Van rajta feszültség mérő, azért ez nem hátrány, impulzus töltéssel vissza tud hozni mélykisütött akksit, van rajta külön autós motoros állás (0,7A és 2,5A töltőáram) tud téli üzemmódot mikor egy pár tizeddel magasabb feszültségre tölt, ez mondjuk akkor előny ha autó akksihoz használod. A feszültségmérő és töltésállapotjelzés miatt rápillantva látod hogy áll az akksid töltése. Hangsúlyozom hogy a tietek sem rossz - a cimbim olyat vett, de lássuk be hogy az ALDI-s LIDL-s többet tudnak.
Az 2-es linken kinézed pl a kukactengely cikkszámát, az egyes linken beírva, hozza hogy melyik modellekbe Volt azonos cikkszámmal beépitve. Ez lehet egy biztonsági távpont. Az én szándékon, hogy GV71-es blokk komplett váltóját, léptetömechanikáját, kuplungját fogom belerakni a GU71-es öreg blokkba. A váltó tengelyeknél már talán említettem, annyi az eltérés, hogy késöbbi modellnél, hosszabb a kuplungtengely, hogy szélesebb anya fogja a belsö kosarat. Kb 5 mm a különbség. Más eltérést nem nagyon vettem észre.
Mint korábban emlíettem, hogy csak blokk kiszerelésevel, és az alsó blokkfél leválsztásával lehet a váltó körül szereléseket csinálni. Lehet hogy a léptetö villák tengelyét ki tudod húzni, de azok belehullanak a blokkba , azt utána fel nem szúrod a tengelyre megint, hogy közben a fogaskerekek tólóárkába is kapcsolódjon. Még megnyitva is kellemes szórakozás.
Azért ha már így aláfeküdtél, szerintem imitálva szélsö helyzetbe tolását a léptetö villának a holjjáték fügvényében, és forgatva a kuplungtengelyt azért én megpróbálnám elöidézni a kattogó jelenséget mielött megbontom.
Részemröl vizuális alkat révén sokat segítene, ha néha megtoldanád egy két képpel, mert "van egy újabb donorom is" lehet bármi is.
Most, hogy már nem csöpög belőle az olaj, aláfeküdtem és megmozgattam a váltó részeit. Az egyik tengelyt elértem, az nem lötyög. A kukac tengely is csak minimálisan mozog tengely irányban. Viszont az egyik léptető villa amihez hozzáfértem, üresben jóval többet mozog a fogaskerekével együtt szerintem ez már okozhatja a kattogást.
A kukactengely/léptető villák cseréjéhez szét kell húzni a blokkot, vagy megoldható a vázban is?
Nekem régebbi blokkom van, de van egy újabb donorom is. Annyit tudok, hogy a főtengely generátor oldali vége más. Szerintetek a kukactengely/léptető villák, esetleg a váltó tengelyek és/vagy kuplung csereszavatos?
Köszi!
Nade komolyra fordítva a sót, hihhetetlen mi szórás van motor és motor, állapot és állapot között!
Amikor egy viszonylag keveset futott motor, csótányu néz ki, még laikus szemmel is, akkor vajon mire gondol a "kedves" eladója, aki horror áron hirdeti?
Mindegy, most várten van nálam, mivel két hónap piacszondázás után, elég keserű tapasztalatokkal gazdagodtam.
Köszönöm a rugalmas visszajelzéseidet! A tel.számodat raktároztam! Amint aktuális lesz a dolog hívlak! A cégtől járnak fel autók,valamelyiket megkérem majd és arra kanyarodik! Időben szólok majd!
Teljesen véletlen akadtam rá a helyi benya kúton egy "KEEN-FLO" nevű benzin illetve diesel adalékra a múlt héten. Nosza azzal a lendülettel vettem is belőlük két-két darabot,mert többen is dícsérték,hogy k....va jó,és az ára flakononként csak 570.-!
Aztán löttyintettem a Bandiba is,meg a Ditechbe is! Mindkettőnél ku....va jó tapasztalataim vannak. A Bandi jóval többet megy el azóta,lefordítva eddig az első üzemanyag kijelző rovátka teli tanknál általában 70-75km-nél tűnt el,most 95-nél!
A Ditech meg megtáltosodott! Úgy megy mint a mérgezett egér! És sokkal szebben megy a motorja is!
No ezt csak érdekesség képpen mondtam el,próbáljátok ki ha nem hiszitek!
A másik....Vasárnap 5500-ért csepptöltő a Lidlben!
Köszi az okosságokat !
A gumikérdés nekem is eszembe jutott, hogy még a gyári guminak kell rajta lenni (sztem a képek alapján azok is, mivel úgy tűnik a végüket járják).
Közben felhívtam a tulajt ismét és elsírtam aggodalmaim, de azt mondta, ebbe a motorba ennyi van, minden csavar bontatlan, elvihetem bárhová bevizsgáltatni stb.
Közben az is kiderült, hogy nem kettő hanem három olajcsere történt, mivel 2500-nál volt egy tisztasági csere is.
Az utolsó a tavalyi szezon elején, és azóta csak 2ezer km-t ment (kamionozik).
Mindegy, holnap megnézem 2 cimbimmel (több szem többet lát, ráadásul az egyiknek 5 éve van ilyen Banditája)) ha nem esik az eső, mivel mehetek vele egy kört is.
Furcsa az tény:-)) Én az elmúlt 3 évben alig tudtam használni, de így is 60.000 következik....
Ki lehet fogni ilyen motorokat.....
A kollégám pár hónapja vett egy 2002-es Honda CBR-t 30.000km-rel...és tényleg annyi van benne.
Az hogy olaj nem volt cserélve benne az egy dolog.
Hiszen sokan nem cserélik le ha áll éveket. (öreg hiba)
A legegyszerűbb ha megnézed mi van rajta.
Ennyi km-nél még vagy a gyári gumi van rajta (agyonhasználva)
Vagy egy majdnem zsír új. Nekem a gyári 14500-at bírt
Ennyi km-nél még a gyári lánc van rajta, de már kezd nyúlni.
Nálam is, Erik64-nél is 25.000nél volt a vége. Bár mióta láncolajzónk van.....:-))) Azóta nem kell figyelni az órát, se a láncot. (A jelenlegibe már 35.000 van, Eriknek meg már vagy 60-70.000?)
Fékbetétek alig kopottak.... Én 44.000-nél cseréltem.
Sziasztok!
Lehet csatlakozom a Banditosok táborához!
Holnap megyek megnézni egy 07-es, injektoros 650-es Banditát.
16500-km sz.k., két olajcsere volt eddig a motoron.
Szerintetek ha élőben is minden szép és jó, reális ár a 950-es végső ár érte?
Illetve a képeken ahol összemegy 4azegybe a kipufogó, és a hátsó dob (Yoshimura) között, olyan erősen barnás elszíneződés van a csövön, és a burkolatán.
Ez normális jelenség?
5500 a csepptöltő a Lidliben? Az jó! Nálunk mindig 3990
1-es
2-es
Az 2-es linken kinézed pl a kukactengely cikkszámát, az egyes linken beírva, hozza hogy melyik modellekbe Volt azonos cikkszámmal beépitve. Ez lehet egy biztonsági távpont. Az én szándékon, hogy GV71-es blokk komplett váltóját, léptetömechanikáját, kuplungját fogom belerakni a GU71-es öreg blokkba. A váltó tengelyeknél már talán említettem, annyi az eltérés, hogy késöbbi modellnél, hosszabb a kuplungtengely, hogy szélesebb anya fogja a belsö kosarat. Kb 5 mm a különbség. Más eltérést nem nagyon vettem észre.
Mint korábban emlíettem, hogy csak blokk kiszerelésevel, és az alsó blokkfél leválsztásával lehet a váltó körül szereléseket csinálni. Lehet hogy a léptetö villák tengelyét ki tudod húzni, de azok belehullanak a blokkba , azt utána fel nem szúrod a tengelyre megint, hogy közben a fogaskerekek tólóárkába is kapcsolódjon. Még megnyitva is kellemes szórakozás.
Azért ha már így aláfeküdtél, szerintem imitálva szélsö helyzetbe tolását a léptetö villának a holjjáték fügvényében, és forgatva a kuplungtengelyt azért én megpróbálnám elöidézni a kattogó jelenséget mielött megbontom.
Részemröl vizuális alkat révén sokat segítene, ha néha megtoldanád egy két képpel, mert "van egy újabb donorom is" lehet bármi is.
A kukactengely/léptető villák cseréjéhez szét kell húzni a blokkot, vagy megoldható a vázban is?
Nekem régebbi blokkom van, de van egy újabb donorom is. Annyit tudok, hogy a főtengely generátor oldali vége más. Szerintetek a kukactengely/léptető villák, esetleg a váltó tengelyek és/vagy kuplung csereszavatos?
Köszi!
Amikor egy viszonylag keveset futott motor, csótányu néz ki, még laikus szemmel is, akkor vajon mire gondol a "kedves" eladója, aki horror áron hirdeti?
Mindegy, most várten van nálam, mivel két hónap piacszondázás után, elég keserű tapasztalatokkal gazdagodtam.
Illetve pont 1-el több, de az elején egy 1.essel!
Köszönöm a rugalmas visszajelzéseidet! A tel.számodat raktároztam! Amint aktuális lesz a dolog hívlak! A cégtől járnak fel autók,valamelyiket megkérem majd és arra kanyarodik! Időben szólok majd!
Még egyszer köszi!
Aztán löttyintettem a Bandiba is,meg a Ditechbe is! Mindkettőnél ku....va jó tapasztalataim vannak. A Bandi jóval többet megy el azóta,lefordítva eddig az első üzemanyag kijelző rovátka teli tanknál általában 70-75km-nél tűnt el,most 95-nél!
A Ditech meg megtáltosodott! Úgy megy mint a mérgezett egér! És sokkal szebben megy a motorja is!
No ezt csak érdekesség képpen mondtam el,próbáljátok ki ha nem hiszitek!
A másik....Vasárnap 5500-ért csepptöltő a Lidlben!
Fémet nem bántja a lerakódásokat meg szépen leviszi.
A gumikérdés nekem is eszembe jutott, hogy még a gyári guminak kell rajta lenni (sztem a képek alapján azok is, mivel úgy tűnik a végüket járják).
Közben felhívtam a tulajt ismét és elsírtam aggodalmaim, de azt mondta, ebbe a motorba ennyi van, minden csavar bontatlan, elvihetem bárhová bevizsgáltatni stb.
Közben az is kiderült, hogy nem kettő hanem három olajcsere történt, mivel 2500-nál volt egy tisztasági csere is.
Az utolsó a tavalyi szezon elején, és azóta csak 2ezer km-t ment (kamionozik).
Mindegy, holnap megnézem 2 cimbimmel (több szem többet lát, ráadásul az egyiknek 5 éve van ilyen Banditája)) ha nem esik az eső, mivel mehetek vele egy kört is.
Ki lehet fogni ilyen motorokat.....
A kollégám pár hónapja vett egy 2002-es Honda CBR-t 30.000km-rel...és tényleg annyi van benne.
Az hogy olaj nem volt cserélve benne az egy dolog.
Hiszen sokan nem cserélik le ha áll éveket. (öreg hiba)
A legegyszerűbb ha megnézed mi van rajta.
Ennyi km-nél még vagy a gyári gumi van rajta (agyonhasználva)
Vagy egy majdnem zsír új. Nekem a gyári 14500-at bírt
Ennyi km-nél még a gyári lánc van rajta, de már kezd nyúlni.
Nálam is, Erik64-nél is 25.000nél volt a vége. Bár mióta láncolajzónk van.....:-))) Azóta nem kell figyelni az órát, se a láncot. (A jelenlegibe már 35.000 van, Eriknek meg már vagy 60-70.000?)
Fékbetétek alig kopottak.... Én 44.000-nél cseréltem.
Engem itten csúnyán meg akarnak vezetni a bácsik !
Erre nem is gondoltam !
..ha nem megy a motor egy métert sem akkor is minden évben cserélni kell az olajat?
Lehet csatlakozom a Banditosok táborához!
Holnap megyek megnézni egy 07-es, injektoros 650-es Banditát.
16500-km sz.k., két olajcsere volt eddig a motoron.
Szerintetek ha élőben is minden szép és jó, reális ár a 950-es végső ár érte?
Illetve a képeken ahol összemegy 4azegybe a kipufogó, és a hátsó dob (Yoshimura) között, olyan erősen barnás elszíneződés van a csövön, és a burkolatán.
Ez normális jelenség?