Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hó találok én ebből cross gumit.
3.00 x25.4 mm=75 mm a gumi szilessége (mivel nem peres tehát ennyi a magassága is)
18 "-os felniátmérö...
De a gumiforgalmazók is ilyen méretezéssel árulják ezeket a gumikat.pl
Bocs Bandikák! A 3.00-18 as gumi az milyen mai számozásnak felel meg? Köllene vennem egy ilyen cross gumit.
Osztom a nézeted. Ha külhonba vetődök, bízom a szerencsémben. Itthon elvileg no problemo.
"Bár, szerintem nem lesz ezzel gond."
Ha ismerős helyen vizsgáztatod elméletileg nem. De már 8-10 évvel ez előtt volt rá precedens hogy KPM-nél megrángatták a barátom bringáját, mert az amúgy buzgómócsing pontagyú vizsgabiztosnak nem mondott semmit a Good ridge márka, így ott kellett erőszakoskodnia hogy szűrjenek már rá a neten, hogy kiknek is gyártanak és milyen szabadalmaik vannak. Az volt szerencse hogy legalább a goodridge felirat felkerült. Amit itt németben gyártanak, megkapod hozzá típusbizonylatot, ami igazolja, hogy arra típusú járműre ez megfelel. Ezt ha kéred németben az okmányirodában bele is vezetik a forgalmiba, vagy magaddal kell hordanod, és igazoltatásnál ha kérik fel kell mutatnod, akárcsak ez E -betűs dobot...ki tudja mikor világosodnak meg Mo-on is? Addig csak nyugati túrákon lehet izgalmas.
Mondjuk ez fel sem merült eleddig.
Nem. A gyári csöveket elhoztam, ha valamilyen oknál fogva nem sikerülne így vizsgáztatni. Bár, szerintem nem lesz ezzel gond.
Tett a fékcsövekre akármilyen típusazonosítót is?
Hova kéred!
Bucsus! Meg mikor gumicserekor összebasszák, utána meg beszakad mind a 10 körmöd mire levakarod, hogy nem olyan okádás legyen rajta...
Egyébként amíg van készletük, tart ez az akció.

Mars expedició...

Ha valakit érdekel, a filmen szerepel a mérnökirodánk pár cucca. Ez ESA és NASA közös legközelebbi mars projektje. Itt éppen egy breadboard azaz deszka modell működését tesztelik. Az első pár képkockán kijövő kis "fiók" a piros K betűvel az elején hivatott a szonda által fúrt vett mars kőzetmintát bevinni a rover belsejébe, ahol megdarálják, és kielemzik, hogy van -e benne életnek jele. A különlegessége, hogy kis fiók két OBI-s mérőszalag mozog ki és be, mivel nem volt elég hely teleszkópos megvezetésre. Szó szerint vett a főnökön 8€´-ért egy 3 m-es mérőszalag, arról lemarattam és lecsiszoltam a feliratot festéket, lézerrel perforáció lett rá vágva, csak mint a fényképezőgépek filmszalagjain. Fel van csévélve két dobra akárcsak a mérőszalag, a dobog meg vannak hajtva dc motorral...Az okos dán barátom utolsó kibaszása volt még haletető mielőtt átment Svájcba egy másik űrkutatási céghez, ebben vannak a "kőzetminták" amik beleborulnak a kis "fiók" tölcsérébe. Élmény volt megrajzolni az a pár eurós műanyag vackot, és utána megtervezni hozzá meghajtást.
(Csütörtök -Pénteken készítettem el az előzetes terveit egy 1200 mm -es átmérőjű Vákuum tartálynak, amibe majd bele kell hogy férjen ez a kb 80 kg deszkamodell és marsi "légnyomás " és hőmérséklet szimulálását tegye lehetővé... )
Összegeket nem említenék, mert kb olyan lenne mint a monopoli... , mondjuk Magyarország adója nem kerül bele, cserébe nem is kaphat belőle munkát.
30 pénz, elöl-hátul, Motul Racing akármilyen olajjal, munkadíjjal, szemem előtt legyártva, a gyári ívekhez gondosan igazítva, nagyon korrekt munkát végzett a Peti nevű szerelőjük. Közben jótanácsok a használatra, utóellenőrzésre, tényleg le a kalappal.

Így talán jobban látszik egészben:
Van akinek az egész motorja kóbászzsírmetál,őket sem utáljuk ki!
Üss meg, de nekem tetszik
Hoppá, gyári fékcső szerelés. Mit mondtál, mennyi volt az anyag kompletten?
Mit? Marad a zacskóban?
Na Tamás, eddig a pillanatig gondolkodtam, feltegyem-e a piros felnicsíkot. És döntöttem :D
Peti!

Ez nyitott dobbal így nem lesz igazi. A gyári fúvókák nem tudják lekezelni ezeket a módosításokat. Nem hiába vannak a Dyno jet kit-ek.
Legalább a alapjáratit fel kéne bővíteni egy picit. Ilyenkor ugyanis nem támaszt akkorát kupifogó rendszer és a kipufogógázzal kitolja szelepösszenyitáskor a beszívott keverék egy részét is, ami aztán a kipufogóban ég el. Ezért is elvileg gyengébbek alul a nyitott rendszerrel.

Èn úgy szoktam a beállított motort tesztelni, hogy tartok egy stabil gázt, mondjuk 2000 f/min-en. Ha nem dobálja a fordulatot, akkor jól csináltam, ha hullámzik pl 1500-2500 között, akkor szar. Ha képes vagy bármilyen diszkrét fordulatszámon(fojtószelep álláson) ingadozásmenetes fordulatot produkálni akkor lehet hátradőlni.
Két dolgot azért csinálnék a helyedben. Visszaraknám a gyári dobot, és megpróbálnám ahhoz belőni, hogy akkor is durrog -e, meg azért mérnék egy kompressziót, hogy tényleg rendesen zárnak -e a szelepek.
Többet így látatlanban nem hiszem hogy hozzá lehet tenni, mert pl ha elfelejtesz ilyen apróságokat megemlíteni, mint az első fejvakarásnál, hogy nyitott dob van rajta, akkor kérdező és válaszoló is keményen lejáratja magát.
Haver eladta kb 80e km-nél,illetve lecserélte vizesre a GS-t,neki gondja nem volt vele, a garis szervízek tényleg nagyon drágák,de kit érdekel...?,sztem csak minket szegény embereket.Őket tuti nem.Azt se tudta mennyit eszik.A kocsiját se nagyon tudta mennyit eszik,amíg meg nem néztük a fedélzetin.Aki újonnan veszi és cserélgeti a BMW-ket, rohadtul leszarja nem érdekli semmilyen számla.Aki t meg érdekel az vegyen Suzukit,vagy Japánt.Nekem Japán lesz megint ,talán jövőre.Mellesleg a kocsim is Japo.
Ismerős mondta hogy a sima egyszerűbb F800-asnak is annyira jól eltalálták a futómű hangolását hogy nagyon jó vele menni.
Nem puha,nem kemény,kivasalja az úthibákat,nem jár alatta,nem libeg a fara stb.
Szóval az a csapat brilliáns a többiek nem mindenben vannak ott a szeren.Ez eléggé feledtethet sokmindent.
És még nincs is szó az ESA rendszerről és egyebekről.