Nagyon szűk volt itt az idő,ha vészfékez akkor nem igen tud irányt változtatni,vagy csak nagyon picit........jómagam valószínűleg balra orientálódtam volna és kb telibe kapom a kereszteződésben a tükröt, utána meg a partoldalt vagy eközben elakadok az autó elejében és átröppenek a motorháztetőn,vagy ki tudja?
lehet, hogy védhetetlen volt, de az ütközés sebességét lehetett volna csökkenteni mert vészfékezés esetén több mint 50 m volt neki adva meg a motor telelever/palalever/ABS/integrált fék meg minden BMW okosság miatt! Használni kellett volna! jobb esetben illetve minden esetben el kell kerülni a frontális /telibe ütközést. eltolhatta volna a motort az autó hátulja felé és esetleg elkerüli a kocsin való átesést. hirtelen kikerülés. szóval az előző kanyarok élvezete miatt elbambult eléggé. VEZETÉSTECHNIKAI TRÉNING! ott ezeket oktatják illetve gyakoroltatják rutin szintre.
Az jó, azt jelenti semmi komoly, tehát a medencelapátok eltörték, de nem mozdultak, igy nem kell operálni.. Kap egy medencerögzitőt és feküdnie kell min 2-3 hónapot..
Mindenesetre jobbulást neki..
Nem cserélhetőek, csak a hátsó, az ugyanaz, k5/k4- ig.
A helyzet ugyanez a vizeseknél meg a hibrideknél, mint a Tied, ott a hátsó stimmel egymás közt, az első nem.
Nehéz így utólag okosnak lenni, ez tény.
Akkor másképp fogalmazok.
Én mindenképpen megpróbáltam volna elkerülni az ütközést, és ettől sokkal komolyabb fékezéssel (mert igazából nem is fékezett) a kocsi segge mellet próbáltam volna elmenni.
És szerintem volt annyi hely, még akkor is, ha utána felkenődök arra a bokros részre a bekötőút túloldalán.
Ma délelőtt kaptam a hírt a tegnapi motorosról!
Sajna medence törés!
De két-három nap múlva haza engedik(kirúgják) ezt nem is értem,és otthon lábadozik,gyógyul tovább!
A vizes. Kicsit sutább otthon karbantartani ezt-azt, de ritkábban is kell. Erősebb, nyomatékosabb, kevessebbet eszik.
Ülést kell rá csináltatni, arra is vannak bevált olcsó emberek, azt' jóidő
A kiegeszitoknel keresd
Ugyan olyan a mesében sincs, sőt egy suzuki kapcsán erre még gondolni is kár
Összeszámoltam a váltótörmelék nem is tesz tönkre olyan sok alkatrészt a blokkban, ennyi belefér a fogyasztói társadalomban
Tud valaki GIVI 522F kar és M3 platnit jó áron?
Mindenesetre jobbulást neki..
Megnéztem pontosan mi kell: JT 105-665-18 első lánc kerék
JT 113-652-43 hátsó l.kerék
D.I.D 530VX Gold 118
Légyszi privátban vedd fel a kapcsolatot velem!
vwgolf2@freemail.hu
Kösz!
A helyzet ugyanez a vizeseknél meg a hibrideknél, mint a Tied, ott a hátsó stimmel egymás közt, az első nem.
vajh a 600-as Bandit fékbetétje külömbözik v.miben az 1.2-étől?
Ha lenne normális áron D.I.D aranyszínben akkor arra ruházok be inkább! De várom zöldi válaszát is!
Azért nagyon köszi!
Aranyszínűben?
Szerintem teljesen jó!
Otthoni környezetben mindenki gyorsabban épül fel.
Akkor másképp fogalmazok.
Én mindenképpen megpróbáltam volna elkerülni az ütközést, és ettől sokkal komolyabb fékezéssel (mert igazából nem is fékezett) a kocsi segge mellet próbáltam volna elmenni.
És szerintem volt annyi hely, még akkor is, ha utána felkenődök arra a bokros részre a bekötőút túloldalán.
Sajna medence törés!
De két-három nap múlva haza engedik(kirúgják) ezt nem is értem,és otthon lábadozik,gyógyul tovább!
Szerintem itt az autó orra volt a legjobb választás, amit sikerrel át is ugrott, és így nem zúzta szét magát az utastér elemein..
Ülést kell rá csináltatni, arra is vannak bevált olcsó emberek, azt' jóidő