt alapjáratom, ha feljebb tekertem, meg ott "ragadt". Nem ejtette vissza fordulatot. Pedig úgy kezdtem, hogy 2 helyett 2.5 re nyitottam a pilot csavarokat... meg 8 ezer körül ha üresben megforgattam, "megakadt"... Ma a sötét mélygarázsban összekínlódtam egy szinkront, de igazán az segített, mivel gondoltam, hogy egyszerűen nem működik az alapjárati rendszer, még egy felet csavartam ki rajta...még messze van az igazitól, de most már legalább van valami alapjárat féle rajta...
István rám gondolt az elhagyott tűvel és ferivagyok adta meg a tökéletes választ rá! Ennyi volt ott a probléma, hogy a modern világ ökobio szarját használtam elsőre. Második körben meg azt amit a garázsban találtam Édesapám hagyatékából, na az nem reped,törik,olvad olyan könnyen és szépen elvitte már magát cc 9e Km-en!
A tű egy közeli kép...
ez itt egy banditásnak szól ............................
ha müanyag fészkesa karbid és kopott csak a komplet usszó csere segit............ rohat drága http://www.cmsnl.com/suzuki-gs... db -ja 40 euró ... ha réz házas azt pár euróból lehet cserélni tűvel együtt

http://www.ebay.co.uk/itm/Suzu...

kár volt ott hagyni 100 000 a servizbe tasi
egyelőre azon piszmogok hogy egyformán jöjjön mind a két részen , nem szabad azzal az új ólommentes szarral forrasztani az nagyon szar
jó a agip olaj én 10w 40 vettem egy tagnak nincs vhttp://zsu.hu/webaruhaz/htmls/... baj
ez egyszerű mint a faék kb 20 000 km óta fent van teszi a dolgát ............

amit már valahol le irtam , hogy azt vetem észre , hogy 100 km re kb 2* 10 km ig elég müködnie semmi nem szorodik szét a vákumos kapcsolot is ki berheltem belöle ............... el indulok rá nézek a láncra .......... látom fényes ,,,,,,,,, menet közben rá nézek a szálálora 234 ki nyitom a csapot és 240- 245 -nél el zárom


én vagyok az elktronika és a szabályozó

egyszer sikerült nem el zárni tavaj ..... hát ot volt a tocsa a motor allatt
Látom megint téma az olajzó Azért megemlítem, hogy nálam közel 7000km óta van fent a "filléres" Loobman megoldás és tökéletesen teszi a dolgát
1
2
Laci megoldása a fojtásra igen ötletes és költséghatékony.
Azt javalom, hogy inkább legyen egy fojtás rendszerben, és némileg vastagabb tü. Az 0,8-1 mm alatti tükkel nem olyen egyszerü dolgozni, nem elég merevek...ugyanakkor ha van fojtásod a rendszerben, akkor könnyebben és gyorsabban lehet megtalálni a megfelelö mennyiségeket akár "menet közben" is. Egy dugulás, vagy dermedés, és könyebben lekezelhetö egy fojtással mint egy fix tü adta ellenállással... Ami szerintem felesleges az a "piros lámpás" bla-bla, tekintve, hogy 1-5 perc alatt 1-2 mm3 olaj, akár csak ha fél métert elgurulsz a motorral már nem ugyan oda cseppen, és ha mégis...akkor sem lesz a hátad közepe olajos...
A legtöbben áttérnek az elektromosra előbb-utóbb de legalább egy vákum vagy elektromos csapra.