Nem az a baj, hogy megcsinálják, amennyiben nem pörgetik vissza az órát és adják el utána 0km-esként. Volt olyan, amibe már 10ezer körül csavartak bele, lévén ezeket az autókat azért nem napi szinten vásárolják.
Ennél sokkal viccesebb, amikor a 20-30milliós luxusautókkal csinálják ugyanezt. Itt nem írom le a szalon nevét, amelyikről konkrétan tudom, hogy a főnökség hétvégékre előszeretettel viszi el a kocsikat kipróbálni...
Egy chrysler szalonban volt kasztnis az egyik volt szomszéd még a 90'-es években....nem kellett a szállítónak összetörni, megoldották maguk....mikor már megvolt a rendszám, de a tulaj még nem vitte el használták a járműveket volt amit össze is törtek, de ha nem akkor is az első 1-2000km-t nem a tulaj tette meg vele...
na, csak elvitték a járgányt
én is ma hoztam el egy autót, remélem nem basztak át. már 30km-t mentem vele eddig jónak tűnik, így összesen van már benne 37
..én 100e Ft-ért vettem kis motor hibával egy Ford Fiestát... Kis bütykölés után 0-km-es a felújított blokk, apró hibák elhárítva, ha igaz mostanság viszik el 300e-ért..:-)
Igen, ilyen czetka tankra gondoltam . Valahol láttam is hírdetni 3vagy 5 ezerért . De ezzel az xj 650-es tankal még jobb lenne .Ezek persze nagyon ráérnek, előbb legyen meg a műszaki, aztán utána inkább a dobok cseréje lesz a fontosabb, mert nagyon zavaró tud lenni, ha repedt fazék hangja van egy motornak .Tegnap megcsináltam hogy a műszakin azért ne kössenek bele, de nem lesz tartós megoldás .
Nyilván ebben az esetben ez a legoptimálisabb megoldás.
Azt érdemes még szem elött tartani, hogy az utólag felkerült dolgok esetében törekedni kell arra, hogy az közel úgy nézzen ki, mintha az eredetileg is Motor szerves része lett volna. Ekkor elmaradnak a bemutatáskor a "tákolás" jelzök. :DDD
Huhh én speciel saját tapasztalatom szerint beszéltem.
És nem is motorról legfőképp.
Eladtam a kis fiat járgányomat.Pécsi nepper vitte el.
Ő bizonygatta hogy saját részre de tanunak már csináltatott bélyegzője volt így csak mosolyogtam rajta.
Szóval a gépsas egy 203000-et futott kisautó.Gyári kuplunggal ami már reggelente ugrándozott,még jó de nem az igazi,pici repedés a szélvédőn,egy kevés rozsda a tetőn,alul,körbefényezve törés miatt.
Nya szóval nem az a tipikus álomjószág nem véletlen cseréltem le.Rá lehetett volna költeni egy halommal.
A hahun már fenn van 2 kilóval drágábban,csöpög a szilikontól vezetett szervízkönyvel jól karbantartott állapotban.
Tuti hogy 117654 Km-el.
Nya ha ezzel ennyire pofátlanok az eladók akkor igen siralmas úgy ám blokk az egész.
Gyakorlatilag lehazudják a csillagos eget következmény nélkül.Csak akkor lehet biztos valaki ha tényleg szerelőzseni de szerintem még akkor is esély van a lukra futásra.
Nem sok esélyem van az elkövetkező 5-8 évben bármit venni (még jó hogy fiatal jó kondiban lévő a motorom) de ha veszek én inkább betolom a kereskedésbe és megverekszek egy újért.Sanszos hogy az lesz a halálomig kitartó gépjárgány.
Azért tudjuk, hogy ezek a végletek. Saját példámból kindulva, ugyanazon német piacon huzzájutottam egy kevesett futott, öreg ,de jó állapotu példányhoz, melyen viszonylag kis barkácsolások voltak csak. Egy hónappal késöbb meg bekebeleztem egy öreg lelakott példányt, aminek a blokkja komplett felújítást kiván, lerohadva a kipufogók, elhanyagolt vagy szakszerütlen karbantartás.
Viszont két dolgot le kell szögezni. Vannak alkatrészek amik használat nélkül is öregszenek, és már pár 10 évvel ez elött Sem az örökkévalóságnak tervesztek meg mindent.
Ugyanakkor lezögezhetjük azt is, hogy nem minden motortulajdonos képzett gépész-villanyász, így nem biztos hogy mindenkinek vájt füle, vagy érzéke van a technológiái dolgokhoz. Azonos hibákat is különbözö mértékben itélünk meg súlyosnak, vagy elenyészönek. Ìgy simán elöfordulhat hogy ez eladó Sem (nem csak a vevö lehet laikus) ért a motorhoz, így neki a eladás tárgyát képezö jármü igen is jó állapotban van. Ilyen dolgokkal találkozni naponta az ebay-en is. Mikor oda van írva, hogy jó állapotú, de neked megis mást mond a kép...
Az hogy a használtpiac milyen szinten van, az egy dolog. Az meg hogy a vevök markában szorongatott marék pénzért miért remélnek minden esetben aranyhalat, az megint mesebeli. Mikor egy motorkerékpárt sokkal forszirozattabb módon lehet hajtani, mint egy autót, akkor nem értem miért gondolják azt hogy a 10-15-20 éves példányok még pont ugyan annyit használhatók komolyabb belenyulás nélkül mint új társaik? (Erre a legjobb bizonyíték a karbantartási ciklusok egy motornál töredék idö egy autóhoz képest, pedig ugyanazon elevek mentén müködnek, épülnek fel, azonos technológia szinvonalon vannak gyártva. Ennek ékes példája véglete a versenykörülmények között használt gépek...meg sokan azt is elfelejtik, hogy a régebbi motorok karbantartási cuklusa még a mai motorknál is kevesebb volt-3-4 ezer km -es olajcsere periudos, sürübb szelepellenörzések, rövidebb futástelj, stb)
Egy részröl elvárható lenne, hogy a kinált portéka eleget tegyen a közüti közlekedés szabályinak, de más részröl meg azt feltételezni, hogy mindenki rákölti az öreg motorra piaci értéket (gumi, lánc, fékek, fényezés) csak hogy a vevö baromi jól járjon, ö meg egy óriásit bukjon a történeten...
Èn hiszem, hogy van középút, ahol mindenki azt kap pénzért ami valóban jár érte, felesleges lenézni az korosabb piaci példányokat, mert esetenként örök darabok, és többszörös élményfaktorral rendelkeznek néha, mint újkori társaik.
Nézem, de felsö villahídhoz elhelyezett nincs is bekötve szerintem. Üresen figyeg a gömbcsukló.
Az oldalra helyezett esetében hátrányát látom, annak, hogy nagyon a kirakatban van. Egy egyszerü eldölés is hazavághatja. A másik, hogy elég hosszú a krómszár. Nagyobb lehet a kihajlás mértéke hirtelen terhelésre, ellentétben a felsö elhelyezéssel, ahol rövidebb uton valósul meg csillapitás, rövidebb a krómszár.
Elsö megközelítésben arra fokuszálj, hogy melyik beépítés konzoljait könnyebb megvalósitani, és melyik megoldás ad nagyobb beépitési rugalmasságot, vagyis melyik esetben könnyebb a beállitani a helyes lökethosszal a telot, vagy motorcsere esetén továbbvinni a megoldást.
Nyáron meg meleg?
nem ettem meszet.
én is ma hoztam el egy autót, remélem nem basztak át. már 30km-t mentem vele eddig jónak tűnik, így összesen van már benne 37
A vodornyi szilikon es az oravisszatekeres nem javitas.
Biztos hogy jól fog mutatni (jó búcsúsan), de a matrica nem fog csillápitani!
Azt érdemes még szem elött tartani, hogy az utólag felkerült dolgok esetében törekedni kell arra, hogy az közel úgy nézzen ki, mintha az eredetileg is Motor szerves része lett volna. Ekkor elmaradnak a bemutatáskor a "tákolás" jelzök. :DDD
És nem is motorról legfőképp.
Eladtam a kis fiat járgányomat.Pécsi nepper vitte el.
Ő bizonygatta hogy saját részre de tanunak már csináltatott bélyegzője volt így csak mosolyogtam rajta.
Szóval a gépsas egy 203000-et futott kisautó.Gyári kuplunggal ami már reggelente ugrándozott,még jó de nem az igazi,pici repedés a szélvédőn,egy kevés rozsda a tetőn,alul,körbefényezve törés miatt.
Nya szóval nem az a tipikus álomjószág nem véletlen cseréltem le.Rá lehetett volna költeni egy halommal.
A hahun már fenn van 2 kilóval drágábban,csöpög a szilikontól vezetett szervízkönyvel jól karbantartott állapotban.
Tuti hogy 117654 Km-el.
Nya ha ezzel ennyire pofátlanok az eladók akkor igen siralmas úgy ám blokk az egész.
Gyakorlatilag lehazudják a csillagos eget következmény nélkül.Csak akkor lehet biztos valaki ha tényleg szerelőzseni de szerintem még akkor is esély van a lukra futásra.
Nem sok esélyem van az elkövetkező 5-8 évben bármit venni (még jó hogy fiatal jó kondiban lévő a motorom) de ha veszek én inkább betolom a kereskedésbe és megverekszek egy újért.Sanszos hogy az lesz a halálomig kitartó gépjárgány.
Viszont két dolgot le kell szögezni. Vannak alkatrészek amik használat nélkül is öregszenek, és már pár 10 évvel ez elött Sem az örökkévalóságnak tervesztek meg mindent.
Ugyanakkor lezögezhetjük azt is, hogy nem minden motortulajdonos képzett gépész-villanyász, így nem biztos hogy mindenkinek vájt füle, vagy érzéke van a technológiái dolgokhoz. Azonos hibákat is különbözö mértékben itélünk meg súlyosnak, vagy elenyészönek. Ìgy simán elöfordulhat hogy ez eladó Sem (nem csak a vevö lehet laikus) ért a motorhoz, így neki a eladás tárgyát képezö jármü igen is jó állapotban van. Ilyen dolgokkal találkozni naponta az ebay-en is. Mikor oda van írva, hogy jó állapotú, de neked megis mást mond a kép...
Az hogy a használtpiac milyen szinten van, az egy dolog. Az meg hogy a vevök markában szorongatott marék pénzért miért remélnek minden esetben aranyhalat, az megint mesebeli. Mikor egy motorkerékpárt sokkal forszirozattabb módon lehet hajtani, mint egy autót, akkor nem értem miért gondolják azt hogy a 10-15-20 éves példányok még pont ugyan annyit használhatók komolyabb belenyulás nélkül mint új társaik? (Erre a legjobb bizonyíték a karbantartási ciklusok egy motornál töredék idö egy autóhoz képest, pedig ugyanazon elevek mentén müködnek, épülnek fel, azonos technológia szinvonalon vannak gyártva. Ennek ékes példája véglete a versenykörülmények között használt gépek...meg sokan azt is elfelejtik, hogy a régebbi motorok karbantartási cuklusa még a mai motorknál is kevesebb volt-3-4 ezer km -es olajcsere periudos, sürübb szelepellenörzések, rövidebb futástelj, stb)
Egy részröl elvárható lenne, hogy a kinált portéka eleget tegyen a közüti közlekedés szabályinak, de más részröl meg azt feltételezni, hogy mindenki rákölti az öreg motorra piaci értéket (gumi, lánc, fékek, fényezés) csak hogy a vevö baromi jól járjon, ö meg egy óriásit bukjon a történeten...
Èn hiszem, hogy van középút, ahol mindenki azt kap pénzért ami valóban jár érte, felesleges lenézni az korosabb piaci példányokat, mert esetenként örök darabok, és többszörös élményfaktorral rendelkeznek néha, mint újkori társaik.
Az oldalra helyezett esetében hátrányát látom, annak, hogy nagyon a kirakatban van. Egy egyszerü eldölés is hazavághatja. A másik, hogy elég hosszú a krómszár. Nagyobb lehet a kihajlás mértéke hirtelen terhelésre, ellentétben a felsö elhelyezéssel, ahol rövidebb uton valósul meg csillapitás, rövidebb a krómszár.
Elsö megközelítésben arra fokuszálj, hogy melyik beépítés konzoljait könnyebb megvalósitani, és melyik megoldás ad nagyobb beépitési rugalmasságot, vagyis melyik esetben könnyebb a beállitani a helyes lökethosszal a telot, vagy motorcsere esetén továbbvinni a megoldást.