Üdv köreinkben! Sok örömöd legyen benne! Honnan sikerült hozzá jutni? Ha nem titok, mennyiért?
Néhány nagyon hasznos kiegészítőt javaslok hozzá: hátsó kerékre belső sárvédő, hűtőre védőrács, első sárvédőre hosszabbító (ez kicsit randa, de hasznos), fokozatjelző, tükörtalp-hosszabbító. Esztétikailag nagyot dob rajta a felnicsík (vagy ezüstre fújva a felni, de akkor azt sűrűn kell puceválni). Ha meges vagy, akkor vagy magasított plexi, vagy magasító, stb.....stb.... ;) -igénytől, pénztárcától, elvárásaidtól függően ;)
GSF 650 (vizes) kipufogó felfogatása megegyezik - é vajon a GSF 600 (2004-es) felfogatásával? Találtam egy szép kidörrentőt, 650-esről árulja a gazdája, de nem tudom, passzolhat - e a 600-asra. Köszönöm a segítséget!
Ez az eladás-vétel érdekes dolog, sokan nem veszik figyelembe, hogy nem az eladó mondja az árat hanem a vevő, mert én hiába kínálom a lyukas nike cipőmet 10e-ért, ha kinevetnek vele. Tehát eladó és vevő részéről is két típus van, egy aki venni akar és az ár mellett a minőséget is nézi, és egy aki csak az árat nézi. A 2. típus az uralkodó Magyarországon jelen esetben, mert csórok vagyunk a sok, vegyéplazmáthitelre dolog miatt! Mint eladó is tisztában kell lenni a piaci helyzettel, ha én vettem új gumit a gépre meg láncot, akkor az eladáskor max 10-15e-ben honorálják! Ez a privát véleményem!
Én sem árulgatom annyira,de ha valaki letenné a reális értékét a motornak akkor talán eladnám! De mint mondtam szaré-húgyé nem ELADÓ!
Többen mondták mikor említettem,hogy milyen értékben van a vason extra,hogy áááááá az nem érdekes,azt ilyenkor senki nem fizeti meg! Mondom akkor szerinted én nem fizettem érte? Talán ingyen kaptam ajándékba? És amikor mondtam,hogy jó tudod mit akkor leszedem az extrákat és vissza rakom a gyári cuccokat,meg visszafújatom a felniket is feketére,akkor bezzeg egyből az volt a válasz,hogy úgy nem érdekes a dolog! Szóval ennyire köcsögök az emberek!
A Seat-ot vittem garis szervizre, vittem olajat szűrőket, mindent.
9000 Ft. körül kértek munkadíjat (ami szerintem emészthető egy márkaszervizbe), de a megmaradt fél liter olajat elfelejtették betenni a csomagtartóba.
Amikor a következő szervizre mentem, mondtam a munkafelvevőnek, hogy szeretném végignézni a szervizt.
Az mondta, azt nem lehet.
Mondtam, hogy akkor elviszem máshova.
Azt mondta: akkor lehet.
Az csak egy dolog,hogy van számla meg minden,de lehet,hogy ők sem álltak a kocsi mellett amikor cserélték a dolgokat...Sok embert ismerek aki beviszi a kocsiját garis szervízre, aztán mondják neki,hogy 3 óra múlva jöjjön vissza,addigra kész.Ők meg elmennek addig bevásárolni és 2-3óra múlva ott vannak a kocsiért.A füzetben szép pecsét számla stb,a motorban jó estben Tescos újra hasznosított olaj.(2 márkaszervízben van közeli ismerősöm......)
asszem az én motorom is megkíméltnek számít
idén novemberben lesz 7éves és csak 20080km az óra állás.mondjuk az nagy szívfájdalmam hogy ennyi év után csak ilyen kevés a kilóméter...
Az a baj, hogy vevőként (én is ilyen vagyok) keresünk egy típust, amiből van negyven hirdetés és mi a tíz legolcsóbbat nézzük meg, csodát remélve.
Amikor a Banditot árúltam, kitartottam az árát, mert nem volt sürgős eladni.
Hetekig meg sem csörrent a telefon, utána volt pár próbálkozó, (telefonban mennyit engedsz a feléből?), de a végén csak megjött rá a vevő. Ő is megnézett párat előtte, de rájött, hogy csodák nincsenek.
Teljesen elégedetten távozott és én is tiszta lelkiismerettel alszom.
szép a géped,tetszik a színe
egy hátsó doboz is sokat dob a használati értéken.