Nem kell tartanod az 52000-től.
Szerintem.
Érdekes skizofrén állapot látszik a piacon kibontakozni.
Mindenki szereti a patinás szép régi vasakat, de 35000 felett meg sokan vakarják a fejüket.
Nézd!
Az 56000 legalább egy őszinte szám. Ha a tulaj korrekt, ha a szervizek el lettek végezve , akkor tekintsük úgy hogy az első negyede a gép életének.
Ha az átlag életkort 70 év körül taksáljuk akkor lesz egy macád aki még a 18-at sem töltötte be
Ne félj! Amikor DRZ (egy henger) ismerek aki már 400.000 felett jár..És 280-nál volt a generál..DL-ek 200.000 körül...Alkudj, vedd meg és légy boldog!
Sziasztok!
Nem volt még komolyabb nagy motorom, de most kinéztem egy 650-es Banditot. 2005ös, karbis.Gyönyörű állapotban van látszik hogy vigyáztak rá. Viszont az 52 000 km ami benne van az kicsit aggaszt... Nem sok ez egy kicsit? Menyit mennek el ezek a gépek motorgenerálig kb és az mennyi magyar forintit kóstál?
Köszi a válaszokat
Szia!
Nem maradtál le. Van egy összerakott GSX 1100 ES-em (amit most télen félig szédszedtem javítgatni) csak valami Japán belpiacos példány GS110X-es váz/motor szám kezdettel nem pedig GU71-es...
Én párszor kifújtam a GPS jeladót féktisztító sprével, mert nem adta az üres jelzést. Ezeknek az a bajuk, hogy a motor olaj ki tud jönni a pöcök furata mellett, ami forgatja. Úgy olvastam hogy ez típushiba. Így az érintkezők egy idő után nem érintkeznek rendesen. Tehát ebből az is következik, hogy hiába cseréli ki, az újnak is ez lesz a sorsa. Kifújás után pár hétig jó volt, aztán ismét nem. Amióta fent van a Gipro fokozatjelző, azóta nem foglalkozom vele, azon látom a nullát. Egyetlen hátránya a dolognak, hogy így oldal sztenderre leáll. A hajam tehát ugyanúgy korpás, de már nem foglalkozom vele
Köszi az infókat!
Igazad van kicsit szűkszavú voltam...
Nekem egy GS110X-em van, elvileg japán belpiacos. Kívülről (a fejidomot kivéve) a lábtartóban és a felniben különbözik a tiedtől. Ilyen: http://www.suzukicycles.org/ph...
A donor meg GU71B, az meg ilyen (mint a tied): http://www.suzukicycles.org/ph...
Elvileg a főtengely vége kétféle volt (lendkerék/generátor forgórész felfogatása más volt) és a kuplung kosárban is volt változtatás, de a kukactengelyről és a váltó tengelyekről nem találtam semmit...
Megnéztem a Banditot, sőt ki is próbáltam!
Jó motor, teljesen rendben van, de az árban nem tudtunk megegyezni.
Egy eredetvizsgányi összeget engedett el, annak ellenére, hogy a motort fel kell gumizni, olajat cserélni, gyertyát cserélni, és az akku fölött is ott lebeg Damoklesz kardja.
A "gondos" gazdától sem voltam elájulva, de ennek ellenére nagyon normális volt.
az a lényeg hogy elvesz a teljesítményből 1-2 be az újabbakba 1-2-3 -ba környezetvédelmi okokból vagy valami ilyesmi olyan is van ahol a fordulatot határolják asszem amerikai modelleknél van is hozzá valami dynojet gyártmányú szirszar amivel ki lehet ütni
Jelentem nem szep, de jo.
csatlakozok forrasztasi pontok kiforrasztva, tisztitva, ujraforrasztva.
Mukodik.
Bar meg mindig csak 5 gangos.
De csinalok hozza LED-es visszajelzot, nem 7szegmensest, es igy a 6-ik nem fog jelezni.
Nem is nagy gond, 6-ban nem fog semmi extra feny zavarni.
Velemeny?
Amugy mit csinal a motorvezerloben?
Eddig semmi gondom nem volt vele.
Biztos a láncolajozási "stílusom" miatt!