Igen, sajnos én is erre gondoltam, mert szépen belepasszolt, csak nem tudtam elképzelni hogy mégis hogyan...
Jó lenne találni belőle egy szépet, mert nagyon megtetszett
Akkor jó. Igazából sok múlik azon, hogy milyen keresztmetszetű a csöpögtető, hogy idő után mekkora az az olajcsepp, ami elhagyja.Az enyém nagyjából akkora mint a véradó tű, mert hogy egy állatorvosi fecskendőből lett kialakítva.
A jó öreg olaszból behozott gyászos gépek példánya.
Picit,törött,picit elhanyagolt ennek megfelelően drága.
400-ért még jó is lehet ha a bele nem ennyire gáz.
Csak tudnám honnan ilyen biztos az eladó hogy karbantartott valós a km ha csak a digó telepen látta.
Üdv!
Most voltam megnézni egy Bandit.
Én mint laikus túl sok hibát nem vettem észre rajta. Ami viszont megütötte a szememet az az volt hogy a jobb oldali órában nem volt benne az üzemanyagszint kijelző. Ez mitől függ hogy melyikben van vagy sem? A tankon azért van egy matrica mert alatta vszínű van egy kör alakú sérülés kb egy 100ft-os nagyságú. Oldalt elől az idomokon hiányzik a Bandit felirat, csak az S matrica van meg belőle. Kérdés hogy akinek ilyen van, azon ez a felirat bele van lakkozva az idomba, vagy csak simán rá van ragasztva, mert ez csak ráragasztva volt. Tankon még találtam egy-két kis javítás félét, körbe is fotóztam. Illetve hogy még a kipuff a tetjén mitől nyomódhatott meg? Képeket linkelem, bármilyen észrevételt szívesen veszek! Köszi!
20-25 sec, az nagyjából az eső üzemmód.90 és 150 közé kalibráld , majd kitapasztalod, hogy mi az elég a láncnak, hogy a motor ne legyen tiszta olaj,már 100km után!
Ha megnezed az itinert, a 37-es pontban a sziklak fele kell menni. De a 20-as pontban a "kapolna utan", a 23-asban a "voros teglas epuletnel" kell fordulni. Iden volt olyan, hogy egy kocsma utan kellett fordulni jobbra.
Ezek miatt kell nagyon figyelni.
Egy ilyen A4-es oldal talan 50km utat irt le atlagban. Par oldalt elhasznaltunk a 900km alatt.
A tavolsagok nincsenek megadva, neked kell rajonnod, hogy mikor van a kovetkezo esemeny (lehet 100 meter, de lehet 10 kilometer is - ha nem figyelsz konnyu eltevedni, rontani az atlagsebesseged, majd kitalani hol tevedtel el).
Nagy feladatokra ne szamits. Pl. egyik helyen az volt a feladat, hogy fordulj "Cicoma" fele. Mire odaertunk tobb motoron bokodtek a GPS-t, nyitottak a terkepet. En elmentem a szembelevo kocsmaig, ahol mar mutattak is az iranyt. Volt egy kozmetika az egyik iranyban.
De mivel barhol ellenorizhetik a sebessegedet (lehet, hogy egy ilyen ponton uj atlagsebesseget kapsz) nem is erdemes sietni. Pl. az egyik ellenorzo pont a Mare vara volt. Ez egy kis var fennt az erdoben, egy kis meredek erdei ut visz fel. Ha lent van a beiro, akkor jo az atlagod, ha fennt (lassan tudsz feljutni a szuk, meredek uton) maris rontottad az atlagodat, jon a hibapont.
üdv
olvasom hogy a láncolajozóba többen is láncfűrész olajat használtok.
A kérdésem az lenne nektek milyen időközönként csöppen a láncra az olajból? Én sthil félszintetikusat használok jelenleg 25másodpercenként nyom egyet és a hátsó lánckerék elé van vezetve de még igysem akar fröcskölni az olaj sehová igz igy még csak 30km-ert mentem, de igy is olajos a lánc meg ha 85másodpercenként kap egy cseppet akkor is olajos a lánc
Ha sok benzin volt a hengerben, akkor nem árt megnézni a légszűrőházat és az olajszintet sem. Mert ha a tűszelep enged, akkor belefolyhat a benya az olajba, és úgy nem szerencsés járatni a motort.
Onroad tura. Hidd el, eleg ez a tav es sokan nem tudjak tartani a 60-as elvart atlagsebesseget is. Persze a feladatok ugy vannak kitalalva, hogy egy atlagos turamotoros egy atlagos motorral sima vegig tudjon menni.
Rajzos itiner alapjan (sokszor a lehetseges utiranyt is valamilyen feladathoz kotik) kell menni sokadrendu utakon (pl. a horvatoknal szinte TSz utakon stb.) lehetoleg a legpontosabban, az eloirt atlagsebesseget tartva. Elmeletileg szabalyosan vegig lehet menni rohanas nelkul, de ha benezel valamit akkor mar ki kell lepni.
A tavalyi verseny 900km korul volt. Ezt kb. reggel 9 es este 10-11 kozott, majd reggel 6 es delutan 14 ora kozott nyomtuk le. Nem nagyon volt nezelodes, acsorgas, ettermezes csak tankolas es kotelezo piheno. Vasarnap delelott mar kiegyeztem volna, hogy ott es akkor hagyjuk abba (raadasul nagyon meleg volt azon a hetvegen).
A 2014-es BMW Bike Maraton tervezett időpontja: július 12-13.
A start nagy valószínűséggel a BMW Wallis Pest. A befutó még bizonytalan, de néhány héten belül elválik az is.
A tervezett táv 800 kilométer, éjszakai pihenő (alvási lehetőséggel) most is lesz.
Írjátok fel a túranaptárba! :-)
Jó lenne találni belőle egy szépet, mert nagyon megtetszett
Ennyi pénzért amúgy ezt is meg lehetne nézni.
Picit,törött,picit elhanyagolt ennek megfelelően drága.
400-ért még jó is lehet ha a bele nem ennyire gáz.
Csak tudnám honnan ilyen biztos az eladó hogy karbantartott valós a km ha csak a digó telepen látta.
Most voltam megnézni egy Bandit.
Én mint laikus túl sok hibát nem vettem észre rajta. Ami viszont megütötte a szememet az az volt hogy a jobb oldali órában nem volt benne az üzemanyagszint kijelző. Ez mitől függ hogy melyikben van vagy sem? A tankon azért van egy matrica mert alatta vszínű van egy kör alakú sérülés kb egy 100ft-os nagyságú. Oldalt elől az idomokon hiányzik a Bandit felirat, csak az S matrica van meg belőle. Kérdés hogy akinek ilyen van, azon ez a felirat bele van lakkozva az idomba, vagy csak simán rá van ragasztva, mert ez csak ráragasztva volt. Tankon még találtam egy-két kis javítás félét, körbe is fotóztam. Illetve hogy még a kipuff a tetjén mitől nyomódhatott meg? Képeket linkelem, bármilyen észrevételt szívesen veszek! Köszi!
https://www.dropbox.com/sh/j52wgz0aheewort/8ans8uoIq7
Hir
detés:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_600_s_ban
dit-7555347
Ezek miatt kell nagyon figyelni.
Egy ilyen A4-es oldal talan 50km utat irt le atlagban. Par oldalt elhasznaltunk a 900km alatt.
A tavolsagok nincsenek megadva, neked kell rajonnod, hogy mikor van a kovetkezo esemeny (lehet 100 meter, de lehet 10 kilometer is - ha nem figyelsz konnyu eltevedni, rontani az atlagsebesseged, majd kitalani hol tevedtel el).
Nagy feladatokra ne szamits. Pl. egyik helyen az volt a feladat, hogy fordulj "Cicoma" fele. Mire odaertunk tobb motoron bokodtek a GPS-t, nyitottak a terkepet. En elmentem a szembelevo kocsmaig, ahol mar mutattak is az iranyt. Volt egy kozmetika az egyik iranyban.
De mivel barhol ellenorizhetik a sebessegedet (lehet, hogy egy ilyen ponton uj atlagsebesseget kapsz) nem is erdemes sietni. Pl. az egyik ellenorzo pont a Mare vara volt. Ez egy kis var fennt az erdoben, egy kis meredek erdei ut visz fel. Ha lent van a beiro, akkor jo az atlagod, ha fennt (lassan tudsz feljutni a szuk, meredek uton) maris rontottad az atlagodat, jon a hibapont.
Jo buli volt, megyek szivesen ismet.
olvasom hogy a láncolajozóba többen is láncfűrész olajat használtok.
A kérdésem az lenne nektek milyen időközönként csöppen a láncra az olajból? Én sthil félszintetikusat használok jelenleg 25másodpercenként nyom egyet és a hátsó lánckerék elé van vezetve de még igysem akar fröcskölni az olaj sehová igz igy még csak 30km-ert mentem, de igy is olajos a lánc meg ha 85másodpercenként kap egy cseppet akkor is olajos a lánc
Így, aláírom az éjszakázást! Jártam már Én is olyan ismeretlen helyen, ahol 30km volt 2öra!
Rajzos itiner alapjan (sokszor a lehetseges utiranyt is valamilyen feladathoz kotik) kell menni sokadrendu utakon (pl. a horvatoknal szinte TSz utakon stb.) lehetoleg a legpontosabban, az eloirt atlagsebesseget tartva. Elmeletileg szabalyosan vegig lehet menni rohanas nelkul, de ha benezel valamit akkor mar ki kell lepni.
A tavalyi verseny 900km korul volt. Ezt kb. reggel 9 es este 10-11 kozott, majd reggel 6 es delutan 14 ora kozott nyomtuk le. Nem nagyon volt nezelodes, acsorgas, ettermezes csak tankolas es kotelezo piheno. Vasarnap delelott mar kiegyeztem volna, hogy ott es akkor hagyjuk abba (raadasul nagyon meleg volt azon a hetvegen).
majd jlt meg yoss elmondják
erre holnapra már esőt mondanak meg lehülést. ez az én formám...
/tegnap mondta v.ki a melóhelyen/
Esetleg ha tud valaki gsf 600-as banditra króm első lámpát és lámpa tartó konzolt , kérem jelezze.
köszönöm!
Egy masik forumbol:
A 2014-es BMW Bike Maraton tervezett időpontja: július 12-13.
A start nagy valószínűséggel a BMW Wallis Pest. A befutó még bizonytalan, de néhány héten belül elválik az is.
A tervezett táv 800 kilométer, éjszakai pihenő (alvási lehetőséggel) most is lesz.
Írjátok fel a túranaptárba! :-)