Milyen különbséget is kellene éreznünk?
Mindkettőn egy tank van, egy első lámpa, két kerék, stb...
Az talán tényleg különbség, hogy az egyik 2 hengeres, a másik meg 4.
Sziasztok
A Banditom 1 évet állt kis egy esés után a pincében,semmi nagyon komoly,új fékkar,festés stb.. Új szűrők,olaj,gyertyák,karbi tisztítás....Tegnap indítani akartam és bikával is nagyon nehezen indult,ráhúztam a szivatót,ami kijött azon a kipufogón....:P Melegre járattam,leállítottam és újra akartam indítani ,ugyanolyan nehezen indult,csak bikával! Többször s megpróbáltam.Mi lehet ennek az oka? köszi a segítséget 1994japán belpiacos,250ccm
van benne valami ............ Ő még nagyobb öskövület mint én , nem tudom mitt gondolt mikor ki találta az árakat .. az ö dolga külömben van még turbós az országban 4 db -ról tudók ... vagy ott az Erdős !,,, azt hiszem nosztalgiából ö is tart egyet
Igen én nem ismerem, ezért is írtam, amit írtam.Szerintem nincs benne semmi bántó. Nyilván ö egy szinttel feljebb űzi ezt a dolgot mint mi.
Azért végigszaladtam a bontott 1100 cuccain már párszor. Lehet jó állapotú alkatrészei vannak, de pl egy eredeti olajhűtő tartó rezgéscsillapító gumi 6.5€. Ö 10000 -et kér a 2 db-ért...
Mondjuk 5000 meg a 3 db gsx leömlőért nem sok...
ÖTLETES-t írtam: tetszett a olajbetöltő megcsapolása, még szebb lett volna , ha le van eloxálva az is szinre mondjuk, meg ugyan ezen oldalon a főtengely olajozás megcsapolása...persze kicsik a képek, meg lehet mások is így csinálják, és ez tök azonos séma...
Általában a gixer egy elég rendezett motor, harmonikusan futnak rajta a kábelek, vonalak, de turbós cuccok nagyon megbontják ezt a képet...bár gondolom a negyed mérföldesen az alatt a 10 másodperc rajta ülve ez abszolúte nem számít.
Nyilván ezek csak amolyan első benyomások, és annak aki közelről ismeri pont nem ezek jönnek le.
Egy pöttyet nekem is sántít a dolog. Ilyen gépet valaki vagy magának, vagy megrendelésre épít. Ha időközben elkottázza, akkor menekülőáron piacra dobja, ami jóval alatta van a bekerülési költségnek önmagában. Mocskos üzleti haszon max. megrendelés esetén, vevői elégedettség révén jöhet létre.
Amúgy szívesen megtudnám, hogy mire gondolt mikor építette, hol fogja használni ezt az ágyúgolyót?
Viszont mindezek ellenére vannak rajta igényes műszaki megoldások, amik igen ötletesen is.
Megtekinteni gondolom nincs lehetőség az 5000ft tükröt.
Nem szeretnék szart se csinálni a számból, hogy berendelem és aztmondom nagyon messze a gyárítól :(
Jobb oldali érdekelne, 5e nem pénz, hogyha működik és szépen néz ki.
Csak, ha 2hét után kilötyögösödik meg a tükörlap kiesik és sorjás meg közelébe sincs a gyári alakjának akkor ingyen se kell.A jobb oldalim a bibis :(
Mintának betudsz úgy rendelni, hogy ha nem okés akkor vissza küldöd?
Pesten merre vagy?
az egyik motort az veszi aki az ár érték arányt nézi és motorozni akar .... a másikat a motorozásról beszélő a bmw mellet jól mutató krapek
Bálint Matyi Bácsi a fotón.
A kép jobb és bal oldala között 64 év telt el.
Azért ez nem semmi.
Mindkettőn egy tank van, egy első lámpa, két kerék, stb...
Az talán tényleg különbség, hogy az egyik 2 hengeres, a másik meg 4.
A Banditom 1 évet állt kis egy esés után a pincében,semmi nagyon komoly,új fékkar,festés stb.. Új szűrők,olaj,gyertyák,karbi tisztítás....Tegnap indítani akartam és bikával is nagyon nehezen indult,ráhúztam a szivatót,ami kijött azon a kipufogón....:P Melegre járattam,leállítottam és újra akartam indítani ,ugyanolyan nehezen indult,csak bikával! Többször s megpróbáltam.Mi lehet ennek az oka? köszi a segítséget 1994japán belpiacos,250ccm
LEHET NEM IS AKARJA eladni a dolgaitt
Azért végigszaladtam a bontott 1100 cuccain már párszor. Lehet jó állapotú alkatrészei vannak, de pl egy eredeti olajhűtő tartó rezgéscsillapító gumi 6.5€. Ö 10000 -et kér a 2 db-ért...
Mondjuk 5000 meg a 3 db gsx leömlőért nem sok...
ÖTLETES-t írtam: tetszett a olajbetöltő megcsapolása, még szebb lett volna , ha le van eloxálva az is szinre mondjuk, meg ugyan ezen oldalon a főtengely olajozás megcsapolása...persze kicsik a képek, meg lehet mások is így csinálják, és ez tök azonos séma...
Általában a gixer egy elég rendezett motor, harmonikusan futnak rajta a kábelek, vonalak, de turbós cuccok nagyon megbontják ezt a képet...bár gondolom a negyed mérföldesen az alatt a 10 másodperc rajta ülve ez abszolúte nem számít.
Nyilván ezek csak amolyan első benyomások, és annak aki közelről ismeri pont nem ezek jönnek le.
http://www.szucsmotors.com/apr...
ezt a 650 lóeröset épitete ... sokat futamot nyert vele
http://www.szucsmotors.com/dra...
Amúgy szívesen megtudnám, hogy mire gondolt mikor építette, hol fogja használni ezt az ágyúgolyót?
Viszont mindezek ellenére vannak rajta igényes műszaki megoldások, amik igen ötletesen is.
Szerintem igaza lesz.
"milliós nagyságrend", de nem merte kiírni
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1100_turbo_viz
sgas_valos_km-7633818
ott vagyok a szomszedodban.
kb. mikor varhato
Rendelek egyet legközelebbre, aztán rádírok, ha itt van.
Angyalföldön megtalálsz, de a belvárosba ingyen kiszállítok
Nem szeretnék szart se csinálni a számból, hogy berendelem és aztmondom nagyon messze a gyárítól :(
Jobb oldali érdekelne, 5e nem pénz, hogyha működik és szépen néz ki.
Csak, ha 2hét után kilötyögösödik meg a tükörlap kiesik és sorjás meg közelébe sincs a gyári alakjának akkor ingyen se kell.A jobb oldalim a bibis :(
Mintának betudsz úgy rendelni, hogy ha nem okés akkor vissza küldöd?
Pesten merre vagy?