Az utolsó mondatodra sajnos kicsi az esély. Túl nagy a bünti ahhoz, hogy ha talál ügyvédet akkor benyelje, az ügyvéd majd kiokosítja, persze remélem nem így lesz.
Igen pontosan!
De annyira felzaklatta a dolog,hogy rendesen nyugtatni kellett!
Figyeljetek mindenki hibázhat,és tudjuk mikor felülünk a vasra hogy ha gríz van,bármily kicsi is,valószínűleg mi húzzuk a rövidebbet!
Nem nem!
Nagyon meg volt rémülve,az úriember,és ott a helyszínen(mondjuk elég egyértelmű volt) a rendőrök előtt elismerte a felelősségét!
Még azt is mondta hogy világított a lámpája a motornak!
Úgyhogy talán utólag se fog visszakozni,nem fogják "ki okosítani"!
Nem akarok előre rossz híreket közölni,de a mentősök azt mondták,medence törés!
Az mindenesetre nem jó jel(mentőztem anno),ha a mentővel azonnal nem indulnak el,hanem a helyszínen már tüsténkednek!Ami jó jel, a srác végig magánál volt!
Ha jól tudom a Waberersnél dolgozik!
Remélem jól van a kolléga. Nagyon újnak néz ki az a motor(((( Fekete blokk, háromcsavaros dobvég..... Viszont lehet hogy rosszul látom a képen, az első gumi bal oldala tök sima?
Van ez a dupla buborék plexi, ami éppen, hogy az órák fölé hajlik. Használt ilyet valamelyikőtök? Valamennyit elterel a szélből, vagy inkább csak optika? Tetszene egy ilyen a vason.
Az én Suzukimban minimum 14 éves (max 18) éves a féklötty, de még nem volt vele gond.
Ellenben fékbetétet már kellett benne cserélni. Pár éve (4-5-6?) az elsőt, mert elkopott. Tavaly meg a hátsót, mert a jobb hátsó keréknél leesett(!) a kopóréteg a vasról. Mind a két fékpofáról. Még ilyet se láttam, pedig nem is volt elkopva.
Elvileg a héten ideér a fékfolyadékmérő kütyüm, kíváncsi leszek, hogy milyen nedvességet mutat.
De.... Ez a csendesebb európai verzió Motoron volt, kipróbáltuk, dB killerrel olyan a hangja mint a gyárinak, csak mélyebb. Anélkül nem próbáltuk, de el tudom képzelni. Egyébként papírokkal, gyári csomagolással, karcmentesen adta a srác...és a lényeg hogy bele van ütve az E1 jelölés! Innentől a vizsgabiztosok bekaphatják
De annyira felzaklatta a dolog,hogy rendesen nyugtatni kellett!
Figyeljetek mindenki hibázhat,és tudjuk mikor felülünk a vasra hogy ha gríz van,bármily kicsi is,valószínűleg mi húzzuk a rövidebbet!
Nagyon meg volt rémülve,az úriember,és ott a helyszínen(mondjuk elég egyértelmű volt) a rendőrök előtt elismerte a felelősségét!
Még azt is mondta hogy világított a lámpája a motornak!
Úgyhogy talán utólag se fog visszakozni,nem fogják "ki okosítani"!
Nem akarok előre rossz híreket közölni,de a mentősök azt mondták,medence törés!
Az mindenesetre nem jó jel(mentőztem anno),ha a mentővel azonnal nem indulnak el,hanem a helyszínen már tüsténkednek!Ami jó jel, a srác végig magánál volt!
Ha jól tudom a Waberersnél dolgozik!
Jobbulást neki is, meg a masinának is!
Van ez a dupla buborék plexi, ami éppen, hogy az órák fölé hajlik. Használt ilyet valamelyikőtök? Valamennyit elterel a szélből, vagy inkább csak optika? Tetszene egy ilyen a vason.
Elég jó mintavételem van a régi bandit találkákról, ahol csak én voltam gyári dobbal.
Inkább a sok fékezés + meleg idő miatt.
Ellenben fékbetétet már kellett benne cserélni. Pár éve (4-5-6?) az elsőt, mert elkopott. Tavaly meg a hátsót, mert a jobb hátsó keréknél leesett(!) a kopóréteg a vasról. Mind a két fékpofáról. Még ilyet se láttam, pedig nem is volt elkopva.
Elvileg a héten ideér a fékfolyadékmérő kütyüm, kíváncsi leszek, hogy milyen nedvességet mutat.
De a lényeg hogy már az ENYÉM!