Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A Suzukiban a váltócsere sem lenne sokkal olcsóbb, vagy egy Yamaha Fazer vezérműtengely csere, és lehetne sorolni...
A lényeg, nem ezért veszünk motort, és BMW-sek sem azért veszik, hogy ilyen számlákat gyűjtsenek be. Ha valakinek valami vonzóvá válik, pár álmatlan éjszaka, meg pár év kuporgatás után úgy is ott fog állni a kasszánál...
Más lelkébe meg turkálni, hogy most azért vette, hogy legyen mivel kalandoznia, vagy csak azért mert mert az hiszi ettől ö is most több lett...kit érdekel!?! Főleg ha a mi garázsunk is csillog valamitől, és a mi életünk is teljesebb ettől a pár átszellemült használati tárgytól.
Egyik évben (sacc 2009) nyári nyaralás alatt ért utol a garis szervíz és Boglárra vittem a Suzukihoz, amely épület másik fele a BMW volt. Amíg ment az olajcsere, szűrők cseréje, átsétáltam kicsit kürülnézni. Szép dolgokat láttam. És szép árakat. Épp akkor javítottak egy kardános hajtásláncot, valami csapágy szarta el magát meg még valamit cserélni kellett benne. 180 volt a számla.
Üveggyertya
A gyertya test üvegből van, így belátni az égéstérbe. Banditnál nem olyan egyszerü, régebbi gépeknél könnyebb... Ahogy a gáztűzhely kékes lángja itt is akkor megfelelő a keverék ha ilyen kék. Az oxigén többlet miatt világoskék-szegény lesz, a benzintöbblet miatt sárgába -dúsba megy át.
Súgjátok már meg nekem, hogy ez az üvegyertya hogyan is működik? Többször olvasom itt a fórumon is, de csak kamillázok. Azt látom a gúgliban, hogy beállításhoz használatos, de hogyan is műkszik?
Köszi!

"Mislen" Pilot Road elöl-hátul.
És ez minden márkára igaz!
Igazán csinos! Az új gumival keress vmi durva aszfaltot,ott bátrabban le lehet koptatni a formaleválaszót róla,amúgy milyen gumi is ez?
Sziasztok!

No kész lett a moci, új gumik fent, fékcsövek fent, olajak, szűrők, gyertyák csere, hátsó féktárcsa csere (szinte új, amit itt a fórumon is hirdetett egy srác, azt vettem meg), szóval jöhet a jó idő! Ma egy 50-60 km-t tudtam is menni, és holnapra is tervezek egy karikát.

Köszönet Zöldi kollégának a hozzávalókért, és egy nagy piros pont a Karasna szervíznek. ALAPOS, korrekt munkát végeztek, jelen voltam végig, semmi neheztelés, hogy mit kérdezősködök, mit tátom a számat stb.

Engedjétek meg, hogy én is "bemutassam" a vasat:
Sziasztok,

Na sikerült mennem egy karikát a géppel és különösen figyeltem hogy a kipufogóba durrogásra. Nyitott dob van rajta és eddig a suber tű lett egyel feljebb emelve és az alapjárati csavar kitekerve, hogy üveggyertyával jó legyen. Szinkron, szelephézag, gyertya természetesen ok.
Szóval a lényeg hogy ha 2000-2500as fordulaton tartom üzemmelegen akkor néhányat beledurranik (ha figyel valaki akkor hallja) a kipuba. Ez annyit jelent hogy kb 5-10 másodpercenként egyszer. Ha emelem a fordulatot akkor kb 3000-3500 között már folyamatosan hallani kis beledurranásokat. Ha mégjobban emelem akkor még sűrűbben.
Mi a véleményetek: - főfúvóka kellene nagyobb vagy elég lenne a tű még egyel feljebb rakása? Alapjáratihoz érdemes hozzányúlni? (jelenleg kb. 4 fordulatra van kitekerve és jó agyertyakép és az üveggyertyával is ok)
Az egész irásoddal, de főleg az utolsó mondatoddal nagyon egyetértek .
Soltvadkert! Holnap meglátogatom én is! A legjobb fagyizó az országban!
Németországban hamarosan a kerékpárokra is vonatkozni fog a hang és zajemissziós korlátozás.
Ezután "szelesebb napokon" óvatosan kell közlekedni!
Az én nyomorom BMW-röl...
Próbálok tárgyilagos lenni, és megmaradni a realitás talaján. Az általában kevesebb indulatot vált ki...
Mondjuk ilyen nesze semmi fogd meg jó dolog, hiszen csak egy boxer másolatom van a garázsban, azzal sem mentem túl sokat. Gondolhatnánk, hogy elég nagy a nyomás rajtam Münchenben BMW nélkül meglenni, mikor itt ennyi van belőle...
2001-ben a Wallisnál hangosítottunk egy nyilt napon. A sok buborékos üdítőtől mámorosan betántorogtam egy rövid szemlére a szalonba...egy talán RT 1150 csupasz motort nézegettem egy picit nagyobb érdeklődéssel. Majd ez egyik eladó srácot kérdezgettem róla. Ö nem sokat kertelt. Mondta, ha nem vagy Degeszbuksza család sarja, nem feszegesd ezt a témát. A két vez lán 30 e alatt lenyúlik, egy vagyon cserélni bla-bla-bla...
Később egy 2003 osztrák túrán jött egy srác 1200 GS-el. De nem voltam hozzászokva a formavilágához, úgy nézett ki számomra, mintha záróra után megmaradt alkatrészeket egy vödörből ráöntötték volna. Igazából lehet csak a harmónia ami hiányzott belőle számomra akkor már az 1400-es nyergéből szemlélve. Túra után is az jött lett, hogy pont ugyan oda jutom el a enyémmel mint ö BMW-vel.
A főnököm is motorbuzi... neki az én motorjaimba túl sok henger van. Volt neki is pár típusa. Egy öreg GS 80-as maradt meg neki BMW-böl. Ez is fel van fúrva, elöl hátul WP rúgós tagok, 46 literes benzintank plusz hátulra opcionálisan egy másik rögzíthető. Azt hiszem 6-szor járta meg vele Afrikai sivatagot, közel-keletet. Engem ez sem hoz lázba, pedig biztos átpasszolná egy karikára. Azt mondja, hogy ennyi módosítással már használható rendesen...nagy előnye hogy soha nem veszít az árából, ami a mostani gépekről nem igen mondható el, főleg amelyik nem hagyományos erőforrás elrendezésű. Ö is megtehetné hogy kigurít egy újabb modellt valamelyik szalonból, de ez helyett inkább bővíti a palettát, hogy minden szegmensbe legyen valami. Utóbb egy HD trackkert vett 883 spori 73 Lovas tuninggal. Supertrapp kipuval. Ö is azt vallja, olyan motor nincs ami jó mindenben, ezért van neki egy oldalkocsit 500-as MZ, 92-es Duci 600, 690-es KTM hetven pár lóval, Le Mans 3-as 1100 Guzzi...burkolt simson...
Szerintem a lényeg az, hogy tök mindegy egy szint felett, hogy milyen embléma van a tankon, ha élményt nyújt a felhasználónak, akkor már be is teljesítette a küldetését.
Kérkedni hogy milyen embléma van a gépen kb azonos azzal a pojácaággal mikor a piros lámpánál állva valaki felhangosítja a "kedvenc" számát. Ezt max én akkor érteném meg, ha ö írta, de akkor sem biztos, hogy mellette levőnek is tetszik...és azért mert hangosan hallgatja, még valszeg akkor sem fog...

El lehet mondani valamiról hogy egyik másik jó konstrukció, és pénztárca barát, de attól, mert valaki beszállt a márkaklubba nem lesz több vagy kevesebb mások számára sem a motor sem a tulajdonosa.
jön a tavasz !
BMW csak akkor vennék ha nagyon sokk felesleges pénzem lenne abból is egy GS-t. Még a bandita meg van és meg is lesz egy darabig.
Még az idén nem volt szerencsém hozzá!
Csili-vili már megint vagy még mindig.
Az az,bevált.
Ezzel egy baj van.
Akkora, mint egy jdm 400-as. Amugy blokkolnam.
Hol voltam ma?
Természetesen "kóbászzsír" színben!
Kis csinosítás....
Túl fiatalok még!
Majd 8 év múlva veszek egy 25 éveset...
Van egy ilyen tempomat-om
Ha kell valakinek 2500-ért támadjon!
Klikk:
http://youtu.be/_Uyo5NxbMW0
Zöldi!
Erről beszéltem tegnap.
Szerintem elég komolyan fest.