Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi az infót. Jobbulást a srácnak....
Hol történt ez?
Az utolsó mondatodra sajnos kicsi az esély. Túl nagy a bünti ahhoz, hogy ha talál ügyvédet akkor benyelje, az ügyvéd majd kiokosítja, persze remélem nem így lesz.
Igen pontosan!
De annyira felzaklatta a dolog,hogy rendesen nyugtatni kellett!
Figyeljetek mindenki hibázhat,és tudjuk mikor felülünk a vasra hogy ha gríz van,bármily kicsi is,valószínűleg mi húzzuk a rövidebbet!
Nem nem!
Nagyon meg volt rémülve,az úriember,és ott a helyszínen(mondjuk elég egyértelmű volt) a rendőrök előtt elismerte a felelősségét!
Még azt is mondta hogy világított a lámpája a motornak!
Úgyhogy talán utólag se fog visszakozni,nem fogják "ki okosítani"!
Úgy halottam "nálunk"hogy közületek való a srác!

Nem akarok előre rossz híreket közölni,de a mentősök azt mondták,medence törés!
Az mindenesetre nem jó jel(mentőztem anno),ha a mentővel azonnal nem indulnak el,hanem a helyszínen már tüsténkednek!Ami jó jel, a srác végig magánál volt!
Ha jól tudom a Waberersnél dolgozik!
Gondolom ez elhangzott: "Há' mer' olyan gyorsan jött, hogy nem volt időm észrevenni"
Ha jól látom a vakegér autós kanyarodott szerencsétlen elé... :(
Jobbulást neki is, meg a masinának is!
Remélem jól van a kolléga. Nagyon újnak néz ki az a motor(((( Fekete blokk, háromcsavaros dobvég..... Viszont lehet hogy rosszul látom a képen, az első gumi bal oldala tök sima?
K9 v LO 650-nel én nem ismerek senkit.
Ilyet ne vegyél meg blindre, lesznek itt gurigák, próbálj ki egyet-kettőt.
Tudjuk, ki volt?
Banditos baleset, 1100XX topikban fotók...
Sziasztok!

Van ez a dupla buborék plexi, ami éppen, hogy az órák fölé hajlik. Használt ilyet valamelyikőtök? Valamennyit elterel a szélből, vagy inkább csak optika? Tetszene egy ilyen a vason.
Nem a hangerő, hanem az a reszelősség, amit csak ezek tudnak.
Elég jó mintavételem van a régi bandit találkákról, ahol csak én voltam gyári dobbal.
Nekem fém csövek vannak, mégis egyszer "eltűnt" a hátsó fékem a Stelvión lefelé. Elég rémisztő érzés.
Inkább a sok fékezés + meleg idő miatt.
Az én Suzukimban minimum 14 éves (max 18) éves a féklötty, de még nem volt vele gond.

Ellenben fékbetétet már kellett benne cserélni. Pár éve (4-5-6?) az elsőt, mert elkopott. Tavaly meg a hátsót, mert a jobb hátsó keréknél leesett(!) a kopóréteg a vasról. Mind a két fékpofáról. Még ilyet se láttam, pedig nem is volt elkopva.

Elvileg a héten ideér a fékfolyadékmérő kütyüm, kíváncsi leszek, hogy milyen nedvességet mutat.
Amíg nem kattintottam rá, azt hittem, hogy egy egér a mazsolás kalácson.
Hát nekem ilyen ilyen HEL csövek vannak, de mind hosszabb a gyárinál 1-2-3-4 cm-re, ami nagyon bosszantó.
Ha nem lesz, nekem van még pár db, szívesen eladok egyet. Nyír1re még el is tudom juttatni, ha nem sürgős.
Baszki! Nem értettem hogy hogy kerül egy törött fékkar a sajt és a kenyér közé? Most látom hogy egy viaszosvászon abrosz van alatta!
Nekem nagyon bejön! Utaztam is érte több mint 400km-t
De a lényeg hogy már az ENYÉM!
De.... Ez a csendesebb európai verzió Motoron volt, kipróbáltuk, dB killerrel olyan a hangja mint a gyárinak, csak mélyebb. Anélkül nem próbáltuk, de el tudom képzelni. Egyébként papírokkal, gyári csomagolással, karcmentesen adta a srác...és a lényeg hogy bele van ütve az E1 jelölés! Innentől a vizsgabiztosok bekaphatják
Nagyon csecse