Más a kormánya, más az ülése, ezáltal az üléspozíciója is, más a gyújtástérképe is. Ezek miatt már nem túra, hanem sport-túra a kategóriája, de egyébként Bandit.
Érdeklődnék, hogy mi a kollektív vélemény a GsxF 650-ről? Konkrétan miben tér el a Bandittól? Milyenek ezek a folyadékhűtéses blokkok? Nézegetem őket egy ideje, mert talán ilyesmi lesz a következő gép, és kellene némi info a motorról. Esetleg, ha valakinek van tapasztalata, és affinitása akkor erre az emailcímre írhat: alex.r@freemail.hu
Válaszaitokat előre is köszönöm!
úgy néz ki tavasszal megyek németbe dolgozni. vinném magammal a Banditot is. szerintetek magyar rendszámmal és magyar biztosítással lehet kint gond nélkül huzamosabb ideig használni a motort?
köszi a segítséget mindenkinek! asszem szólok a szerelő havernak hogy nézzen rá,mert én nem értek hozzá annyira hogy szétszedjem.
a karbi szinkron már érett amúgy is,most legalább az is meg lessz csinálva.
a gyertya égetés ezt a gondot nem fogja meg oldani ............ ugatom mindenkinek ... le kell engedni a benyát ..
valoszinű ,hogy egy tűszelep pucólás 0-ás gyapotal ,és új 0 gyűrűk meg oldják a problémát és egy fasza usszószint álitás ,, mind ezzek után a pilotott 2.5 re ragd és csináljatok egy szinkront ---- amen
Ma itt a Bükkben +5 fok volt.
A szép napsütésben beletettem az akkut a vasba (1250 GSF) és beindítottam.
Elsőre beindult, pedig már 3 hónapja áll.
Felmelegítettem amíg be nem indult a hűtő ventillátor - mentem is vele sztenderen kilencvennek egy km-t:-)) - aztán leállít, akku vissza az előszobába és pihi tovább a vasnak.
a ház alatt van a garázs kb 15-16 fok lehet bent télen,nem ez lehet a gond. a motor kb. december elején volt beindítva,járattam vagy tíz percet. máskor állt már többet is,utánna indult rendesen.
a gyertyák most a nyáron voltak cserélve,alig mentem vele azóta.
ezt a kiégetést holnap megpróbálom,de félek komolyabb a baj...
tavaly télen is eljátszotta ezt,de akkor 3hengerrel beindult.
végül egy karbi pucolás oldotta meg teljesen a dolgot.
de azért nem szeretnék minden évet szervízzel meg motor szétszedéssel kezdeni... alig múlt 6éves a motor,alig van benne kilóméter.
akkor elméletileg van benzin de ha a gyertyák benzinesek akkor nincs vagy ha van nem jó a szikra ki kéne égetni gázlánggal őket és megnézni a szikrát ha szárazak és van szikra be fog gyulladni de lehet kell egy új szett gyertya
Érdeklődnék, hogy mi a kollektív vélemény a GsxF 650-ről? Konkrétan miben tér el a Bandittól? Milyenek ezek a folyadékhűtéses blokkok? Nézegetem őket egy ideje, mert talán ilyesmi lesz a következő gép, és kellene némi info a motorról. Esetleg, ha valakinek van tapasztalata, és affinitása akkor erre az emailcímre írhat: alex.r@freemail.hu
Válaszaitokat előre is köszönöm!
a karbi szinkron már érett amúgy is,most legalább az is meg lessz csinálva.
Pénteken majdnem fáztam :D
Használ valaki motrix lánckereket? Milyen minőségű?
Békéscsabai fórumtárs van?,némi szabadidővel ill.segítőkészséggel?
valoszinű ,hogy egy tűszelep pucólás 0-ás gyapotal ,és új 0 gyűrűk meg oldják a problémát és egy fasza usszószint álitás ,, mind ezzek után a pilotott 2.5 re ragd és csináljatok egy szinkront ---- amen
A szép napsütésben beletettem az akkut a vasba (1250 GSF) és beindítottam.
Elsőre beindult, pedig már 3 hónapja áll.
Felmelegítettem amíg be nem indult a hűtő ventillátor - mentem is vele sztenderen kilencvennek egy km-t:-)) - aztán leállít, akku vissza az előszobába és pihi tovább a vasnak.
ezt a kiégetést holnap megpróbálom,de félek komolyabb a baj...
tavaly télen is eljátszotta ezt,de akkor 3hengerrel beindult.
végül egy karbi pucolás oldotta meg teljesen a dolgot.
de azért nem szeretnék minden évet szervízzel meg motor szétszedéssel kezdeni... alig múlt 6éves a motor,alig van benne kilóméter.