Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen mind a négyet. szép tiszták,kicsit talán benyásak voltak.
mind a négyet kivetted ? hogy néznek ki ?
azt biztos nem mert megnéztem. meg ha egy gyertya beköpődne attól még elindulna.
beköpte a gyertyát
lenne egy problémám,kéne 1kis segítség...
a téli állásban megmakacsolta magát a paripa és nem akar elindulni. /karbis 1.2-es 2007-es/ eddig kétszer lemerült az aksi annyit inditóztam. próbáltam lejtőn begurulni de nem indul. indítózás közben próbál elindulni,de aztán mégsem :-(
gyertya a nyáron lett cserélve,légszűrő tiszta,tank félig.
nem tudom mi a franc van vele,ilyet még nem csinált soha.
valakinek esetleg van valami ötlete?
szevasztok Banditák!
rég jártam erre,gondoltam benézek.
köszönöm az infót
ez eredeti gyári, mikor eladtam az új tulaj nem vitte el mert mondta ugy se teszi fel.
Szia Gábor !

Full saját gyártmány, pici tuninngal .Fater nem segített,nemszolt bele .
Mi is a tavaszról álmodunk !

üdv Bence
Piszok szép az a fekete blokk, hogyan készült? Remélem tavasszal lesz alkalmam megcsodálni.
No igen hülyeséget írtam a benzincsapra.A RES-en várhattam volna a brenyát.Az 1250-esen és az Aprilia "pöcsköszörűn"nincs ilyen probléma, bár az Sr is bitang nehezen indul 2-3 hét állás után.Az önindítózás kilőve mivel 70-es henger van rajt és csak melegen forgatja a motort.Esetleg valakinek indítási tippje van?
Nekem 35 felett van a láncban, 25 ezer óta biztosan olajozva van.
De nem az olajzó a lényeg, hanem, hogy olajjal kend rendszeresen.
Barátom olajjal ecseteli minden tankolásnál és neki "csak ettől" 1.5x
annyit bír már most a lánca, mint amikor fújogatta.
Én is csak azért használok automata kenést, mert lusta vagyok és
mert mindig menet közben jut eszembe, hogy kenni kéne, de mire
leszállok tutira elfelejtem....
el ne kótya-vegyéld fillérekért bazze.. Ha ez gyári, legalább 100eur az ára kint.. nagyjából pont 1 db-ot sem lehet kapni kint..
mail to: lucifer0820@freemail.hu
Nem lepődtem meg, csak mint tényt írtam be a nemzeti villanyos boltok pozitív besorolása végett..:-)
mi is ki probáltunk minden modszert .......... wd 40 ,80 w olaj , sprék , grafit szappan , stb

szerintem a sima fa pados lánc olajozo a leg jobb,, a szemed vezérlésével 2000 ft -ból meg oldva
30.000 km van a láncomban, eddig 1x lett utána állítva.
Sosem használtam lánc spray-t, vagy bármiféle lánc olajozót, mindíg fecskendőből, "kézzel" olajozok.
Szerintem ez éri meg.
ugy néz ki másodjára az új blokom is sikerül ............. 750 mokolt gyujtással , vezérlés el fokolással , elég ütös , 600 km már sikerült vele gurulnom .
a fiam is össze állítja az évre a gépét , büszke vagyok rá
24 van a lancomban. Felrakasakor kerult fel az olajzo.
Meg nem feszitettem, egyetlen alkalommal pucoltam meg(attoroltem wd- s ronggyal) jarok vele telennyaron hobaesobe...szerintem megeri.
Helló mindenki! Gondolkozom hogy befektessek-e automata láncolajozoba. Most motul spray-t használva kb. 22-24 000km nézek ki a láncbol csere elott. 1200es Bandit. Mennyivel birna kb. tobbet a lánc olajozot használva?
Másik kérdés. Most Bridgestone BT23-as gumit használok, elégedett vagyok vele. Van már valakinek tapasztalata az uj fejlesztésu T30-assal, illetve a sportosabb S20-assal?
Szép napot mindenkinek!
helló
bocsi a zavarásért ha esetleg valakit érdekelne
http://aprod.hu/hirdetes/suzuk...
Hali,
Angol vagy Nemet nyelven elbarkacsolok, ha valahogy meg tudjuk bundazni, adok erte egy tescos szatyor benzinszagot. Penzem nincs, az asszony lenyulta mindet.
Hát tolj fel párat ez ebayre :)
PRI a jó megoldás a benzin csap titkára :)
Hát RES-be hiába is tekered...