Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem 1250....
Sziasztok. Tanácsot kérnék. Melyik a jobb döntés? GSF1200S (2005-2006,akár az új váz futómű változat) vagy GSF1250S vizes82007-től). 2003-as SuzukiGSF1200N folyamatosan karbantartott Banditom volt két évig. Várnám a véleményeket és tanácsokat. Köszönöm. :-)
Szerintem lehetett volna jobb.
Befordul arra az útra az autó háta mögött ahonnét az kijött.
Amúgy egyetértek Sikivel.
Semmi reakciója nem volt, ha jól láttam.
Szerintem a rutin hiánya...

Na de ez csak az én véleményem.
Illetve én ezt csináltam volna.
Sajnos volt hasonló esetem, de szerencsére egy ilyen akcióval, amit leírtam, megúsztam.
Összeesküvés elmélet?
Készült esetleg egy kép is róla? Nincs most otthon nyitott gixer blokkom...
Mekkora üzleti fogás lenne...
Egy dolog zavarna csak, hogy az ide is megcsapolt mennyiség főleg kisebb szállítási mennyiség esetén (alacsony fordulaton) nem hiányozna e vajon máshonnan?
Én ezeket használtam fel Jani ! az egyes olaj köröl Trabant fékcsővel vezetem meg az olajat ....... az új blokomba ........... a változás:

sokal simában megy a válto és remélem meg oldodik egy életre
A legolcsóbb az RK 530KRX X-gyűrűs szett, 28e pénz..:-) ha szűk a pénztárca keresztmetszet, ideális választás
Ha ráér, várj pár hetet, most tárgyalok a partnereimmel, hogy az új DID és RK láncszetteket - persze a drágább láncokkal - 3 év/vagy 30 000 km garanciával adják majd, csak részleteket kell kidolgozni....:-)
dobtam
kedd, kuldesz egy telszamot mailben?
kedd?szerda?
Köszi!
Lehet, hogy olcsóbb de posta díj is hozzájön, meg az idő is. Bár ahogy haladok bőven ráérnék megrendelni egy hónap mulva is...
Köszi a képeket!
Igen elértem. Tengely irányban mozgott kb. egykét tizedet. Szerintem az nem okozhatja. Az a komplett szett felesleges nekem, így drága is lenne. Zöldi küldött árakat.
130Le 32e
130Leplusz: 43e
Irtam, van, simson arban.
A komplett viszont ebayena legocsobb, amit Istvan is irt feljebb.
130 lovas szett eleg?
Üdv a társaságnak. 4 fogaskereket cserélünk egy 1200-es váltójában. Nektek feltűnt, hogy a blokkban gyárilag ki van alakítva az öntvény a fogaskerekek olajozásához, de nincsenek kifúrva a lyukak az olajnak?
Ki is szokott itt jó áron alkatrészeket eladni? zöldi? Konkrét ár kellene X-ringes lánc szettre,úgy mint arany színűre,meg normál kivitelre is!
Ezt a komplett szettet vettem.
Gyula nem tudott, nem kapható már sok helyen ehhez semmi...így volt agy 25€ os kedvezményem év elején 100€-os vásárlás esetén. Ez szett lett a nagyobbik fel...

Lőttem pár makro képet, hogy nagyjából képbe legyél...
A kukactengelyt eléred a olajteknő felől? Tengelyirányba mozog, vagy fordul?
Kb 40 méterre lehetett a kereszteződéstől amikor észlelhette az autót (meg az autó is őt), ment 100-zal ( 27m/sec), szóval gyorsan észbe kapott, hogy szar van a palacsintában, máris csak max 15 métere maradt megállni 100-ról, az pedig elég karcsú távolság.

Én nem nagyon tudok ennél jobb végkifejletet elképzelni, ebben a szituban.
Joci70!
Adatlapomon van email cím,dobj egy levelet és küldöm egy szerelő számát!
lehet,hogy védhetetlen, "kollégának"semmi reakciója se volt,vagyis csak a gázt engedte vissza,igy lett 100-ról 80km/h,de lehet rosszul gondolom
Szerwusztok !

Egy helyen dolgozok a mai balesetes sráccal, ha érkezik infó jelzem...
Vannak, pár ezer ft-ból megkapod..:-D
Az olajfolyás oka meg van. Leszedtem a kipufogót és fetrengtem a blokk alatt egyet. Az olajteknő körül szivárog (a két blokkfél közötti rész száraz). A kukactengely minimálisat mozog tengely irányban. Szerinted érdemes lenne megnézni a támasztó részét? (ha jól tudom a kuplung mögött van valami lemez), a váltó tengelyeit nem néztem még meg, mert még csöpögött belőle az olaj...
Tömítést hol vegyek? Zöldinek van esetleg 83-as GSX1100-eshez olajteknő, kuplung fedél, generátor fedél és szelep fedél tömítése, vagy menjek le a sarki autósbolba és vegyek tömítés lapot és vágja ki?
Sziasztok. Keresek Suzuki Bandit Specialistát aki Dunaújváros környékén van.