így van 1500 f/nim kb 1 - 1,2 bar 4000- 4500 kell lenni 2.5 - .3.5 között
4 bárnál már nyit a szelep ha tul nagy az olaj nyomás .. az sem jó hamar ki szalad
a nagyobb olaj térfogat szálitás a 2 köre kell a hütéshez .... itt nincs szelep meg stb .. itt csak forog körbe az olaj és visszi magával a hő felesleget ,ami a hütöben hül vissza ,,,a szabályozása a felsö bevezetésen alapszik a gsx -r -eknél .... nem meg fordul az olaj hanem mindig a megfelelö hömérsékletü tér vissza a hütésbe ,,, a banditoknál ez nem szükséges , le vannak butitva valojában fele ekora hütövel is el mennének csak a városi 40 fokos araszolás miatt kell ekora hütö .
az olaj nyomás nem lesz kisebb Pisti azért mert még öt helyen fuvoka olajozást alkalmazol ! .. Miért ? mert szabályozot az olaj nyomás . alacsony fordulaton a gyári 1- 1.2 bár nem esik 1 bár alá sem nálam 1 bár 1100 fordulaton ez tökéletesen elég a siklocsapágyaknak
megyek mokolok .............https://www.facebook.com/photo...
egy gsx-f 750-nél mértem a múltkor meleg motornál 3,5 bart 3000-4000 között a motorba elméletileg 75000 km volt az olaj már majdnem cserés alapjáraton nem sokkal több mint 1 bar
Ez biztos?
Meg van, hogy kb pl 3000 fordulaton kell 6 bar nyomásnak lenni, elötte gondolom nincs annyi, utána meg a regulátor visszaengedi egyböl olajteknöbe. Azért az belátható, hogy nem ugyan az a terhelés a csapágyakon 1200 alapjáraton üresben oldaltámszon, vagy 5 fokozatban 1200 fordulaton teljesen nyitott fojtószelepnél. A pumpa szállitási mennyisége -olajnyomás meg ugyan annyi...
Továbbá illik figyelembe venni futásteljesítménnyel megnövekvö hézagokat, ahol kisebb ellenállás miatt hamarabb kiszalad a kenöfil, és újra kéne pótolni...Örgögi kör...
Az F-est csak az ára miatt szúrtam ki. Gondolom az öntvényben nincs túl sok eltérés, és kísérletezgetni pont jó lenne. nem mindenkinek van otthon 5-6 blokkja minden típusból, hogy kénye kedvére bűvészkedjen!
Neked is felteszem a kérdést, hogy vajon nem hiányzik az a megcsapolt mennyiség alacsony fordulaton máshonnan, mikor a olajszivattyú még nem biztos hogy elérte a munkapontját? Vagy erre lépted azt , hogy nagyobb olajszivattyú van benne ha jól emlékszem?
(Néha szoktam gondolkodni is, de nem az erősségem! )
nézd a kis töpörödöt aktiv mérnököt ................. MEG TALÁLJA
a két furatba... két menet ...egy dupla T elágazás bele a fogaskerekek felé pedig 60 -as simson fő fuvoka ................... a válto köszöni ..jól van
mindig a hiba , betegség okát kell keresni nem csak a tüneteket gyógyszerelni
Mióta a 85 Katana blokkos 1100-est csinálom, ott is kéreghibásak voltak a váltók. Szóval a kb 7o-es évek végétől gyártott literes GS-ektöl a 80 -as évek GSX-i, a 90-es évek 1100 gixerei 2000 es évek banditjain át egy valami legalább konstans. Melyik másik gyártó tud még ilyet produkálni!?
Amúgy leváló fémtörmelék valóban bejut a kenórendszerbe? A szivattyú előtt van egy fémhálós finomszűrő, az olajszivattyú a először nem a olajszűrőbe nyomja az olajat, és onnan ágazik el?
4 bárnál már nyit a szelep ha tul nagy az olaj nyomás .. az sem jó hamar ki szalad
a nagyobb olaj térfogat szálitás a 2 köre kell a hütéshez .... itt nincs szelep meg stb .. itt csak forog körbe az olaj és visszi magával a hő felesleget ,ami a hütöben hül vissza ,,,a szabályozása a felsö bevezetésen alapszik a gsx -r -eknél .... nem meg fordul az olaj hanem mindig a megfelelö hömérsékletü tér vissza a hütésbe ,,, a banditoknál ez nem szükséges , le vannak butitva valojában fele ekora hütövel is el mennének csak a városi 40 fokos araszolás miatt kell ekora hütö .
az olaj nyomás nem lesz kisebb Pisti azért mert még öt helyen fuvoka olajozást alkalmazol ! .. Miért ? mert szabályozot az olaj nyomás . alacsony fordulaton a gyári 1- 1.2 bár nem esik 1 bár alá sem nálam 1 bár 1100 fordulaton ez tökéletesen elég a siklocsapágyaknak
megyek mokolok .............https://www.facebook.com/photo...